خانه های لاکچری

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

چیدمان اتاق خواب با فنگ شویی

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

نحوه قرارگیری تختخواب خود برای اتاق خواب خوب فنگ شویی
از آنجا که تختخواب شما بزرگترین (امیدوارم!) و مهمترین قطعه مبلمان در اتاق خواب شما است ، دنبال کردن یک طرح خوب در اتاق خواب فنگ شوی بسیار مهم است. قرار دادن تختخواب خود در بهترین نقطه فنگ شویی برای اتاق خواب باعث ایجاد انرژی بهتری در فضای شما خواهد شد و شما یکی از مزایای آن خواهید بود! بهترین اتاق فنگ شویی را در اتاق خواب خود چگونه می یابید؟ آیا این کار به حدس زدن زیادی احتیاج دارد یا اینکه چیدمانهای اتاق خواب فنگ شوی خوبی وجود دارد که می توانید فقط در هر اتاق خواب دنبال کنید؟

در حالی که هر انرژی اتاق خواب فنگ شوی به دلیل پویایی بین قرارگیری (و ابعاد) پنجره ها و درها کاملاً بی نظیر است ، هنوز چند طرح چوبی خوب برای اتاق فنگ شویی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از یک پایه خوب برای اتاق خواب خود دنبال کنید.

بیایید به 3 چیدمان بهترین اتاق خواب فنگ شوی بپردازیم ، بفهمیم چه چیزی باعث می شود آنها به این ترتیب ، و همچنین تغییرات هر یک از اتاق خواب های خوب فنگ شویی را تعریف کنیم. چرا این مهم است؟ خوب ، زیرا ممکن است گاهی اوقات نتوانید تخت را دقیقاً مطابق شکل های زیر نشان دهید ، بنابراین خوب است بدانید که تا چه اندازه می توانید هر یک از اتاق خواب های خوب فنگ شویی را تغییر دهید.

در اینجا 3 بهترین چیدمان اتاق خواب فنگ شوی ارائه شده است

feng shui bedroom

 

چیدمان اتاق خواب 1 فنگ شوی
طرح اتاق خواب شماره 1 خوب فنگ شویی با به اصطلاح موقعیت فرماندهی تختخواب است. یک تختخواب در موقعیت فرماندهی فنگ شویی به صورت مورب از درب اتاق خواب قرار می گیرد و در پشت آن یک دیوار جامد قرار دارد. این هدست جامد خوب ، انرژی زمینی خوبی از هر دو طرف دارد (کابوس های شبانه لازم نیست یکسان باشند ، اصلا نمی توانید به همان شکلی خلاق باشید که احساس می کنید ، اما مطمئن باشید که تختخواب از هر دو طرف پشتیبانی / پایه شده است). )

feng shui bedroom layouts

 

داشتن فرش برای زمین بیشتر کردن انرژی تختخواب (و کل اتاق خواب) قدرت بیشتری را به این طرح اتاق خواب قدرتمند فنگ شویی می بخشد. توجه کنید که مبلمان بزرگ دیگر - قفسه سینه بزرگ ، یک آرمو و غیره - در کنار هم نیست بلکه در پای تخت است. اگر می خواهید انرژی در اتاق خواب خود را متعادل نگه دارید ، این بسیار مهم است. اکنون ، من می دانم که همه اتاق خوابها به راحتی نمی توانند با آن کنار بیایند و جزئیات زیادی وجود دارد که می تواند شما را از ایجاد دوباره این طرح دقیق اتاق خواب فنگ شوی باز دارد.

آیا تنوع این طرح اتاق خواب شماره 1 خوب فنگ شویی وجود دارد؟ تنها تغییری که همچنان آن را به عنوان بهترین چیدمان اتاق خواب فنگ شویی حفظ خواهد کرد ، قرار گرفتن در قسمت بزرگ مبلمان است. می توان آن را در هر دو طرف تخت قرار داد ، اما باید با یک قطعه دیگر از مبلمان در پای تخت ، و همچنین یک نقطه کانونی در طرف تخت روبروی قطعه سنگین تعادل برقرار کرد.

تختخواب لازم نیست در مرکز دیوار روبرو باشد ، همه به موقعیت یابی پنجره ها بستگی دارد. تا زمانی که تختخواب به طور مورب از درب باشد ، در پشت آن یک دیوار جامد و فضای آن در دو طرف تخت وجود داشته باشد ، می توانید مطمئن باشید این یک طرح چوبی مناسب برای اتاق فنگ شویی است.

feng shui bedroom

چیدمان اتاق خواب 2 فنگ شوی
دومین طرح چوبی اتاق خواب فنگ شویی دارای درب به طرف است اما تختخواب هنوز از درب فاصله دارد ، یک دیوار محکم در پشت آن و یک زمین مناسب برای هر دو طرف دارد. توجه کنید بزرگترین قطعه مبلمان دوباره تعادل انرژی به خوبی است (یک مثلث را بین دو تخته شب و قفسه سینه ببندید ، این بهترین طرح چیدمان مبلمان برای اتاق خواب شما را نشان می دهد).

feng shui bed 2nd best

feng shui bedroom

چیدمان اتاق خواب 3 فنگ شوی
گزینه سوم یک طرح اتاق خواب خوب فنگ شویی دارای تختخواب در همان دیواره درب (یا دیوار اطراف) است ، اما با داشتن تختخواب به خوبی محافظت شده و زمینی است. اگر این چیدمان مناسب برای فضای شماست ، حتماً تا آنجا که ممکن است بین درب و تخت جای بگذارید ، در حالی که هنوز هم به اندازه کافی فضای کافی برای شب دوم (اتاق موجود در کنار آن از درب) را در اختیار شما قرار داده است.

 

feng shu ibed 3rd best

بنابراین ، حالا که شما 3 بهترین چیدمان اتاق خواب فنگ شویی و تغییرات جزئی آن را می شناسید ، احتمالاً کنجکاوی در مورد بدترین چیدمان اتاق خواب فنگ شویی دارید؟

اشتباهات رایج در چیدمان

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

اشتباه شماره 8: غفلت از ملافه خود
اشتباهی دیگر که همیشه Haenisch توجه می کند؟ رختخواب غافل شده: "اگر به این فکر می کنید ، تقریباً یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم. ملافه های خوب ارزش سرمایه گذاری دارند!" به کیفیت و ظاهر ورق های خود توجه ویژه ای داشته باشید - نه تنها باعث می شود دکوراسیون شما بهتر شود بلکه ممکن است شما هم بهتر بخوابید.

bedding ideas

اشتباه شماره 9: در نظر گرفتن ذخیره سازی نیست
Wollack و Zwickl توضیح می دهند: "هنگامی که کابوس شما فضای ذخیره ندارد ، همه چیز شروع به جمع شدن می کند و یک ظروف سرباز غیر ضروری را ایجاد می کند." "بهتر است که شبانه روبرو داشته باشید که بتواند کتاب ، شارژر و سایر موارد ضروری را در خود جای دهد. ما سعی می کنیم فقط از شبانه هایی استفاده کنید که دارای زیر شلواری با شارژرهای داخلی هستند ، بنابراین بندهای در معرض زیادی وجود ندارد."

storage ideas

 

اشتباه ۱۰: مبلمان بسیار زیاد

یکی از اشتباهات اصلی که هانا اگان ، مدیر طراحی داخلی در طراحی D'Apostrophe Design ، همیشه توجه می کند ، مبلمان بیش از حد در یک اتاق است: "او می گوید که گردش خوبی در مورد چیدمان مبلمان اتاق نشیمن نگه دارید." "هیچ وقت فضایی نباید احساس تنگ بودن کند و هیچ چیز بدتر از آن نیست که مجبور شوید چا-چا را انجام دهید ، زیرا سعی می کنید از روی مبل خود بلند شوید و بین میز قهوه خاموش شوید! در D'Apostrophe ، هر اثاثیه ای که انتخاب می کنیم وجود دارد. هدف از یک بخش بزرگ تا یک میز جانبی برای دستیابی به یک زیبایی شناسی کاملاً خالص و ساده با فضای کافی ، مسافت راحت (حداقل 18 "در صورت امکان) را از لبه یک مبل یا صندلی صندلی سالن از لبه حفظ کنید. از میز قهوه "
کریستین استوکر ، بنیانگذار استوارت شفر نیز این نکته را به عنوان اشتباه شماره یک که همیشه توجه می کند عنوان می کند: "اضافه کردن راه بیش از حد بسیاری از مبلمان در یک اتاق می تواند باعث شود که احساس شلوغی داشته باشد و بر فضای آن تأثیر منفی بگذارد. "او توضیح می دهد. "ما معتقد هستیم که" کمتر بیشتر است ". با یک قطعه باورنکردنی شروع کنید و اطراف آن را بسازید به عنوان مثال اگر یک مبل بزرگ دارید ، نیازی نیست که دو صندلی آن را پهلو کنید.در عوض ، سعی کنید یک صندلی و یک میز کنار کوچک اضافه کنید ، که این باعث ایجاد تعادل در اتاق خواهد شد و اجازه می دهد تا یک جریان بی وقفه جریان داشته باشد. "

Furniture Arranging Mistakes

اشتباهات رایج در چیدمان اتاق خواب

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ | sogol ra | ۱ نظر

ما آن را بلافاصله هنگام پیاده روی در یک اتاق هتل خوب می دانیم: همه چیز کاملاً متناسب است ، تختخواب دقیقا ساخته شده است و نورپردازی درخشش ملایمی روی مبلمان جذاب و کاربردی می گذارد. فرش دارای نرمی ایده آل در زیر پاهای برهنه است ، و آثار هنری چشم نواز هستند اما قدرتمند نیستند. هتلداران هتل ها اتاق های مهمان خود را خیلی بی دردسر می کنند ، بنابراین چرا تکرار همان نگاه در خانه بسیار سخت است؟


این ممکن است به چند اشتباه در دکوراسیون برسد که طراحان همیشه هنگام پیاده روی در اتاق خواب مشتری متوجه آن می شوند. از نادیده گرفتن درهم و برهمی گرفته تا عدم پرداختن به روشنایی خلقی ، این خطاهای کوچک می تواند تأثیر زیادی در ظاهر و احساس کلی اتاق داشته باشد. ما برخی از بهترین طراحان داخلی در صنعت را به اشتراک گذاشته ایم تا اشتباهات خود را برای جلوگیری از هرگونه هزینه در طراحی اتاق خواب به اشتراک بگذاریم. آیا شما مقصر این نقاشی های تزئینی pas هستید؟


اشتباه شماره 1: فراموش کردن درباره آثار هنری
ملیسا وارنر روتبولوم و جولی ماسوکو کلاینر از ماسوکو وارنر میلر به ما گفتند: "اکثر اوقات اتاق خواب از کار نادیده گرفته می شود." "نبودن یک فضای عمومی ، آسان است که همه مقدمات را وارد یک اتاق خواب کنید و سپس دیواره ها را لخت کنید." در حالی که مردم اغلب بهترین آثار هنری خود را برای اتاق نشیمن یا ناهار خوری رزرو می کنند ، روتبولوم و کلاینر پیشنهاد می کنند که در اتاق های کمتر برجسته توجه مشابهی به هنر نشان دهند: "شما تقریباً هر روز به خواب می روید و در اتاق خواب خود بیدار می شوید — پس چرا چیزی شگفت انگیز را نمی بینید. بر روی دیوارها؟"

decorating mistakes

 

اشتباه شماره 2: بی توجهی به روشنایی حالت
طراحان Massucco Warner Miller می افزایند: "ما فکر می کنیم وقتی یک سقف اتاق خواب لخت است و یا یک کوه هوای کوهنوردی در آنجا گیر کرده است ، بسیار ناراحت است." "از نورپردازی در اتاق خواب لذت ببرید! هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید لوسترها برای اتاق های غذاخوری اختصاص داده شده اند."
برای تیم کمپبل ، طراح داخلی ، فضای بیشتری به اتاق خواب وجود دارد بلکه فقط نورپردازی در بالای چراغ است - چراغ مطالعه نیز ضروری است: "او می گوید: نور غیرمستقیم و غیرمستقیم که تابش نور را از چشم دور نگه دارد."

bedroom decor

 

اشتباه شماره 3: در نظر گرفتن مقیاس نیست
اتاق خواب روشن
دوره فرانک فانتزی
طراح داخلی Trip Haenisch همیشه متوجه مبلمان بسیار بزرگ یا کوچک برای اتاق خواب می شود. او می گوید: "مبلمان مناسب و مقیاس پذیر سخت است." اگر همه وسایل را با نوار آبی درآورید ، می تواند به جلوگیری از اشتباهات زیادی کمک کند. " برای انجام این کار ، اندازه گیری قطعه مورد نظر برای خرید را انجام دهید و عرض و طول را به صورت مستطیل روی کف آن بچسبانید. حس بسیار بهتری از قطعه در فضا خواهید داشت.

bright bedroomhow to decorate

 

اشتباه شماره 4: نادیده گرفتن درهم و برهمی
شانون ولاک و بریتانی زویکل از استودیوی لایف. استایل به ما می گویند: "اتاق خواب باید آرامش بخش و تنفس شود." "ما پیشنهاد می کنیم وسایل غیر ضروری را از بین ببرید و مطمئن شوید که مبلمان برای اتاق خیلی زیاد نباشد." ذخیره کافی می تواند به حداقل رساندن درهم و برهمی کمک کند. برای مواردی که می خواهید در نظر داشته باشید ، سینی های کوچک و حوضچه ها می توانند به همه چیز احساس نظم بیشتری دهند.

decorating ideas

اشتباه شماره 5: تزیین با رنگهای روشن
Wollack و Zwickl همچنین مراقب هستند از رنگهای روشن زیادی در اتاق خواب استفاده نکنید. "ما دوست داریم از رنگ های آرام و طبیعی استفاده کنیم تا فضای آرام و بی موقع باقی بماند. برای افزودن یک بافت براق که قدرت زیادی ندارد ، یک پارچه چمن طبیعی پیشنهاد می کنیم." گرم و خنثی های سبک در اتاق خواب به زیبایی عمل می کنند ، و تغییر در بافت به شما کمک می کند تا فضای احساس نرم تر و جذاب تر کند.

furniture mistakes

اشتباه شماره 6: مشرف به Headboard
طراحان ماسوکو وارنر میلر همچنین پیشنهاد می کنند توجه خاصی به هدبند داشته باشید: "دلیلی برای هدست های بژ رنگی وجود ندارد. پارچه ای بدون تاب را روی هدست خود انجام دهید ، یا یک شکل غیر معمول را انتخاب کنید." هدست چنین بخش مهمی از فضا را پوشش می دهد و باید به همین ترتیب رفتار شود. "اگر یک صندلی بدون قفسه گزینه های پارچه ای غیرقابل تحمل دارد ، درست مانند صندلی که می خواهید صندلی بازیابی کنید - و با رنگ خود را عقب نکشید!"

خودتان خانه را زیبا کنید

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

حمام را با قفسه های شناور به روز کنید
قفسه های شناور
 بی نظیر و شیک

Floating shelves


قفسه های شناور باعث می شوند هر فضایی جلا و لوکس تر به نظر برسد ، اما خرید آنها گران است و نصب آن دشوار است. باور کنید یا نه ، این وبلاگ نویس هر دو قفسه را با تقریباً 10 دلار ساخته است!

نوشیدنی های گرم را بدون سوزاندن خود بنوشید
آستین نوشیدنی گرم
 رویای کمی بزرگتر

Hot drink sleeve


این DIY رنگی مناسب برای نوشیدنی های معمولی قهوه و چای که در حال اجرا هستند مناسب است. از ترکیب و تطبیق رنگ های مختلف نمد و روبان لذت ببرید.

ساکنان نقاشی شده
 خرد تازه
تزئینات با لاک ناخن یک مفهوم جدید نیست ، اما این مورد را امتحان کنید اگر قبلاً نداشته باشید. تقریباً درمورد هر مورد سرامیکی می توان تردید کرد ، اما این ساحل ها مکانی عالی برای شروع هستند زیرا کار با آنها صاف و آسان است.

Painted coasters

به گیاهان خود قد کمی اضافی بدهید
 کوه زندگی مدرن
این پروژه ارزان قیمت DIY بسیار گرانتر از آن است که ساخته شود. این کارگر وقت پیدا کرد تا بتواند پاهای موی مقرون به صرفه پیدا کند و توضیح می دهد که چگونه می توانید برش های چوب را برای قیمت های مناسب پیدا کنید.

Plant on wooden stool


کاسه های رنگی
 کشوی دوست داشتنی
رنگ و سرامیک و سرامیک تمام چیزهایی است که شما نیاز دارید تا ظروف خسته کننده را به یکی از اجزای نمایش نوع تبدیل کنید. اگر قصد اضافه کردن الگوی به داخل شیء را بدون کوره دارید ، این قطعه را از آشپزخانه خارج کنید و از آن برای ذخیره وسایلی مانند جواهرات به جای آن استفاده کنید.

Colorfully patterned bowls

نردبان پتو
 هی آنجا خانه
نردبان پتو در همه جا وجود دارد ، و همینطور آموزش ها. با این حال ، همه آموزش نردبان پتو به طور برابر ایجاد نمی شوند. برخی از هزینه های شما بیش از یک نردبان خواهد بود که به طور منطقی در فروشگاه هزینه کنند. با این حال ، این آموزش فقط به 5 دلار نیاز دارد.

Blanket ladder

سبد لباسشویی را از فروشگاه دلار بالا بگیرید
هزینه اصلی در این پروژه DIY سیم جوت است که شما برای بسته بندی سبد استفاده می کنید. سبد خرید را می توانید در فروشگاه دلار برای یک جفت ارز پیدا کنید ، اما ممکن است این جوت با یک کوپن خریداری شود تا این مقدار زیر 10 دلار باشد.

Ombre basket

یک گلدان ساده خود را به یک خال کوبی اختصاص دهید
تنها چیزی که برای مقابله با این DIY نیاز دارید یک گلدان ساده و برخی خال کوبی های موقتی است. نکته جالب این پروژه این است که هم سرگرم کننده است و هم موقتی. اگر از طرح روی گلدان خود مریض شدید ، کافی است از کمی پاک کننده ناخن استفاده کنید تا خال کوبی را از بین ببرد و دوباره شروع کنید.

Colorful decor

خودتان در خانه انجام دهید!

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

پروژه های DIY که هزینه ای برای ساختن آنها ندارند
گلدان خانگی با گل
  زندگی ساختگی
برخی از وبلاگ نویسان برای داشتن آرزو با ما با DIY های ابتکاری و الهام بخش خود چنین عیب یابی دارند. مشکل این است که بسیاری از این ایده ها تکرار فوق العاده دشوار و گران هستند.

homemade vase with flowers


ما لیستی از بهترین پروژه های ارزان قیمت DIY را آورده ایم که نه تنها ارزان نیستند بلکه ساخت آنها نیز آسان است. برای اینکه بسیاری از این ایده ها کمتر از 10 دلار قیمت داشته باشند ، حتما از کوپن های فروشگاه های صنایع دستی استفاده کرده و خرید و فروش را انجام دهید. کمی برنامه ریزی در مورد مواد ، پول زیادی را برای شما صرفه جویی می کند.
تجهیزات هنری را با روشی شیک تر ترتیب دهید
کوزه های شیشه ای دریایی
برای به روزرسانی فضای ذخیره سازی صنایع دستی خود ، همه موارد مورد نیاز شما برخی از شیشه های شیشه ای ، حروف وینیل و نوع مناسب رنگ اسپری هستند. اگر هنوز هیچ کوزه ای در خانه ندارید ، در فروشگاه دلار یا برخی از مغازه های پرشور خرید کنید.

Sea glass jars

 

وان خود را ارتقا دهید
قفسه حمام چوبی
به حیاط تخته محلی خود بروید و یک دسته از چوب را برای این پروژه حمام بگیرید. هر چه چوب پیری و ناقص تر باشد ، این کادوی حمام بهتر به نظر می رسد.

یک گلدان مایل به قرمز مایل به قرمز برای نگاه به روز شده رنگ کنید

Wooden bath shelf


گلدان های مایل به قرمز
گلدان های Terracotta علی رغم اینکه برای انواع گیاهان داخلی و خارجی ایده آل هستند ، طبیعتاً کسل کننده هستند. با مقداری رنگ خلاقیت پیدا کنید تا ظروف با فضای شما بهتر مطابقت داشته باشند.

 

Painted terracotta pots

اشیاء کوچک را در این واحد قفسه بندی ارزان قیمت ذخیره کنید
 ظروف سرباز یا مسافر زیبا
این واحد قفسه بندی برای تهیه بطری های اسانس ساخته شده ساخته شده است ، اما برای ساماندهی تعداد زیادی از وسایل کوچک خانگی کار خوبی خواهد داشت. در نظر بگیرید که آن را روی غرور قرار دهید و رژ لب یا لاک ناخن را به نمایش بگذارید.

 

Wooden display

بیاموزید چگونه مکانهای برگشت پذیر را بسازید
 واقعاً دوست داشتنی
با این ایده DIY ارزان ، سبک بازیگوش را به اتاق ناهار خوری خود اضافه کنید. اگر بتوانید پارچه ای باقیمانده را پیدا کنید ، این پروژه ساده حتی برای ساخت آن نیز هزینه کمتری دارد. عملکرد برگشت پذیر نیز باعث می شود این ایده مقرون به صرفه تر باشد زیرا شما دو مکان به صورت یکجا دریافت می کنید.

Tasseled placemats

 

فنگ شویی در چیدمان خانه

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

8- از گیاهان یا سایر لوازم جانبی برای برگشت انرژی به فضا استفاده کنید.
گیاهانی که انرژی را به فضا پرتاب می کنند
اگر یک پنجره بزرگ دارید ، به طور خاص آن که روبروی یک درب قرار دارد ، فنگ شویی می آموزد که انرژی حاصل از باز کردن درب درست از پنجره بیرون رانده می شود. به منظور حفظ یک هاله آرامش بخش در اتاق ، از اشیایی استفاده کنید که انرژی را در داخل خود نگه می دارند. پرده ها یا پرده های پنجره خوب کار می کنند ، البته ، اما اگر منظره یا نور طبیعی را از یک پنجره باز می پسندید ، در نظر بگیرید که یک شیء دیگر را در جلوی پنجره قرار دهید که کل آن را مسدود نکند - مثلاً یک گیاه گلدان. روشی دوست داشتنی برای رسیدن به این هدف است.

Plants that bounce energy back into a space

9. فضای تاریک تر را روشن کنید.
فضاهای تاریک را روشن کنید
هیچ کس گوشه تاریکی را دوست ندارد و فنگ شویی به آن آدرس می دهد که با توصیه به اینکه همه فضاها به نور دسترسی دارند. این واقعاً منطقی است ، زیرا نور انرژی را فعال می کند و آن را به حرکت در می آورد. برعکس ، تاریک انرژی راکد است. چراغ های زیادی در اطراف خود داشته باشید تا انرژی در همه فضاها فعال شود.

Light up the darker spaces

10. دکوراسیون اتاق را مطابق با هدف خود قرار دهید.
دکوراسیون اتاق را مطابق با هدف خود قرار دهید
برای ترویج شادی و هماهنگی در خانه خود ، و در نهایت احساس شادی از ورود و حضور در آنجا ، می خواهید موارد واقعی استفاده از یک فضای خاص را در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن تزئین کنید. به عنوان مثال ، در یک دفتر خانه ، لازم نیست یک آبشار و باغ سنگی نصب کنید تا فنگ شویی تأثیر مثبتی بر فضای بگذارد. شما می خواهید دکوراسیون اداری فعال و پر جنب و جوش باشد ... احتمالاً برخلاف دکوراسیون اتاق خواب ، که احتمالاً بی صدا و آرام تر خواهد بود.

Make the room’s décor match its purpose

11- خود را با قطعات زیبا و پرمعنا احاطه کنید.
البته پیروی از این قانون برای همه متفاوت خواهد بود ، اما مفهوم استفاده از فنگ شویی برای ایجاد یک مکان آرامش بخش یکسان است. برای اینکه در خانه خود احساس آرامش کنید ، باید با چیزهایی که دوست دارید ، محصور شوید ، چه آثار هنری ، سفال ، پارچه ، کتاب یا هر چیز دیگری. این وسایل را به خوبی ویرایش کنید تا احساس نظم در فضا حفظ شود.

12. حفظ تناسب در همه فضاها.
نسبت را صحیح نگه دارید
اگر تا به حال با یک میز ناهار خوری به یک اتاق ناهار خوری عظیم رفته اید ، یا مجبور شده اید در معده تان بخورید تا در یک اتاق ناهار خوری بزرگ در یک اتاق کفش فروشی قدم بزنید ، در این صورت اهمیت نسبت را در راحتی یک فضا می فهمید. . فنگ شوی این مفهوم را در بر می گیرد که برای اینکه فضاها احساس استراحت کنند باید متناسب باشند. فضای کافی را برای افراد بگذارید و انرژی مثبت را در پیش بگیرید.

Keep the proportion right

13. از سطوح بازتابی استفاده کنید ، اما آنها را با مواد گرمتر تعادل دهید.
بستر سکوی مینیمالیستی برای فنگ شویی
تکه های انعکاسی مانند آینه ها ، هر چیزی فلزی و ویندوز ها به حفظ انرژی و زنده نگه داشتن یک فضا کمک می کنند ، که این یک جزء عالی فنگ شویی است. با این وجود ، تزئینات بیش از حد دکوراسیون می تواند پریشان کننده و پرتلاطم باشد. حتماً آن دسته از طلاهای طلا و لوسترهای برنجی را با یک میز کنار چوبی یا چوب لبه دار تعادل برقرار کنید.

Minimalist platform bed for feng shui

14. مؤلفه های زنانه و زنانه را متعادل کنید.
تعادل مردانه و زنانه
در فنگ شوی ، هدف این است که فضایی احساس انرژی و در عین حال استراحت داشته باشید. تعادل برای تحقق این امر مهم است. یک تکه چوبی بزرگ ، مانند یک تختخواب یا آرمور ، تمایل به احساس سنگین و مردانه دارد. به عنوان مثال ، تعادل آن اشیاء با برخی از ملافه های نرم و نرم و نرم ، لبه های سخت تر و سایه های بزرگ را نرم می کند و هماهنگی را به فضا می بخشد. همین کار را می توان با درمان های پنجره ای در هر اتاق انجام داد - به عنوان مثال ، روتختی هایی که با پارچه های طرح دار کلاسیک زوج شده اند.

15. فضای را در دو طرف تخت بگذارید.

در مورد تختخواب کودکان ، این ممکن است صدق نکند ، اما برای بزرگسالان ، فنگ شویی می تواند اتاق کافی را در هر طرف تختخواب برای یک خروج امن و راحت بگذارد. این یک حس مشترک برای یک تخت خواب است که دو خواب دارد اما برای تختخوابهایی که برای افراد مجرد نیز وجود دارد ، صدق می کند. به یاد داشته باشید ، ما چی و جریان مثبتی را تشویق می کنیم ، و شما نمی خواهید که انرژی خوبی در مسیرهای آن در قسمت دیواری تخت مرده بماند!

Leave space on both sides of the bed

اصول فنگ شویی در چیدمان

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

در شلوغی زندگی ما ، خوب است که به خانه ای برویم که آرامش و آرام باشد ، جایی که می توانیم چند نفس عمیق بکشیم و مراقبه کنیم یا بگذاریم ذهنمان سرگردان باشد. فنگ شوی ، سیستمی از قوانین که بر جریان انرژی در چیدمان و جهت گیری فضایی متمرکز است ، قرن هاست که این مفهوم را در ذهن خود حفظ کرده است. در حالی که بسیاری از ما ممکن است نتوانیم تمام قوانین مربوط به فنگ شویی را در خانه های خود گنجانیم (بسیاری وجود دارد!) ، ادغام برخی از مفاهیم به احتمال زیاد به ظرفیت خانه های ما برای جریان مثبت انرژی و تأثیر آرامش در ذهن کمک می کند. و روح

 طراحی حمام
در حالی که منابع زیادی در آنجا وجود دارد تا شما را به فداکاری شدید فنگ شوی هدایت کند ، این مقاله یکی از آنها نیست. در عوض ، ما 15 ایده ساده اما مؤثر را برای ترکیب دکوراسیون تسکین دهنده فنگ شویی در خانه شما گنجانده ایم. و هنگامی که همه چیز گفته شده و انجام شده است ، به یاد داشته باشید ، همانطور که فنگ شویی طراحی خوب را تسهیل می کند ، طراحی خوب نیز عناصر فنگ شویی را تقویت می کند.

1. رنگ ها را با دقت و لذت انتخاب کنید.
اگر به هیچ وجه فنگ شویی را تحقیق کرده اید ، احتمالاً بسیاری از منابع کشف شده که نیاز به رنگ خاصی در قسمت های خاصی از خانه شما ، اعم از شمال ، جنوب ، شرق یا غرب وجود دارد را کشف کرده اید. واقعیت این است که ، رنگ واقعی شما برای هر مکان انتخاب نمی کنید به همان اندازه که رنگ شما را حس می کند بسیار مهم نیست. یک دیوار رنگ قدیمی ، خسته و لعاب و رنگ با هر رنگی به همان شکلی احساس خواهد شد - پیر ، خسته و لرزان ، در حالی که یک دیوار تمیز و تازه تمیز و دقیقاً با همان رنگ زندگی و انرژی را در کل فضا تنفس می کند.

Choose colors with care and deligh

2. مبلمان را از جریان فضا دور نگه دارید.
مشترک شدن در خانه
خانه ای با فنگ شویی عالی

اگرچه این ممکن است کاملاً مبهم به نظر برسد ، در واقع بسیار ساده است. اطمینان حاصل کنید که هرگونه اثاثیه طوری تنظیم شده است که جریان مثبتی در اطراف آنها ایجاد کند - شما نباید هنگام ورود به اتاق نشیمن به پشت مبل سوار شوید. همین حلقه ها برای یک کمد اتاق خواب هم صادق است. وقتی با رهنمودهای فنگ شویی مبنی بر حفظ جریان ذاتی و واقعی تنظیم شود ، فضا بسیار جذاب تر خواهد بود.

House with great feng shui

3. یک قطعه محبوب را به بالا بگنجانید.
صندلی های راحت و داغ صورتی

اتاق یک فنگ شویی (بله ، اکنون فعل است) احساس امنیت و راحتی خواهد کرد. یک اثر هنری که کاملاً آویزان است یا یک قطعه جالب از نور که از فضای باقی مانده بالاتر است ، چشم را به سمت بالا می کشد ، که تصور می شود این یک ترفند روحیه دهنده است. اگر به نظر نمی رسد فضای هنری شما را به زیبایی بالا بکشید ، یک استراتژی چشم انداز دیگری مانند نصب درمان های پنجره ای در نزدیکی سقف یا رنگ آمیزی سقف را با رنگی زیبا و تسکین دهنده امتحان کنید.

Hot pink comfortable chairs

4- صندلی اتاق نشیمن را در گروه بندی های صمیمی ترتیب دهید.
توکوویچ
در حالی که هیچ حکم سخت و سریع در مورد تعداد معینی از قطعات نشسته در فنگ شوی وجود ندارد ، هدف این است که مکالمه و روابط را با توجه به سازماندهی مبلمان برپا کنید. در اتاق های بزرگ ، گروه بندی مبلمان در خوشه های کوچکتر روابط نزدیک تری را تسهیل می کند. در اتاقهای نشیمن کوچکتر ، این ترتیب ذاتاً معنا می یابد. فراموش نکنید که برای هر صندلی که در آن ساکنان می توانند کتاب ، نوشیدنی ، یک جفت لیوان یا هر چیز دیگری را که برای تنظیم آنها لازم است قرار دهید ، سطحی را فراموش نکنید.

Toskovich

5- درهم و برهمی را پاک کنید.
درهم و برهمی را پاک کنید
این یک مفهوم ساده است اما انجام آن همیشه آسان نیست. اگر زندگی ما شلوغ تر شود ، در صورتی که هوشیارانه در مورد آزاد و شفاف نگه داشتن آنها هوشیار نباشیم ، می توانیم مناطق نابسامان ما را نیز نگران کنند. ممکن است بگویید: "فضای تنفس". در فنگ شویی ، این فقط یک ایده خوب نیست - این امر ضروری است تا بتوان انرژی قدیمی و خسته شده را از فضایی حذف کرد تا لرزهای تازه و مثبت بتوانند وارد شوند ... و باقی بمانند.

Clear the clutter

6. مبل خود را در برابر یک دیوار جامد قرار دهید.
مبل خود را بر روی یک دیوار جامد قرار دهید
به طور خاص ، دورترین دیوار دور از ورودی ، مکانی ایده آل برای مبل اتاق نشیمن است. این دیدگاه روشنی از درب برای هر کس که ممکن است در آنجا نشسته باشد فراهم می کند. البته ، چند اینچ اتاق تنفس بین مبل و دیوار به خودی خود برای تقویت جریان انرژی مثبت مفید است.

Place your sofa against a solid wall

7. یک میز قهوه را با لبه های گرد انتخاب کنید.
میز قهوه با لبه های گرد
در حالی که ترکیبی از اشکال و زوایا همیشه مناسب است ، چه در طراحی داخلی استاندارد و چه در فنگ شویی ، بعضی از اشیاء بدون هیچ زوایای تیز و تیز ، به بهترین وجه باعث تقویت چی می شوند. میز قهوه یکی از این موارد است. از آنجا که مبلمان در اطراف یک میز قهوه چیده می شوند ، احتمالاً افراد هنگام نشستن در اطراف آن قدم می زنند و رو به روی آن قرار می گیرند. این بدان معنی است که اثرات ناخوشایند گوشه های یک میز قهوه تقویت می شود. یک میز قهوه بیضی یا دایره ای را برای بهترین انرژی انتخاب کنید.

coffee table with rounded edges

ایجاد فضای مثبت در خانه

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۰۳ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

مقاومت در برابر تغییر طبیعی است. اما لازم نیست چنین باشد. دور از آن. تغییر در واقع در زندگی شخصی و حرفه ای ما برای ما خوب است زیرا باعث انعطاف پذیری بیشتر ما می شود ، ما را در معرض تجربیات و افراد جدید قرار می دهد و درها را برای فرصت های بیشتر باز می کند.

با این حال ، اگر می خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید ، می توانید با رعایت این هفت نکته ، این کار را مثبت انجام دهید.

1. آنچه را که می خواهید تغییر دهید شناسایی و درک کنید.
هر وقت تصمیم به ایجاد تغییر گرفتید ، ابتدا باید بدانید که چرا در وهله اول تغییر ایجاد می کنید. دانشیار آنتونی گرانت ، از واحد روانشناسی مربیگری دانشگاه سیدنی ، می گوید شما باید با تعریف ارزش های اصلی خود شروع کنید و آنچه را که برای شما مهم است شناسایی کنید.

گرانت می گوید: "شما باید بتوانید اهداف خود را که به عنوان یک شخص به شما اضافه می کند ، تشخیص دهید و این باعث می شود احساس بهتر و گسترده تر شوید."

اگر هدف شما با ارزش های اصلی شما هماهنگ باشد ، "فکر کردن به آن باعث ایجاد احساس روده مثبت می شود."

2. زندگی منفی خود را رها کنید.
این به آن سادگی که ممکن است به نظر برسد نیست. اگر احاطه منفی دارید ، چگونه انتظار دارید زندگی مثبت و شاد داشته باشید؟

در حقیقت ، افرادی که منفی هستند و یا تحت تأثیر منفی هستند ، استرس بیشتری دارند ، بیشتر بیمار می شوند و نسبت به افراد مثبت فرصت کمتری دارند. کریس تالامباس درباره Lifehacker می گوید: "وقتی تصمیم می گیریم که مثبت شویم و تصمیم خود را با عمل دنبال کنیم ، شروع خواهیم کرد تا با موقعیت ها و افرادی که مثبت هستند نیز روبرو شویم."

البته ، این ساده تر از انجام گفته می شود. به همین دلیل او پیشنهاد می کند که با انجام موارد زیر می توانید این هدف را انجام دهید:

شما وقتی این مراحل را طی می کنید ، در زندگی خود اطمینان بیشتری پیدا خواهید کرد.

3. بیشتر ورزش کنید.
ممکن است از شنیدن هر کس به شما بگوید که شما به ورزش بیشتری احتیاج دارید خسته شده اید. مطمئن. ورزش از نظر جسمی برای شما بسیار عالی است. اما ، این همچنین یک راه عالی برای مثبت تر شدن در زندگی است. ورزش می تواند جهت اکثر شرایط زندگی شما را تغییر دهد. همانطور که نایک می گوید: "همین کار را انجام دهید." فواید ورزش بسیار زیاد است. شما هدفی کسب می کنید ، رانندگی می کنید ، اما بیش از همه این رشته را به شما می آموزد.

برای مبتدیان ، وقتی ورزش می کنید ، نسبت به خود احساس بهتری می کنید و همین امر باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. ورزش همچنین اضطراب و استرس را کاهش می دهد و مواد شیمیایی سرخشی را در مغز مانند اندروفین و دوپامین آزاد می کند.

4- با دیگران مهربان باشید.
سونجا لیوبومیرسکی ، استاد دانشگاه کالیفرنیا ، ریورساید ، می گوید: "افرادی که به اعمال مهربانی می پردازند با گذشت زمان شادتر می شوند." دلیل؟ "وقتی با دیگران مهربانی می کنید ، به عنوان یک فرد احساس خوبی می کنید - اخلاقی تر ، خوش بین تر و مثبت تر".

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با دیگران مهربان باشید که وقت و تلاش زیادی را انجام نمی دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید قهوه را برای یک همکار خریداری کنید. هزینه شخص را در صف پشت خود پرداخت کنید. به یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان خود مراجعه کرده یا آنها را به سمت فرودگاه سوار کنید. به صندوق دار یا سرور لبخند بزنید. یا ، هر وقت آزاد بود می توانستید داوطلب شوید.

5. ایجاد یک شبکه پشتیبانی.
طبق گفته های کلینیک مایو ، "شبکه پشتیبانی اجتماعی قوی می تواند برای کمک به شما در استرس اوقات سخت ، چه در روز بد در محل کار و چه در یک سال پر از ضرر یا بیماری مزمن ، بسیار مهم باشد." این گروه از دوستان ، خانواده و همسالان نیز حائز اهمیت هستند زیرا آنها مزایای دیگری از قبیل فراهم آوردن احساس تعلق ، افزایش در عزت نفس و احساس امنیت را در هر زمان که به مشاوره ، اطلاعات یا راهنمایی نیاز دارید ، ارائه می دهند.

6. موارد غیر ضروری را از بین ببرید.
پس از مشخص کردن مواردی که در زندگی شما مهمترین هستند ، زمان آن رسیده است که همه چیزهای دیگر را از بین ببرید. این همه در مورد ساده کردن زندگی شما است ، به طوری که شما می توانید روی چیزهایی که بیشتر برای شما مهم هستند تمرکز کنید و از حواس پرتی مانع شوید.

همانطور که لئو بابوتا در مورد عادات ذن توضیح می دهد:

ما در زندگی خود چیزهای زیادی داریم ، از اموال گرفته تا کارهایی که باید انجام دهیم تا اطلاعاتی که به درهم و برهمی بصری و عاطفی وارد می شوند ، بیش از حد بارگیری کنیم. نتیجه؟ ما در نهایت کارهای زیادی انجام می دهیم که برای ما مهم نیست ، زیرا ما کارهای دیگری برای انجام این کار داریم که در زندگی ما رخنه کرده است و در زندگی مان می گذاریم ، ناشناخته است.

من این موضوع را در دنیای تجارت نیز صحیح می دانم که وقتی هزینه های غیرضروری را از بین می برم ، می توانید استرس کمتری داشته باشید.

7. قدم های کودک را بردارید.
جان بروبکر درباره کارآفرین می گوید: "یکی از اصلی ترین انگیزه های ما برای ادامه استقرار ، مراحل کودک است." به این دلیل است که وقتی به تصویر بزرگ نگاه می کنیم می توانیم از همه مراحل در دستیابی به یک هدف غافل شویم.

در عوض ، "هدف بزرگ تصویر را در مراحل منظم و قابل کنترل کودک قرار دهید." سپس ، روزانه برنده های خود را ثبت کنید و جشن بگیرید.

این به شما کمک می کند تا تغییری را که به روشی مثبت و معنی دار به دنبال آن بوده اید ، بدست آورید.

استفاده از روغن های اسانسی در خانه

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۶ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

عاشق استفاده از روغنهای اساسی برای بیهود شدن و به طور طبیعی رایحه کردن خانه خود هستید ، اما نمی خواهید تمام روز دستگاه پخش کننده را نگه دارید؟ این هک آسان اسانس باعث می شود خانه شما هر زمان که نیاز به تقویت سریع و تازه داشته باشید ، بوی فوق العاده ای دهد. بهترین راه برای رایحه دادن به خانه خود را یاد بگیرید ... به طور طبیعی.

روغن ضروری کولاژ را هک می کند

با استفاده از روغنهای اساسی برای رایحه ... هنگامی که شما یک دستگاه پخش کننده ندارید
بوی خانه تمیز یا لباس های شسته شده تازه آسمانی است. عطری از یک رایحه تازه فوراً حال و هوای من را روشن می کند و باعث می شود خانه من تمیز شود.

متأسفانه ، بیشتر محصولات تجاری ساخته شده برای عطر و بوی و دزدزدایی از خانه ، مملو از مواد شیمیایی خطرناک ساخته شده توسط انسان است. این مواد خطرناک می توانند کیفیت هوای داخل خانه را پایین آورده و به سیستم تنفسی شما آسیب برساند.

لایک ها

مامان چیکار میکنه؟ من چند سال از محصولات رایج خانگی من (همه چیز ، از شمع معطر گرفته تا اسپری های دزدگیر کننده) منصرف شدم ... سپس روغنهای اساسی را کشف کردم. آنها روشی مطمئن و مؤثر برای اضافه کردن رایحه ای طبیعی به خانه شما هستند.


چگونه می توان از روغنهای اساسی برای خانه عطر استفاده کرد
روغنهای اساسی بوی زیبایی دارند اما از ماندگاری عطرهای مصنوعی برخوردار نیستند. برای حفظ بوی عالی خانه می توانید:

یک دیفیوزر را که از مه و برق استفاده می کند ، اجرا کنید تا عطر دلپذیر روغنهای اساسی را در تمام مدت حفظ کنید.
برای افزودن رایحه روغنهای اساسی به خانه خود از یک هک آسان DIY استفاده کنید ... بدون دیفیوزر لازم!
چگونه به طور طبیعی رایحه خانه خود را با 30 عطر خوشبو کننده هوا آسان DIY ، خانه خود را به عنوان یک گل مروارید تازه نگه دارید. یکی (یا چند مورد) را امتحان کنید تا به طور طبیعی امروز خانه خود را عطر بزنید!

دیافراگم مهره آب کوره دیفیوزر کاغذ دیفیوزر کوره فیلتر دیفیوزر لباس پین Water Bead Diffuser Jar - دانه های آب ، آب و روغن ضروری مورد علاقه خود را ترکیب کنید و یک دیفیوزر ساده دارید که از طریق تبخیر کار می کند. آموزش آسان از زندگی با اشکالات عشق.

کاغذ تولیت Diffuser - حمام Freshen با این ترفند آسان از EK Wetzel. چند قطره روغن ضروری را داخل لوله مقوایی داخل رول کاغذ توالت اضافه کنید. هر بار که کاغذ استفاده می شود ، عطر روغن آزاد می شود.

water bead diffuser toliet paper diffuser furnace filter diffuser clothes pin diffuser

پخش کننده فیلتر کوره - کل خانه خود را در یک قدم آسان عطر و بوی کنید! چند قطره از روغنهای ضروری مورد علاقه خود را به فیلتر کوره خود اضافه کنید و سپس هر بار که فن روی آن بخورد ، رایحه پخش می شود. جزئیات کامل را می توان در وبلاگ فعالیتهای کودکان مشاهده کرد.

لباس Pin Diffuser - چند قطره روغن ضروری را به یک پین لباس چوبی اضافه کنید و آن را به یک هواکش اتومبیل یا دریچه کوره کف وصل کنید. چوب روغن را جذب می کند و رایحه عالی را در جریان هوا آزاد می کند. آموزش آسان را از بانوی کوپن Krazy دریافت کنید.

دکوراسیون لاکچری

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

از آنجا که می توان در مورد یک اتاق نشیمن خوب یا قضاوت شده ، مرتب ، مرتفع یا اتاق مشترک گفت ، ما به راحتی می توان شیوه هایی را برای تقویت یکی از اتاقهایی که اغلب مورد استفاده در خانه شما قرار می گیرد آسان جستجو می کنیم. به گفته این ، طراحی داخلی اتاق مجلل همیشه در سرمایه گذاری در گران ترین چیزها نیست.
قطعاً امکان دارد اتاق نشیمن شما بدون هزینه کردن ثروت ، لوکس تر به نظر برسد. به عنوان ویژگی اصلی خانه شما و اغلب اولین چیزی که بازدید میهمانان می بینند ، اتاق نشیمن شما باید منعکس کننده سلیقه و شخصیت شما باشد. متخصصان طراحی داخلی ما در دکور ایدز در اینجا می توانند ایده های طراحی اتاق نشیمن را برای شما ببندند که حتی در صورت محدود بودن بودجه شما می تواند فضای شما را لوکس تر جلوه کند.

منسوجات غیر منتظره را معرفی کنید
ایده های اتاق نشیمن لوکس

luxury living room ideas
یکی از راه های آسان برای تغییر شکل اتاق نشیمن شما این است که از طریق فرش های رنگارنگ پرنعمت ، فرش های منطقه ، پرتاب کردن بالش ، بالشتک و موارد دیگر ، تزئین آن را با پارچه های جالب انجام دهید. و دیگر نیازی به صرف صدها دلار برای منسوجات زیبا نیست. بازار کک و فروشگاه های پرنعمت را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید منبع فرش های عتیقه ترکیه ای که در یک فرش ارزان قیمت یا فرش های پرنعمت دست دوم فروخته شده است که هنوز هم در شرایط عالی هستید ، منبع کنید.

اطمینان حاصل کنید که هنگام انتخاب منسوجات اصلی مانند فرش بیانیه ساز ، با ظاهر و رنگ کلی طراحی داخلی خود به یک وتر برخورد می کنید. قطعاتی را انتخاب کنید که دارای چاپ غیر معمول و جالب هستند. به این ترتیب طراحی غیر معمول منسوجات عنصر منحصر به فردی را در اتاق شما تزریق می کند و باعث می شود شخصی تر و مجلل تر به نظر برسد. همچنین می توانید با قرار دادن یک پرتاب بافت زیبا روی یک مبل یا صندلی ، فضای دلپذیری اتاق نشیمن خود را تقویت کنید.

در موارد اضافی مجسمه سازی بیاورید
طراحی داخلی اتاق نشیمن لوکس

luxurious living room interior design
برای اینکه اتاقتان مجلل تر به نظر برسد ، عناصر ساختاری را به طراحی داخلی اتاق نشیمن خود اضافه کنید. به جای اشکال دایره ای معمولی یا خطوط مستقیم ، به دنبال اثاثیه ای باشید که دارای یک شبح یا انتظاری غیر منتظره باشد که دارای شکل جالب یا کیفیت طراحی می باشد. شکل یک عنصر اصلی را در طراحی داخلی اتاق نشیمن لوکس در نظر بگیرید زیرا می تواند تأثیر عمیقی بر ذهن ناخودآگاه داشته باشد ، بنابراین موارد تزئینی جالب را در تمام اتاق نشیمن خود ، حتی در دوزهای کوچک ، درج کنید.

طراحان داخلی Dcor Aid پیشنهاد می کنند اتاق نشیمن شما را مورد نظر قرار دهند و اگر فقط به خطوط مستقیم و لبه های مربعی فوراً توجه داشته باشید ، در نظر داشته باشید وسایل مجسمه ای گردتر و ارگانیک بیشتری را در اتاق نشیمن خود قرار دهید. آنها همچنین توصیه می کنند از یک رویکرد محتاطانه برای آزمایش به طور کلی با اشکال جالب توجه خودداری کنند ، زیرا باعث می شوند که به هر بینشی که برای اتاق ایده های لوکس توجه کند ، توجه بصری را نشان دهد.

وقتی به اشکال مجسمه ای فکر می کنید ، مسیرهای گوناگونی بی پایان وجود دارد ، از صندلی های گرد گرفته تا چراغ های آویز مدور ، گرفته تا اشیاء هنری انتزاعی ، امکانات بی پایان است.

تلویزیون خود را پنهان کنید
لوکس طراحی داخلی اتاق نشیمن

luxe living room interior design
هر کاتالوگ یا وب سایتی را که دارای اتاقهای زندگی مدرن و مدرن امروزی است ، مرور کنید و سریعاً توجه خواهید کرد که آنها اکثر آنها لوازم خانگی کمی دارند - از جمله تلویزیون. برای مبتدیان حتی کمترین قیمت آپارتمان ها در هنگام خاموش بودن املاک و مستغلات طراحی هستند و ثانیاً ، گرچه ممکن است ضروری باشند ، اما هیچ منفی نیست که آنها یک چشم انداز باشند. اما اگر ایده حذف تلویزیون خود را دوست ندارید ، سعی کنید حداقل آن را استتار کنید ، زیرا هیچ چیز احساس پختگی در اتاق نشیمن را از داشتن یک تلویزیون عظیم تلویزیونی که به طور مرکزی نمایش داده می شود ، کم نمی کند.

از روشهای هوشمندانه ای برای پنهان کردن تلویزیون خود از درهای آینه ای استفاده کنید که می تواند به پنهان کردن آن کمک کند ، تا یک دیوار کشویی - با این حال ، اگر آنها از بودجه شما خارج هستند ، می توانید با آمدن به یک هنر ، حضور تلویزیون خود را به صورت بصری به حداقل برسانید. چیدمان یا دیوار گالری اطراف آن. اگرچه این باعث نمی شود تلویزیون شما به طور کامل از بین برود ، به شما این امکان را می دهد تا با یک اثر هنری که در پشت آن قرار دارد تا حدودی یکپارچه شده و چشم را منحرف کند. گذشته از مخفی کردن تلویزیون ، مطمئن شوید که آن سیمها و کابلهای مزاحم را نیز که ممکن است به طور چشمگیری اتاق نشیمن شما را خلوت به نظر برساند پنهان کرده اید.

برو به دکوراسیون بزرگ مقیاس دیوار

modern living room interior design art
اتاق طراحی مدرن هنر طراحی داخلی
حلق آویز دکوراسیون دیواری در مقیاس بزرگ یکی از بهترین ایده های طراحی اتاق نشیمن است تا مکان شما را مجلل جلوه دهد ، به خصوص هنگامی که در بودجه یا با چالش هایی در افزودن مکالمه در شروع وسایل تزئینی مواجه هستید. برای این نشانه طراحی داخلی اتاق مجلل ، بهترین روش ایجاد کانونی است که با آویزان کردن یک قطعه بزرگ از هنرهای بیان و زیبا ، یک کانون وو را به یک عامل wow تبدیل کنید. تعداد زیادی از آثار هنری دیواری بسیار بزرگ وجود دارد که می توانند حتی کمترین بودجه را نیز برآورده کنند که به طور حتم باعث افزایش هر اتاق و ایجاد حس راحتی و راحتی می شود.
هنگامی که به دنبال هنر دیواری بزرگ هستید ، طراحان داخلی ما پیشنهاد می کنند به جستجوی قطعاتی بپردازید که دارای طراحی شیک و تاثیرگذاری بالا هستند ، چیزی که باعث می شود سرها به چرخش در بیایند و مکالمات را شروع کنند. برای پس انداز پول در این زندگی لوکس.