خانه های لاکچری

خودتان در خانه انجام دهید!

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

پروژه های DIY که هزینه ای برای ساختن آنها ندارند
گلدان خانگی با گل
  زندگی ساختگی
برخی از وبلاگ نویسان برای داشتن آرزو با ما با DIY های ابتکاری و الهام بخش خود چنین عیب یابی دارند. مشکل این است که بسیاری از این ایده ها تکرار فوق العاده دشوار و گران هستند.

homemade vase with flowers


ما لیستی از بهترین پروژه های ارزان قیمت DIY را آورده ایم که نه تنها ارزان نیستند بلکه ساخت آنها نیز آسان است. برای اینکه بسیاری از این ایده ها کمتر از 10 دلار قیمت داشته باشند ، حتما از کوپن های فروشگاه های صنایع دستی استفاده کرده و خرید و فروش را انجام دهید. کمی برنامه ریزی در مورد مواد ، پول زیادی را برای شما صرفه جویی می کند.
تجهیزات هنری را با روشی شیک تر ترتیب دهید
کوزه های شیشه ای دریایی
برای به روزرسانی فضای ذخیره سازی صنایع دستی خود ، همه موارد مورد نیاز شما برخی از شیشه های شیشه ای ، حروف وینیل و نوع مناسب رنگ اسپری هستند. اگر هنوز هیچ کوزه ای در خانه ندارید ، در فروشگاه دلار یا برخی از مغازه های پرشور خرید کنید.

Sea glass jars

 

وان خود را ارتقا دهید
قفسه حمام چوبی
به حیاط تخته محلی خود بروید و یک دسته از چوب را برای این پروژه حمام بگیرید. هر چه چوب پیری و ناقص تر باشد ، این کادوی حمام بهتر به نظر می رسد.

یک گلدان مایل به قرمز مایل به قرمز برای نگاه به روز شده رنگ کنید

Wooden bath shelf


گلدان های مایل به قرمز
گلدان های Terracotta علی رغم اینکه برای انواع گیاهان داخلی و خارجی ایده آل هستند ، طبیعتاً کسل کننده هستند. با مقداری رنگ خلاقیت پیدا کنید تا ظروف با فضای شما بهتر مطابقت داشته باشند.

 

Painted terracotta pots

اشیاء کوچک را در این واحد قفسه بندی ارزان قیمت ذخیره کنید
 ظروف سرباز یا مسافر زیبا
این واحد قفسه بندی برای تهیه بطری های اسانس ساخته شده ساخته شده است ، اما برای ساماندهی تعداد زیادی از وسایل کوچک خانگی کار خوبی خواهد داشت. در نظر بگیرید که آن را روی غرور قرار دهید و رژ لب یا لاک ناخن را به نمایش بگذارید.

 

Wooden display

بیاموزید چگونه مکانهای برگشت پذیر را بسازید
 واقعاً دوست داشتنی
با این ایده DIY ارزان ، سبک بازیگوش را به اتاق ناهار خوری خود اضافه کنید. اگر بتوانید پارچه ای باقیمانده را پیدا کنید ، این پروژه ساده حتی برای ساخت آن نیز هزینه کمتری دارد. عملکرد برگشت پذیر نیز باعث می شود این ایده مقرون به صرفه تر باشد زیرا شما دو مکان به صورت یکجا دریافت می کنید.

Tasseled placemats

 

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی