خانه های لاکچری

چیدمان اتاق خواب کوچک

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

یک اتاق خواب اصلی به اندازه یک سالن آمفی تئاتر برای تجسم طراحی عالی لازم نیست. این 50 اتاق خواب کوچک فضایی ثابت می کنند که این فیلم مربع انباشته نیست که به سبک عالی حساب شود. این بافت های عالی ، انتخاب مبلمان عاقلانه است و مقدار کمی نبوغ آن نیست. در اینجا 50 ایده الهام بخش اتاق خواب کوچک را امتحان کنید.
رنگ جامد
در یک آپارتمان قبل از جنگ در نیویورک ، یک دیوار یاقوت کبود غنی بر وسعت یک استاد نسبتاً کوچک تأکید می کند. اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی پروانه آزبورن و کوچولو - که در آباژورها و صندلی ها مشاهده می شود - از الگوی کلی رنگ اتاق خواب الهام گرفته است پیش بند سفارشی در پارچه شوماخر توسط سینه های پرنعمت کره ای نقاشی شده با دست قرار دارد. محل زندگی در انتهای تختخواب دارای لباس پرنعمت و سفارشی است.

blue bedroom

ذخیره سازی نشده
بابی برک می گوید: "من یک طرفدار بزرگ تخت های سکو با کمد لباس در زیر هستم." "املاک و مستغلات آنقدر در زیر تختخواب شما وجود دارد که می توان با استفاده از فضای مناسب از حداکثر استفاده استفاده کرد."

Bobby Berk Queer Eye Small Spaces

PALATTE خنثی
بابی برک توصیه می کند: "وقتی شما با یک فضای کوچک کار می کنید ، یک پالت خنثی ایده آل است." به دنبال رنگهای مطیع و طبیعی باشید و در کل فضا با آنها بچسبانید. به عنوان مثال ، در اتاق خواب ، انتخاب ورق های پنبه ای سفید ، یک روتختی سفید و یک پرتاب ملحفه خنثی می توانید بدون تکیه به رنگهای پررنگ و جسورانه ، به یک ظاهر لایه دار دست پیدا کنید ، که می تواند احساس به هم ریختگی کند.

Bobby Berk Queer Eye Small Spaces

سیریل ماده
مواد نوآورانه
در این خانه درختی اجاره ای در فلورانس ، تخته گچ به عنوان پیشانی دو برابر می شود و یک جعبه شیر واژگون شده به عنوان میز کنار تخت کار می کند.

Inside an Italian Design Firm

دیوار بیانیه
در یک اتاق میهمان در یک خانه ییلاقی آفتابی در سواحل دریای آدریاتیک ، یک دیوار بنفش در مرکز به همراه یک هدست طراحی شده از یک صفحه بافته شده از بوروندی در مرکز می باشد. اضافه کردن به منسوجات جالب موجود در فضا ، تخت خواب یک پارچه کانته آفریقای غربی و یک تشک کف اندونزی است.

headboard ideas

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی