خانه های لاکچری

فنگ شویی در چیدمان ۲

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

Conquer the Clutter: خواه یک پیروان مشتاق روش KonMari باشید یا حداکثر خودخواه اعلام شده ، این دانش رایج است که درهم و برهمی هرج و مرج جسمی و ناخودآگاه ایجاد می کند. اغلب اوقات ، شمع های بی پروا و بی نظمی می توانند به 20 دقیقه جستجوی آن کلیدهای مزاحم ماشین و احساس کلی پریشانی منجر شوند. مدتی را برای مقابله با آن کمد آلوده یا تعداد زیادی نامه پستی قدیمی که شما را خراب می کند ، صرف کنید. شما احساس می کنید که تنش بلافاصله از اتاق فرار می کند ، زیرا آن وسایل غیر ضروری را دور می کنید.

deperno peaceful home veranda

Venture with Color: اضافه کردن ساده یک دیوار رنگی یا قطعه بیانیه می تواند حال و هوای هر اتاق را تغییر دهد. منسوجات سفید ابریشمی می توانند حس ظرافت و آرامش را به اتاق خواب ارائه دهند ، در حالی که سایه گل مایل به زرد فقط می تواند مقدار مناسبی را به اتاق نشیمن خانواده اضافه کند. انتخاب رنگ بندی مناسب می تواند یک چالش باشد ، بنابراین با سایه ها و ترکیب های مختلف آزمایش کنید تا تاثیر آنها را بر احساس یک فضا تأثیر بگذارد.

Miles Redd Master Bedroom Bahamas

آغوش قدرت گیاهان: هنگامی که به دنبال شارژ مجدد از یک هفته استرس زا هستید ، اغلب مردم به غوطه وری در نزدیکی باغ گیاه شناسی یا مسیر پیاده روی خود فرو می روند تا در طبیعت غوطه ور شوند. چرا خصوصیات ترمیم کننده فرارهای زمرد را در داخل خانه نمی آوریم؟ نه تنها آنها به طرح طراحی شما پاپ قهوه ای اضافه می کنند بلکه طبق مطالعه ای که توسط ناسا انجام شده است ، گیاهان سموم از فضاهای داخلی را از بین می برند و بدین ترتیب از خانه شما مجدداً اکسیژن می شوند. برای افرادی که انگشت شست نه چندان سبز دارند ، انواع مختلفی از قبیل کف دست و یا گیاهان مار را امتحان کنید که برای حداکثر تأثیرات کمبود نیاز به نگهداری کمی دارند.

از اتاق خواب غافل نشوید: یکی از صمیمی ترین مناطق خانه شما ، اتاق خواب باید شما را به فرار از برنامه شلوغ خود دعوت کند ، در حالی که هنوز هم احساس پیچیدگی را ابراز می کند. مایلز رد ، دکوراتور مستقر در نیویورک ، می گوید: "شما همیشه می خواهید به اتاق خواب بروید و احساس ولگردی می کنید." "اما این نیز باید جایی باشد که بتوانید در آن زندگی کنید و استراحت کنید" شما همچنین ممکن است بخواهید که آن تلویزیون را قرار دهید و برای آرام کردن انجیر گریه یا گیاهان آلوئه ورا ، که اکسیژن بیشتری در شب می دهد ، تصمیم بگیرید.

meg-braff-long-island-media-room-veranda

از طریق نقش اتاق فکر کنید: با تعیین مناطقی برای فعالیتهای مختلف ، شما به صورت ناخودآگاه به خودتان اجازه می دهید با سهولت و هدف در خانه خود حرکت کنید. هنگام تهیه یک طرح طراحی برای هر اتاق ، سعی کنید با عملکرد فضا را در ذهن داشته باشید. در اتاق رسانه املاک لانگ آیلند مگ برف ، طراح یک دیوارپوش بازیگوش توسط کیتی ریدر را برای همخوانی با روحیه جوانی محل پاتوق خانواده درج کرد.

 سنت چینی فنگ شویی تأکید بر تعادل نیروهای متضاد و در عین حال متصل: یین و یانگ. ایده اصلی هنر باستان جنبه ها و رویکردهای بی شماری را نیز در دکوراسیون نشان می دهد. از ایجاد تقارن کامل در یک اتاق غذاخوری تا بازی با قطعات تیره و روشن ، به دنبال راه هایی برای یافتن هماهنگی کامل در فضای خود باشید.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی