خانه های لاکچری

خصوصیات خانه های لاکچری

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ | sogol ra | ۱ نظر

مظهر یک خانه مجلل فقط یک خانه مرتب نیست. در عوض ، خانه ای مجلل خانه ای است که امکانات آن به صاحبخانه اجازه می دهد احساس اسراف یا خراب شدن کند. فکر حق امتیاز تفکر فکر کنید. به افراط و تفریط شدید فکر کنید.

کلمه لوکس راحتیهای زیادی مانند استخر ، سونا ، سالن های بدنسازی ، زمین تنیس در حیاط خلوت ، اتاق بازی و آشپزخانه های کاملاً مجهز را به خاطر می آورد؟ اما کالاهایی که خریداران خانه لوکس بیشتر از همه می خواهند چیست؟ یک صاحب خانه لوکس در هنگام خرید محل اقامت جدید خود به دنبال چه چیزی است؟

در اینجا 10 ایده ذکر شده به ترتیب محبوبیت ذکر شده است که فکر می کنیم ممکن است حتی ثروتمندترین خریداران خانه را فریب دهند (یا اگر جزء جت ها نیستید) ، در اینجا 10 ایده خانه اسرافکار آورده شده است که می توانید سعی کنید آنها را در خیلی کمتری تکرار کنید. بودجه مقیاس و سرمایه کمتر).

1. خانه ای که شخصیت ها در آن شمارش می شوند - پیروزی برنامه های طبقه باز
یک خانه لوکس نیست ، مگر اینکه دارای ورودی بزرگی باشد که دارای یک پله بزرگ دو طبقه و یک پلان گسترده ای با هوا باز باشد. در حقیقت ، یک طرح طبقه باز معیار شماره یک استناد شده در یک بررسی خانه لوکس در سال 2013 انجام شده توسط Coldwell Banker

Image Via www.mathewcarterinteriors.com

2. فناوری
ما نمی توانیم از ازدحام روزافزون نوآوریهای تکنولوژیکی دور شویم. صاحبان خانه امروز ، فن آوری را می خواهند همه اینها را بخواهند ، و سازندگانی که از این روند فناوری پشتیبانی می کنند ، کسانی هستند که در راس بازار املاک و مستغلات باقی مانده اند.

به معنای واقعی کلمه ، با لمس یک دکمه بر روی آی فون خود ، اکنون می توانید درهای خود را قفل کنید ، آب و هوای خانه های خود را کنترل کنید ، چراغ های کنترل را کنترل کرده و سیستم زنگ خطر خود را کنترل کنید؟ همه از آن طرف کشور! این ویژگی های داخلی است که امروزه صاحبان خانه های لوکس به دنبال آن هستند.

سازندگانی که این دستگاههای اتوماسیون خانگی بی سیم را نصب می کنند با روندهایی که صاحبان خانه های لوکس می خواهند مورد توجه قرار بگیرند. در نقطه مقابل طیف فناوری روند رو به رشدی برای مواد بازپس گیری است. صاحبان خانه به طور فزاینده ای از اثرات محیطی خود آگاه می شوند و به دنبال خانه هایی می گردند که از مواد قدیمی بازپس گیری شده مانند تیرهای چوبی ، کفپوش چوبی و درب استفاده می کنند.

Image Via www.residentialarchitect.com

3. آشپزخانه کاملاً مجهز به قرعه کشی گرم و انبار شراب
آه آشپزخانه ، قلب خانه. زندگی شاداب نیاز به یک آشپزخانه باشکوه دارد. مجله Forbes استناد می کند که یک خانه آشپزخانه با لوازم تجاری و تجاری یک ضرورت است وقتی یک میلیون دلار خانه می آید. یک آشپزخانه مرفه همیشه شامل قرعه کشی های گرم ، یخچال های شراب ، وسایل با کیفیت رستوران و فضای زیادی برای ذخیره سازی از طریق پیاده روی در خانه است.

Image Via www.baltimoresmarthomes.com

4- آشپزخانه و استخر در فضای باز
آشپزخانه کامل با فضای داخلی فقط برای کسی که به دنبال لوکس است کافی نیست. خریداران ثروتمند در حال حاضر میل به راحتی وسایل موجود در یک آشپزخانه دنج و فضای آشپزخانه دنج دارند.

امکانات عالی آشپزخانه در فضای باز ایده آل شامل یک کوره گازی داخلی ، یک سینک ظرفشویی و محل آماده سازی مواد غذایی از جنس استنلس استیل ، یخچال کوچک برای انبار کردن غذا و نوشیدنی ، و بسیاری از مناطق صندلی سنگفرش سنگفرش برای سرگرمی است.

استخرهای بزرگ ، وانهای گرم و کابینهای در حال تعویض نیز در صدر این لیست آرزوهای اسراف قرار دارند. استخرهای گسترده با ویژگی های آب مانند آبشارها و حریم شخصی بسیار ضروری است. زندگی اوقات فراغت در خارج از خانه در حال جابجایی است و خانه هایی که این سبک از نقاشی های دیواری را در سبک زندگی پوسته بالایی دارند رتبه بالایی دارند.

Image Via www.land8.com

5. مکان ، مکان ، مکان
محل سکونت جواهرات تاج مالکیت خانه است. غنی یا فقیر ؟ همه آرزو می کنند قطعه کوچک بهشت خود را نشان دهند. یک خاصیت گسترده و باریک و درختکاری درختی که چشمهای هوسران را از بین می برد ، ضروری است وقتی زندگی مجلل به وجود می آید. خریداران ثروتمند خواستار انحصار املاک خود هستند. واحه پنهان. مکانی برای آرامش و باد در حداکثر محرمانه بودن. آیا این ملک منحصر به فرد جلوی ساحل باشد ، یا یک مزرعه گسترده؟ همه خریداران خانه های لوکس می خواهند مکان مخفی کاملی داشته باشند.

Image Via www.passion4luxury.blogspot.com

6. اتاق بازی و تئاتر
اتاق بازی و فیلم سینمایی قدیمی است اما هنوز هم خوب وقتی زندگی مجلل به دست می آید. این در حال حاضر با توجه به این که یک میلیون دلار خانه باید یک سالن تئاتر و بازی در خانه داشته باشد. صاحبان خانه های ثروتمند به دنبال این هستند که با امکاناتی همچون زمین های بسکتبال سرپوشیده ، استخرهای سرپوشیده و مجموعه های بارشی اسپرت که دارای تلویزیون و انبار مشروبات الکلی هستند ، این روند را حتی از آن دورتر کنند.

اساساً ، هرچه امکانات بازی و تئاتر بی نظیر تر وجود داشته باشد ، بهتر است. هدف اصلی ایجاد فضایی است که صاحبخانه هرگز نیازی به ترک وسایل خانه ندارد - همه چیز در نوک انگشتان آنهاست.

Image Via audiodimensions.net

 

  • sogol ra

نظرات  (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • وبلاگ خوبی دارید...
    خوشحال میشیم  به ما هم سر بزنید:

    مشاهده سرویس زنانه طلا و جواهر احسان 

    مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

    پرداخت تسهیلات خرید طلا

    شاید برایتان جالب باشد بدانید: معنی و مفهوم آلیاژ در طلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی