خانه های لاکچری

چیدمان اتاق خواب با فنگ شویی

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

نحوه قرارگیری تختخواب خود برای اتاق خواب خوب فنگ شویی
از آنجا که تختخواب شما بزرگترین (امیدوارم!) و مهمترین قطعه مبلمان در اتاق خواب شما است ، دنبال کردن یک طرح خوب در اتاق خواب فنگ شوی بسیار مهم است. قرار دادن تختخواب خود در بهترین نقطه فنگ شویی برای اتاق خواب باعث ایجاد انرژی بهتری در فضای شما خواهد شد و شما یکی از مزایای آن خواهید بود! بهترین اتاق فنگ شویی را در اتاق خواب خود چگونه می یابید؟ آیا این کار به حدس زدن زیادی احتیاج دارد یا اینکه چیدمانهای اتاق خواب فنگ شوی خوبی وجود دارد که می توانید فقط در هر اتاق خواب دنبال کنید؟

در حالی که هر انرژی اتاق خواب فنگ شوی به دلیل پویایی بین قرارگیری (و ابعاد) پنجره ها و درها کاملاً بی نظیر است ، هنوز چند طرح چوبی خوب برای اتاق فنگ شویی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از یک پایه خوب برای اتاق خواب خود دنبال کنید.

بیایید به 3 چیدمان بهترین اتاق خواب فنگ شوی بپردازیم ، بفهمیم چه چیزی باعث می شود آنها به این ترتیب ، و همچنین تغییرات هر یک از اتاق خواب های خوب فنگ شویی را تعریف کنیم. چرا این مهم است؟ خوب ، زیرا ممکن است گاهی اوقات نتوانید تخت را دقیقاً مطابق شکل های زیر نشان دهید ، بنابراین خوب است بدانید که تا چه اندازه می توانید هر یک از اتاق خواب های خوب فنگ شویی را تغییر دهید.

در اینجا 3 بهترین چیدمان اتاق خواب فنگ شوی ارائه شده است

feng shui bedroom

 

چیدمان اتاق خواب 1 فنگ شوی
طرح اتاق خواب شماره 1 خوب فنگ شویی با به اصطلاح موقعیت فرماندهی تختخواب است. یک تختخواب در موقعیت فرماندهی فنگ شویی به صورت مورب از درب اتاق خواب قرار می گیرد و در پشت آن یک دیوار جامد قرار دارد. این هدست جامد خوب ، انرژی زمینی خوبی از هر دو طرف دارد (کابوس های شبانه لازم نیست یکسان باشند ، اصلا نمی توانید به همان شکلی خلاق باشید که احساس می کنید ، اما مطمئن باشید که تختخواب از هر دو طرف پشتیبانی / پایه شده است). )

feng shui bedroom layouts

 

داشتن فرش برای زمین بیشتر کردن انرژی تختخواب (و کل اتاق خواب) قدرت بیشتری را به این طرح اتاق خواب قدرتمند فنگ شویی می بخشد. توجه کنید که مبلمان بزرگ دیگر - قفسه سینه بزرگ ، یک آرمو و غیره - در کنار هم نیست بلکه در پای تخت است. اگر می خواهید انرژی در اتاق خواب خود را متعادل نگه دارید ، این بسیار مهم است. اکنون ، من می دانم که همه اتاق خوابها به راحتی نمی توانند با آن کنار بیایند و جزئیات زیادی وجود دارد که می تواند شما را از ایجاد دوباره این طرح دقیق اتاق خواب فنگ شوی باز دارد.

آیا تنوع این طرح اتاق خواب شماره 1 خوب فنگ شویی وجود دارد؟ تنها تغییری که همچنان آن را به عنوان بهترین چیدمان اتاق خواب فنگ شویی حفظ خواهد کرد ، قرار گرفتن در قسمت بزرگ مبلمان است. می توان آن را در هر دو طرف تخت قرار داد ، اما باید با یک قطعه دیگر از مبلمان در پای تخت ، و همچنین یک نقطه کانونی در طرف تخت روبروی قطعه سنگین تعادل برقرار کرد.

تختخواب لازم نیست در مرکز دیوار روبرو باشد ، همه به موقعیت یابی پنجره ها بستگی دارد. تا زمانی که تختخواب به طور مورب از درب باشد ، در پشت آن یک دیوار جامد و فضای آن در دو طرف تخت وجود داشته باشد ، می توانید مطمئن باشید این یک طرح چوبی مناسب برای اتاق فنگ شویی است.

feng shui bedroom

چیدمان اتاق خواب 2 فنگ شوی
دومین طرح چوبی اتاق خواب فنگ شویی دارای درب به طرف است اما تختخواب هنوز از درب فاصله دارد ، یک دیوار محکم در پشت آن و یک زمین مناسب برای هر دو طرف دارد. توجه کنید بزرگترین قطعه مبلمان دوباره تعادل انرژی به خوبی است (یک مثلث را بین دو تخته شب و قفسه سینه ببندید ، این بهترین طرح چیدمان مبلمان برای اتاق خواب شما را نشان می دهد).

feng shui bed 2nd best

feng shui bedroom

چیدمان اتاق خواب 3 فنگ شوی
گزینه سوم یک طرح اتاق خواب خوب فنگ شویی دارای تختخواب در همان دیواره درب (یا دیوار اطراف) است ، اما با داشتن تختخواب به خوبی محافظت شده و زمینی است. اگر این چیدمان مناسب برای فضای شماست ، حتماً تا آنجا که ممکن است بین درب و تخت جای بگذارید ، در حالی که هنوز هم به اندازه کافی فضای کافی برای شب دوم (اتاق موجود در کنار آن از درب) را در اختیار شما قرار داده است.

 

feng shu ibed 3rd best

بنابراین ، حالا که شما 3 بهترین چیدمان اتاق خواب فنگ شویی و تغییرات جزئی آن را می شناسید ، احتمالاً کنجکاوی در مورد بدترین چیدمان اتاق خواب فنگ شویی دارید؟

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی