خانه های لاکچری

استفاده از روغن های اسانسی در خانه

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۶ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

عاشق استفاده از روغنهای اساسی برای بیهود شدن و به طور طبیعی رایحه کردن خانه خود هستید ، اما نمی خواهید تمام روز دستگاه پخش کننده را نگه دارید؟ این هک آسان اسانس باعث می شود خانه شما هر زمان که نیاز به تقویت سریع و تازه داشته باشید ، بوی فوق العاده ای دهد. بهترین راه برای رایحه دادن به خانه خود را یاد بگیرید ... به طور طبیعی.

روغن ضروری کولاژ را هک می کند

با استفاده از روغنهای اساسی برای رایحه ... هنگامی که شما یک دستگاه پخش کننده ندارید
بوی خانه تمیز یا لباس های شسته شده تازه آسمانی است. عطری از یک رایحه تازه فوراً حال و هوای من را روشن می کند و باعث می شود خانه من تمیز شود.

متأسفانه ، بیشتر محصولات تجاری ساخته شده برای عطر و بوی و دزدزدایی از خانه ، مملو از مواد شیمیایی خطرناک ساخته شده توسط انسان است. این مواد خطرناک می توانند کیفیت هوای داخل خانه را پایین آورده و به سیستم تنفسی شما آسیب برساند.

لایک ها

مامان چیکار میکنه؟ من چند سال از محصولات رایج خانگی من (همه چیز ، از شمع معطر گرفته تا اسپری های دزدگیر کننده) منصرف شدم ... سپس روغنهای اساسی را کشف کردم. آنها روشی مطمئن و مؤثر برای اضافه کردن رایحه ای طبیعی به خانه شما هستند.


چگونه می توان از روغنهای اساسی برای خانه عطر استفاده کرد
روغنهای اساسی بوی زیبایی دارند اما از ماندگاری عطرهای مصنوعی برخوردار نیستند. برای حفظ بوی عالی خانه می توانید:

یک دیفیوزر را که از مه و برق استفاده می کند ، اجرا کنید تا عطر دلپذیر روغنهای اساسی را در تمام مدت حفظ کنید.
برای افزودن رایحه روغنهای اساسی به خانه خود از یک هک آسان DIY استفاده کنید ... بدون دیفیوزر لازم!
چگونه به طور طبیعی رایحه خانه خود را با 30 عطر خوشبو کننده هوا آسان DIY ، خانه خود را به عنوان یک گل مروارید تازه نگه دارید. یکی (یا چند مورد) را امتحان کنید تا به طور طبیعی امروز خانه خود را عطر بزنید!

دیافراگم مهره آب کوره دیفیوزر کاغذ دیفیوزر کوره فیلتر دیفیوزر لباس پین Water Bead Diffuser Jar - دانه های آب ، آب و روغن ضروری مورد علاقه خود را ترکیب کنید و یک دیفیوزر ساده دارید که از طریق تبخیر کار می کند. آموزش آسان از زندگی با اشکالات عشق.

کاغذ تولیت Diffuser - حمام Freshen با این ترفند آسان از EK Wetzel. چند قطره روغن ضروری را داخل لوله مقوایی داخل رول کاغذ توالت اضافه کنید. هر بار که کاغذ استفاده می شود ، عطر روغن آزاد می شود.

water bead diffuser toliet paper diffuser furnace filter diffuser clothes pin diffuser

پخش کننده فیلتر کوره - کل خانه خود را در یک قدم آسان عطر و بوی کنید! چند قطره از روغنهای ضروری مورد علاقه خود را به فیلتر کوره خود اضافه کنید و سپس هر بار که فن روی آن بخورد ، رایحه پخش می شود. جزئیات کامل را می توان در وبلاگ فعالیتهای کودکان مشاهده کرد.

لباس Pin Diffuser - چند قطره روغن ضروری را به یک پین لباس چوبی اضافه کنید و آن را به یک هواکش اتومبیل یا دریچه کوره کف وصل کنید. چوب روغن را جذب می کند و رایحه عالی را در جریان هوا آزاد می کند. آموزش آسان را از بانوی کوپن Krazy دریافت کنید.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی