خانه های لاکچری

خودتان خانه را زیبا کنید

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

حمام را با قفسه های شناور به روز کنید
قفسه های شناور
 بی نظیر و شیک

Floating shelves


قفسه های شناور باعث می شوند هر فضایی جلا و لوکس تر به نظر برسد ، اما خرید آنها گران است و نصب آن دشوار است. باور کنید یا نه ، این وبلاگ نویس هر دو قفسه را با تقریباً 10 دلار ساخته است!

نوشیدنی های گرم را بدون سوزاندن خود بنوشید
آستین نوشیدنی گرم
 رویای کمی بزرگتر

Hot drink sleeve


این DIY رنگی مناسب برای نوشیدنی های معمولی قهوه و چای که در حال اجرا هستند مناسب است. از ترکیب و تطبیق رنگ های مختلف نمد و روبان لذت ببرید.

ساکنان نقاشی شده
 خرد تازه
تزئینات با لاک ناخن یک مفهوم جدید نیست ، اما این مورد را امتحان کنید اگر قبلاً نداشته باشید. تقریباً درمورد هر مورد سرامیکی می توان تردید کرد ، اما این ساحل ها مکانی عالی برای شروع هستند زیرا کار با آنها صاف و آسان است.

Painted coasters

به گیاهان خود قد کمی اضافی بدهید
 کوه زندگی مدرن
این پروژه ارزان قیمت DIY بسیار گرانتر از آن است که ساخته شود. این کارگر وقت پیدا کرد تا بتواند پاهای موی مقرون به صرفه پیدا کند و توضیح می دهد که چگونه می توانید برش های چوب را برای قیمت های مناسب پیدا کنید.

Plant on wooden stool


کاسه های رنگی
 کشوی دوست داشتنی
رنگ و سرامیک و سرامیک تمام چیزهایی است که شما نیاز دارید تا ظروف خسته کننده را به یکی از اجزای نمایش نوع تبدیل کنید. اگر قصد اضافه کردن الگوی به داخل شیء را بدون کوره دارید ، این قطعه را از آشپزخانه خارج کنید و از آن برای ذخیره وسایلی مانند جواهرات به جای آن استفاده کنید.

Colorfully patterned bowls

نردبان پتو
 هی آنجا خانه
نردبان پتو در همه جا وجود دارد ، و همینطور آموزش ها. با این حال ، همه آموزش نردبان پتو به طور برابر ایجاد نمی شوند. برخی از هزینه های شما بیش از یک نردبان خواهد بود که به طور منطقی در فروشگاه هزینه کنند. با این حال ، این آموزش فقط به 5 دلار نیاز دارد.

Blanket ladder

سبد لباسشویی را از فروشگاه دلار بالا بگیرید
هزینه اصلی در این پروژه DIY سیم جوت است که شما برای بسته بندی سبد استفاده می کنید. سبد خرید را می توانید در فروشگاه دلار برای یک جفت ارز پیدا کنید ، اما ممکن است این جوت با یک کوپن خریداری شود تا این مقدار زیر 10 دلار باشد.

Ombre basket

یک گلدان ساده خود را به یک خال کوبی اختصاص دهید
تنها چیزی که برای مقابله با این DIY نیاز دارید یک گلدان ساده و برخی خال کوبی های موقتی است. نکته جالب این پروژه این است که هم سرگرم کننده است و هم موقتی. اگر از طرح روی گلدان خود مریض شدید ، کافی است از کمی پاک کننده ناخن استفاده کنید تا خال کوبی را از بین ببرد و دوباره شروع کنید.

Colorful decor

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی