خانه های لاکچری

دکوراسیون لاکچری

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

از آنجا که می توان در مورد یک اتاق نشیمن خوب یا قضاوت شده ، مرتب ، مرتفع یا اتاق مشترک گفت ، ما به راحتی می توان شیوه هایی را برای تقویت یکی از اتاقهایی که اغلب مورد استفاده در خانه شما قرار می گیرد آسان جستجو می کنیم. به گفته این ، طراحی داخلی اتاق مجلل همیشه در سرمایه گذاری در گران ترین چیزها نیست.
قطعاً امکان دارد اتاق نشیمن شما بدون هزینه کردن ثروت ، لوکس تر به نظر برسد. به عنوان ویژگی اصلی خانه شما و اغلب اولین چیزی که بازدید میهمانان می بینند ، اتاق نشیمن شما باید منعکس کننده سلیقه و شخصیت شما باشد. متخصصان طراحی داخلی ما در دکور ایدز در اینجا می توانند ایده های طراحی اتاق نشیمن را برای شما ببندند که حتی در صورت محدود بودن بودجه شما می تواند فضای شما را لوکس تر جلوه کند.

منسوجات غیر منتظره را معرفی کنید
ایده های اتاق نشیمن لوکس

luxury living room ideas
یکی از راه های آسان برای تغییر شکل اتاق نشیمن شما این است که از طریق فرش های رنگارنگ پرنعمت ، فرش های منطقه ، پرتاب کردن بالش ، بالشتک و موارد دیگر ، تزئین آن را با پارچه های جالب انجام دهید. و دیگر نیازی به صرف صدها دلار برای منسوجات زیبا نیست. بازار کک و فروشگاه های پرنعمت را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید منبع فرش های عتیقه ترکیه ای که در یک فرش ارزان قیمت یا فرش های پرنعمت دست دوم فروخته شده است که هنوز هم در شرایط عالی هستید ، منبع کنید.

اطمینان حاصل کنید که هنگام انتخاب منسوجات اصلی مانند فرش بیانیه ساز ، با ظاهر و رنگ کلی طراحی داخلی خود به یک وتر برخورد می کنید. قطعاتی را انتخاب کنید که دارای چاپ غیر معمول و جالب هستند. به این ترتیب طراحی غیر معمول منسوجات عنصر منحصر به فردی را در اتاق شما تزریق می کند و باعث می شود شخصی تر و مجلل تر به نظر برسد. همچنین می توانید با قرار دادن یک پرتاب بافت زیبا روی یک مبل یا صندلی ، فضای دلپذیری اتاق نشیمن خود را تقویت کنید.

در موارد اضافی مجسمه سازی بیاورید
طراحی داخلی اتاق نشیمن لوکس

luxurious living room interior design
برای اینکه اتاقتان مجلل تر به نظر برسد ، عناصر ساختاری را به طراحی داخلی اتاق نشیمن خود اضافه کنید. به جای اشکال دایره ای معمولی یا خطوط مستقیم ، به دنبال اثاثیه ای باشید که دارای یک شبح یا انتظاری غیر منتظره باشد که دارای شکل جالب یا کیفیت طراحی می باشد. شکل یک عنصر اصلی را در طراحی داخلی اتاق نشیمن لوکس در نظر بگیرید زیرا می تواند تأثیر عمیقی بر ذهن ناخودآگاه داشته باشد ، بنابراین موارد تزئینی جالب را در تمام اتاق نشیمن خود ، حتی در دوزهای کوچک ، درج کنید.

طراحان داخلی Dcor Aid پیشنهاد می کنند اتاق نشیمن شما را مورد نظر قرار دهند و اگر فقط به خطوط مستقیم و لبه های مربعی فوراً توجه داشته باشید ، در نظر داشته باشید وسایل مجسمه ای گردتر و ارگانیک بیشتری را در اتاق نشیمن خود قرار دهید. آنها همچنین توصیه می کنند از یک رویکرد محتاطانه برای آزمایش به طور کلی با اشکال جالب توجه خودداری کنند ، زیرا باعث می شوند که به هر بینشی که برای اتاق ایده های لوکس توجه کند ، توجه بصری را نشان دهد.

وقتی به اشکال مجسمه ای فکر می کنید ، مسیرهای گوناگونی بی پایان وجود دارد ، از صندلی های گرد گرفته تا چراغ های آویز مدور ، گرفته تا اشیاء هنری انتزاعی ، امکانات بی پایان است.

تلویزیون خود را پنهان کنید
لوکس طراحی داخلی اتاق نشیمن

luxe living room interior design
هر کاتالوگ یا وب سایتی را که دارای اتاقهای زندگی مدرن و مدرن امروزی است ، مرور کنید و سریعاً توجه خواهید کرد که آنها اکثر آنها لوازم خانگی کمی دارند - از جمله تلویزیون. برای مبتدیان حتی کمترین قیمت آپارتمان ها در هنگام خاموش بودن املاک و مستغلات طراحی هستند و ثانیاً ، گرچه ممکن است ضروری باشند ، اما هیچ منفی نیست که آنها یک چشم انداز باشند. اما اگر ایده حذف تلویزیون خود را دوست ندارید ، سعی کنید حداقل آن را استتار کنید ، زیرا هیچ چیز احساس پختگی در اتاق نشیمن را از داشتن یک تلویزیون عظیم تلویزیونی که به طور مرکزی نمایش داده می شود ، کم نمی کند.

از روشهای هوشمندانه ای برای پنهان کردن تلویزیون خود از درهای آینه ای استفاده کنید که می تواند به پنهان کردن آن کمک کند ، تا یک دیوار کشویی - با این حال ، اگر آنها از بودجه شما خارج هستند ، می توانید با آمدن به یک هنر ، حضور تلویزیون خود را به صورت بصری به حداقل برسانید. چیدمان یا دیوار گالری اطراف آن. اگرچه این باعث نمی شود تلویزیون شما به طور کامل از بین برود ، به شما این امکان را می دهد تا با یک اثر هنری که در پشت آن قرار دارد تا حدودی یکپارچه شده و چشم را منحرف کند. گذشته از مخفی کردن تلویزیون ، مطمئن شوید که آن سیمها و کابلهای مزاحم را نیز که ممکن است به طور چشمگیری اتاق نشیمن شما را خلوت به نظر برساند پنهان کرده اید.

برو به دکوراسیون بزرگ مقیاس دیوار

modern living room interior design art
اتاق طراحی مدرن هنر طراحی داخلی
حلق آویز دکوراسیون دیواری در مقیاس بزرگ یکی از بهترین ایده های طراحی اتاق نشیمن است تا مکان شما را مجلل جلوه دهد ، به خصوص هنگامی که در بودجه یا با چالش هایی در افزودن مکالمه در شروع وسایل تزئینی مواجه هستید. برای این نشانه طراحی داخلی اتاق مجلل ، بهترین روش ایجاد کانونی است که با آویزان کردن یک قطعه بزرگ از هنرهای بیان و زیبا ، یک کانون وو را به یک عامل wow تبدیل کنید. تعداد زیادی از آثار هنری دیواری بسیار بزرگ وجود دارد که می توانند حتی کمترین بودجه را نیز برآورده کنند که به طور حتم باعث افزایش هر اتاق و ایجاد حس راحتی و راحتی می شود.
هنگامی که به دنبال هنر دیواری بزرگ هستید ، طراحان داخلی ما پیشنهاد می کنند به جستجوی قطعاتی بپردازید که دارای طراحی شیک و تاثیرگذاری بالا هستند ، چیزی که باعث می شود سرها به چرخش در بیایند و مکالمات را شروع کنند. برای پس انداز پول در این زندگی لوکس.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی