خانه های لاکچری

اشتباهات رایج در چیدمان اتاق خواب

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۰ ب.ظ | sogol ra | ۱ نظر

ما آن را بلافاصله هنگام پیاده روی در یک اتاق هتل خوب می دانیم: همه چیز کاملاً متناسب است ، تختخواب دقیقا ساخته شده است و نورپردازی درخشش ملایمی روی مبلمان جذاب و کاربردی می گذارد. فرش دارای نرمی ایده آل در زیر پاهای برهنه است ، و آثار هنری چشم نواز هستند اما قدرتمند نیستند. هتلداران هتل ها اتاق های مهمان خود را خیلی بی دردسر می کنند ، بنابراین چرا تکرار همان نگاه در خانه بسیار سخت است؟


این ممکن است به چند اشتباه در دکوراسیون برسد که طراحان همیشه هنگام پیاده روی در اتاق خواب مشتری متوجه آن می شوند. از نادیده گرفتن درهم و برهمی گرفته تا عدم پرداختن به روشنایی خلقی ، این خطاهای کوچک می تواند تأثیر زیادی در ظاهر و احساس کلی اتاق داشته باشد. ما برخی از بهترین طراحان داخلی در صنعت را به اشتراک گذاشته ایم تا اشتباهات خود را برای جلوگیری از هرگونه هزینه در طراحی اتاق خواب به اشتراک بگذاریم. آیا شما مقصر این نقاشی های تزئینی pas هستید؟


اشتباه شماره 1: فراموش کردن درباره آثار هنری
ملیسا وارنر روتبولوم و جولی ماسوکو کلاینر از ماسوکو وارنر میلر به ما گفتند: "اکثر اوقات اتاق خواب از کار نادیده گرفته می شود." "نبودن یک فضای عمومی ، آسان است که همه مقدمات را وارد یک اتاق خواب کنید و سپس دیواره ها را لخت کنید." در حالی که مردم اغلب بهترین آثار هنری خود را برای اتاق نشیمن یا ناهار خوری رزرو می کنند ، روتبولوم و کلاینر پیشنهاد می کنند که در اتاق های کمتر برجسته توجه مشابهی به هنر نشان دهند: "شما تقریباً هر روز به خواب می روید و در اتاق خواب خود بیدار می شوید — پس چرا چیزی شگفت انگیز را نمی بینید. بر روی دیوارها؟"

decorating mistakes

 

اشتباه شماره 2: بی توجهی به روشنایی حالت
طراحان Massucco Warner Miller می افزایند: "ما فکر می کنیم وقتی یک سقف اتاق خواب لخت است و یا یک کوه هوای کوهنوردی در آنجا گیر کرده است ، بسیار ناراحت است." "از نورپردازی در اتاق خواب لذت ببرید! هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید لوسترها برای اتاق های غذاخوری اختصاص داده شده اند."
برای تیم کمپبل ، طراح داخلی ، فضای بیشتری به اتاق خواب وجود دارد بلکه فقط نورپردازی در بالای چراغ است - چراغ مطالعه نیز ضروری است: "او می گوید: نور غیرمستقیم و غیرمستقیم که تابش نور را از چشم دور نگه دارد."

bedroom decor

 

اشتباه شماره 3: در نظر گرفتن مقیاس نیست
اتاق خواب روشن
دوره فرانک فانتزی
طراح داخلی Trip Haenisch همیشه متوجه مبلمان بسیار بزرگ یا کوچک برای اتاق خواب می شود. او می گوید: "مبلمان مناسب و مقیاس پذیر سخت است." اگر همه وسایل را با نوار آبی درآورید ، می تواند به جلوگیری از اشتباهات زیادی کمک کند. " برای انجام این کار ، اندازه گیری قطعه مورد نظر برای خرید را انجام دهید و عرض و طول را به صورت مستطیل روی کف آن بچسبانید. حس بسیار بهتری از قطعه در فضا خواهید داشت.

bright bedroomhow to decorate

 

اشتباه شماره 4: نادیده گرفتن درهم و برهمی
شانون ولاک و بریتانی زویکل از استودیوی لایف. استایل به ما می گویند: "اتاق خواب باید آرامش بخش و تنفس شود." "ما پیشنهاد می کنیم وسایل غیر ضروری را از بین ببرید و مطمئن شوید که مبلمان برای اتاق خیلی زیاد نباشد." ذخیره کافی می تواند به حداقل رساندن درهم و برهمی کمک کند. برای مواردی که می خواهید در نظر داشته باشید ، سینی های کوچک و حوضچه ها می توانند به همه چیز احساس نظم بیشتری دهند.

decorating ideas

اشتباه شماره 5: تزیین با رنگهای روشن
Wollack و Zwickl همچنین مراقب هستند از رنگهای روشن زیادی در اتاق خواب استفاده نکنید. "ما دوست داریم از رنگ های آرام و طبیعی استفاده کنیم تا فضای آرام و بی موقع باقی بماند. برای افزودن یک بافت براق که قدرت زیادی ندارد ، یک پارچه چمن طبیعی پیشنهاد می کنیم." گرم و خنثی های سبک در اتاق خواب به زیبایی عمل می کنند ، و تغییر در بافت به شما کمک می کند تا فضای احساس نرم تر و جذاب تر کند.

furniture mistakes

اشتباه شماره 6: مشرف به Headboard
طراحان ماسوکو وارنر میلر همچنین پیشنهاد می کنند توجه خاصی به هدبند داشته باشید: "دلیلی برای هدست های بژ رنگی وجود ندارد. پارچه ای بدون تاب را روی هدست خود انجام دهید ، یا یک شکل غیر معمول را انتخاب کنید." هدست چنین بخش مهمی از فضا را پوشش می دهد و باید به همین ترتیب رفتار شود. "اگر یک صندلی بدون قفسه گزینه های پارچه ای غیرقابل تحمل دارد ، درست مانند صندلی که می خواهید صندلی بازیابی کنید - و با رنگ خود را عقب نکشید!"

  • sogol ra

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی