خانه های لاکچری

اشتباهات رایج در چیدمان

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

اشتباه شماره 8: غفلت از ملافه خود
اشتباهی دیگر که همیشه Haenisch توجه می کند؟ رختخواب غافل شده: "اگر به این فکر می کنید ، تقریباً یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم. ملافه های خوب ارزش سرمایه گذاری دارند!" به کیفیت و ظاهر ورق های خود توجه ویژه ای داشته باشید - نه تنها باعث می شود دکوراسیون شما بهتر شود بلکه ممکن است شما هم بهتر بخوابید.

bedding ideas

اشتباه شماره 9: در نظر گرفتن ذخیره سازی نیست
Wollack و Zwickl توضیح می دهند: "هنگامی که کابوس شما فضای ذخیره ندارد ، همه چیز شروع به جمع شدن می کند و یک ظروف سرباز غیر ضروری را ایجاد می کند." "بهتر است که شبانه روبرو داشته باشید که بتواند کتاب ، شارژر و سایر موارد ضروری را در خود جای دهد. ما سعی می کنیم فقط از شبانه هایی استفاده کنید که دارای زیر شلواری با شارژرهای داخلی هستند ، بنابراین بندهای در معرض زیادی وجود ندارد."

storage ideas

 

اشتباه ۱۰: مبلمان بسیار زیاد

یکی از اشتباهات اصلی که هانا اگان ، مدیر طراحی داخلی در طراحی D'Apostrophe Design ، همیشه توجه می کند ، مبلمان بیش از حد در یک اتاق است: "او می گوید که گردش خوبی در مورد چیدمان مبلمان اتاق نشیمن نگه دارید." "هیچ وقت فضایی نباید احساس تنگ بودن کند و هیچ چیز بدتر از آن نیست که مجبور شوید چا-چا را انجام دهید ، زیرا سعی می کنید از روی مبل خود بلند شوید و بین میز قهوه خاموش شوید! در D'Apostrophe ، هر اثاثیه ای که انتخاب می کنیم وجود دارد. هدف از یک بخش بزرگ تا یک میز جانبی برای دستیابی به یک زیبایی شناسی کاملاً خالص و ساده با فضای کافی ، مسافت راحت (حداقل 18 "در صورت امکان) را از لبه یک مبل یا صندلی صندلی سالن از لبه حفظ کنید. از میز قهوه "
کریستین استوکر ، بنیانگذار استوارت شفر نیز این نکته را به عنوان اشتباه شماره یک که همیشه توجه می کند عنوان می کند: "اضافه کردن راه بیش از حد بسیاری از مبلمان در یک اتاق می تواند باعث شود که احساس شلوغی داشته باشد و بر فضای آن تأثیر منفی بگذارد. "او توضیح می دهد. "ما معتقد هستیم که" کمتر بیشتر است ". با یک قطعه باورنکردنی شروع کنید و اطراف آن را بسازید به عنوان مثال اگر یک مبل بزرگ دارید ، نیازی نیست که دو صندلی آن را پهلو کنید.در عوض ، سعی کنید یک صندلی و یک میز کنار کوچک اضافه کنید ، که این باعث ایجاد تعادل در اتاق خواهد شد و اجازه می دهد تا یک جریان بی وقفه جریان داشته باشد. "

Furniture Arranging Mistakes

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی