خانه های لاکچری

اصول فنگ شویی در چیدمان

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

در شلوغی زندگی ما ، خوب است که به خانه ای برویم که آرامش و آرام باشد ، جایی که می توانیم چند نفس عمیق بکشیم و مراقبه کنیم یا بگذاریم ذهنمان سرگردان باشد. فنگ شوی ، سیستمی از قوانین که بر جریان انرژی در چیدمان و جهت گیری فضایی متمرکز است ، قرن هاست که این مفهوم را در ذهن خود حفظ کرده است. در حالی که بسیاری از ما ممکن است نتوانیم تمام قوانین مربوط به فنگ شویی را در خانه های خود گنجانیم (بسیاری وجود دارد!) ، ادغام برخی از مفاهیم به احتمال زیاد به ظرفیت خانه های ما برای جریان مثبت انرژی و تأثیر آرامش در ذهن کمک می کند. و روح

 طراحی حمام
در حالی که منابع زیادی در آنجا وجود دارد تا شما را به فداکاری شدید فنگ شوی هدایت کند ، این مقاله یکی از آنها نیست. در عوض ، ما 15 ایده ساده اما مؤثر را برای ترکیب دکوراسیون تسکین دهنده فنگ شویی در خانه شما گنجانده ایم. و هنگامی که همه چیز گفته شده و انجام شده است ، به یاد داشته باشید ، همانطور که فنگ شویی طراحی خوب را تسهیل می کند ، طراحی خوب نیز عناصر فنگ شویی را تقویت می کند.

1. رنگ ها را با دقت و لذت انتخاب کنید.
اگر به هیچ وجه فنگ شویی را تحقیق کرده اید ، احتمالاً بسیاری از منابع کشف شده که نیاز به رنگ خاصی در قسمت های خاصی از خانه شما ، اعم از شمال ، جنوب ، شرق یا غرب وجود دارد را کشف کرده اید. واقعیت این است که ، رنگ واقعی شما برای هر مکان انتخاب نمی کنید به همان اندازه که رنگ شما را حس می کند بسیار مهم نیست. یک دیوار رنگ قدیمی ، خسته و لعاب و رنگ با هر رنگی به همان شکلی احساس خواهد شد - پیر ، خسته و لرزان ، در حالی که یک دیوار تمیز و تازه تمیز و دقیقاً با همان رنگ زندگی و انرژی را در کل فضا تنفس می کند.

Choose colors with care and deligh

2. مبلمان را از جریان فضا دور نگه دارید.
مشترک شدن در خانه
خانه ای با فنگ شویی عالی

اگرچه این ممکن است کاملاً مبهم به نظر برسد ، در واقع بسیار ساده است. اطمینان حاصل کنید که هرگونه اثاثیه طوری تنظیم شده است که جریان مثبتی در اطراف آنها ایجاد کند - شما نباید هنگام ورود به اتاق نشیمن به پشت مبل سوار شوید. همین حلقه ها برای یک کمد اتاق خواب هم صادق است. وقتی با رهنمودهای فنگ شویی مبنی بر حفظ جریان ذاتی و واقعی تنظیم شود ، فضا بسیار جذاب تر خواهد بود.

House with great feng shui

3. یک قطعه محبوب را به بالا بگنجانید.
صندلی های راحت و داغ صورتی

اتاق یک فنگ شویی (بله ، اکنون فعل است) احساس امنیت و راحتی خواهد کرد. یک اثر هنری که کاملاً آویزان است یا یک قطعه جالب از نور که از فضای باقی مانده بالاتر است ، چشم را به سمت بالا می کشد ، که تصور می شود این یک ترفند روحیه دهنده است. اگر به نظر نمی رسد فضای هنری شما را به زیبایی بالا بکشید ، یک استراتژی چشم انداز دیگری مانند نصب درمان های پنجره ای در نزدیکی سقف یا رنگ آمیزی سقف را با رنگی زیبا و تسکین دهنده امتحان کنید.

Hot pink comfortable chairs

4- صندلی اتاق نشیمن را در گروه بندی های صمیمی ترتیب دهید.
توکوویچ
در حالی که هیچ حکم سخت و سریع در مورد تعداد معینی از قطعات نشسته در فنگ شوی وجود ندارد ، هدف این است که مکالمه و روابط را با توجه به سازماندهی مبلمان برپا کنید. در اتاق های بزرگ ، گروه بندی مبلمان در خوشه های کوچکتر روابط نزدیک تری را تسهیل می کند. در اتاقهای نشیمن کوچکتر ، این ترتیب ذاتاً معنا می یابد. فراموش نکنید که برای هر صندلی که در آن ساکنان می توانند کتاب ، نوشیدنی ، یک جفت لیوان یا هر چیز دیگری را که برای تنظیم آنها لازم است قرار دهید ، سطحی را فراموش نکنید.

Toskovich

5- درهم و برهمی را پاک کنید.
درهم و برهمی را پاک کنید
این یک مفهوم ساده است اما انجام آن همیشه آسان نیست. اگر زندگی ما شلوغ تر شود ، در صورتی که هوشیارانه در مورد آزاد و شفاف نگه داشتن آنها هوشیار نباشیم ، می توانیم مناطق نابسامان ما را نیز نگران کنند. ممکن است بگویید: "فضای تنفس". در فنگ شویی ، این فقط یک ایده خوب نیست - این امر ضروری است تا بتوان انرژی قدیمی و خسته شده را از فضایی حذف کرد تا لرزهای تازه و مثبت بتوانند وارد شوند ... و باقی بمانند.

Clear the clutter

6. مبل خود را در برابر یک دیوار جامد قرار دهید.
مبل خود را بر روی یک دیوار جامد قرار دهید
به طور خاص ، دورترین دیوار دور از ورودی ، مکانی ایده آل برای مبل اتاق نشیمن است. این دیدگاه روشنی از درب برای هر کس که ممکن است در آنجا نشسته باشد فراهم می کند. البته ، چند اینچ اتاق تنفس بین مبل و دیوار به خودی خود برای تقویت جریان انرژی مثبت مفید است.

Place your sofa against a solid wall

7. یک میز قهوه را با لبه های گرد انتخاب کنید.
میز قهوه با لبه های گرد
در حالی که ترکیبی از اشکال و زوایا همیشه مناسب است ، چه در طراحی داخلی استاندارد و چه در فنگ شویی ، بعضی از اشیاء بدون هیچ زوایای تیز و تیز ، به بهترین وجه باعث تقویت چی می شوند. میز قهوه یکی از این موارد است. از آنجا که مبلمان در اطراف یک میز قهوه چیده می شوند ، احتمالاً افراد هنگام نشستن در اطراف آن قدم می زنند و رو به روی آن قرار می گیرند. این بدان معنی است که اثرات ناخوشایند گوشه های یک میز قهوه تقویت می شود. یک میز قهوه بیضی یا دایره ای را برای بهترین انرژی انتخاب کنید.

coffee table with rounded edges

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی