خانه های لاکچری

فنگ شویی در چیدمان خانه

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

8- از گیاهان یا سایر لوازم جانبی برای برگشت انرژی به فضا استفاده کنید.
گیاهانی که انرژی را به فضا پرتاب می کنند
اگر یک پنجره بزرگ دارید ، به طور خاص آن که روبروی یک درب قرار دارد ، فنگ شویی می آموزد که انرژی حاصل از باز کردن درب درست از پنجره بیرون رانده می شود. به منظور حفظ یک هاله آرامش بخش در اتاق ، از اشیایی استفاده کنید که انرژی را در داخل خود نگه می دارند. پرده ها یا پرده های پنجره خوب کار می کنند ، البته ، اما اگر منظره یا نور طبیعی را از یک پنجره باز می پسندید ، در نظر بگیرید که یک شیء دیگر را در جلوی پنجره قرار دهید که کل آن را مسدود نکند - مثلاً یک گیاه گلدان. روشی دوست داشتنی برای رسیدن به این هدف است.

Plants that bounce energy back into a space

9. فضای تاریک تر را روشن کنید.
فضاهای تاریک را روشن کنید
هیچ کس گوشه تاریکی را دوست ندارد و فنگ شویی به آن آدرس می دهد که با توصیه به اینکه همه فضاها به نور دسترسی دارند. این واقعاً منطقی است ، زیرا نور انرژی را فعال می کند و آن را به حرکت در می آورد. برعکس ، تاریک انرژی راکد است. چراغ های زیادی در اطراف خود داشته باشید تا انرژی در همه فضاها فعال شود.

Light up the darker spaces

10. دکوراسیون اتاق را مطابق با هدف خود قرار دهید.
دکوراسیون اتاق را مطابق با هدف خود قرار دهید
برای ترویج شادی و هماهنگی در خانه خود ، و در نهایت احساس شادی از ورود و حضور در آنجا ، می خواهید موارد واقعی استفاده از یک فضای خاص را در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن تزئین کنید. به عنوان مثال ، در یک دفتر خانه ، لازم نیست یک آبشار و باغ سنگی نصب کنید تا فنگ شویی تأثیر مثبتی بر فضای بگذارد. شما می خواهید دکوراسیون اداری فعال و پر جنب و جوش باشد ... احتمالاً برخلاف دکوراسیون اتاق خواب ، که احتمالاً بی صدا و آرام تر خواهد بود.

Make the room’s décor match its purpose

11- خود را با قطعات زیبا و پرمعنا احاطه کنید.
البته پیروی از این قانون برای همه متفاوت خواهد بود ، اما مفهوم استفاده از فنگ شویی برای ایجاد یک مکان آرامش بخش یکسان است. برای اینکه در خانه خود احساس آرامش کنید ، باید با چیزهایی که دوست دارید ، محصور شوید ، چه آثار هنری ، سفال ، پارچه ، کتاب یا هر چیز دیگری. این وسایل را به خوبی ویرایش کنید تا احساس نظم در فضا حفظ شود.

12. حفظ تناسب در همه فضاها.
نسبت را صحیح نگه دارید
اگر تا به حال با یک میز ناهار خوری به یک اتاق ناهار خوری عظیم رفته اید ، یا مجبور شده اید در معده تان بخورید تا در یک اتاق ناهار خوری بزرگ در یک اتاق کفش فروشی قدم بزنید ، در این صورت اهمیت نسبت را در راحتی یک فضا می فهمید. . فنگ شوی این مفهوم را در بر می گیرد که برای اینکه فضاها احساس استراحت کنند باید متناسب باشند. فضای کافی را برای افراد بگذارید و انرژی مثبت را در پیش بگیرید.

Keep the proportion right

13. از سطوح بازتابی استفاده کنید ، اما آنها را با مواد گرمتر تعادل دهید.
بستر سکوی مینیمالیستی برای فنگ شویی
تکه های انعکاسی مانند آینه ها ، هر چیزی فلزی و ویندوز ها به حفظ انرژی و زنده نگه داشتن یک فضا کمک می کنند ، که این یک جزء عالی فنگ شویی است. با این وجود ، تزئینات بیش از حد دکوراسیون می تواند پریشان کننده و پرتلاطم باشد. حتماً آن دسته از طلاهای طلا و لوسترهای برنجی را با یک میز کنار چوبی یا چوب لبه دار تعادل برقرار کنید.

Minimalist platform bed for feng shui

14. مؤلفه های زنانه و زنانه را متعادل کنید.
تعادل مردانه و زنانه
در فنگ شوی ، هدف این است که فضایی احساس انرژی و در عین حال استراحت داشته باشید. تعادل برای تحقق این امر مهم است. یک تکه چوبی بزرگ ، مانند یک تختخواب یا آرمور ، تمایل به احساس سنگین و مردانه دارد. به عنوان مثال ، تعادل آن اشیاء با برخی از ملافه های نرم و نرم و نرم ، لبه های سخت تر و سایه های بزرگ را نرم می کند و هماهنگی را به فضا می بخشد. همین کار را می توان با درمان های پنجره ای در هر اتاق انجام داد - به عنوان مثال ، روتختی هایی که با پارچه های طرح دار کلاسیک زوج شده اند.

15. فضای را در دو طرف تخت بگذارید.

در مورد تختخواب کودکان ، این ممکن است صدق نکند ، اما برای بزرگسالان ، فنگ شویی می تواند اتاق کافی را در هر طرف تختخواب برای یک خروج امن و راحت بگذارد. این یک حس مشترک برای یک تخت خواب است که دو خواب دارد اما برای تختخوابهایی که برای افراد مجرد نیز وجود دارد ، صدق می کند. به یاد داشته باشید ، ما چی و جریان مثبتی را تشویق می کنیم ، و شما نمی خواهید که انرژی خوبی در مسیرهای آن در قسمت دیواری تخت مرده بماند!

Leave space on both sides of the bed

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی