خانه های لاکچری

دکوراسیون ارزان

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

من فکر می کنم یک سندرم جدید وجود دارد که روانپزشکان باید درمان را شروع کنند. این "یک عقده کمبود خانه" نامیده می شود.

اگر وقت زیادی را صرف خواندن مجله های تزئین یا تماشای HGTV می کنید ، در معرض این شرایط هستید. اولین نشانه این است که شما خود را به سمت عکسهای اتاق هایی با زیبایی مجلل ، مجهز به مبلمان و لوازم جانبی جدید هزار دلاری می اندازید. سپس ، هنگامی که متوجه می شوید هرگز نمی توانید چنین بودجه ای را به بودجه شخصی متوسط ​​خود تحمیل کنید ، احساس عدم کفایت می کند. شما با این فکر که می خواهید به دیوارهای برهنه خود خیره شوید و مبلمان را برای همیشه خراب کنید ، دچار افسردگی می شوید.

خوشبختانه ، این درست نیست. در واقع راه های زیادی برای تبدیل یک اتاق از بالا به پایین صرف صرف صدها نفر به جای هزاران دلار وجود دارد. در حقیقت ، با کمی وقت و خلاقیت ، گاهی اوقات می توانید با کمبود 100 دلار ، ظاهری کاملاً جدید به یک اتاق بدهید.

بهترین درمان برای یک مجتمع فرومایگی در خانه ، یادگیری بیشتر در مورد نحوه تغییر مجدد در بودجه است. هنگامی که برخی از اتاق های عالی را مشاهده می کنید که افراد دیگر بودجه های کفش را کنار هم قرار داده اند ، خواهید فهمید که می توانید همین کار را انجام دهید.

روش های تزئین کم هزینه
اگر می خواهید خانه خود را بدون صرف ثروت شگفت انگیز جلوه دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید فراموش کردن همه چیزهایی است که در تلویزیون و مجلات دیده اید. هنگامی که دکوراتورهای موجود در تلویزیون فضای بیشتری را ایجاد می کنند ، تقریباً همیشه این کار را با گرانترین روش ممکن انجام می دهند. آنها همه چیز را در اتاق بیرون می اندازند ، در جایگزینی های سطح بالا سرمایه گذاری می کنند و پیمانکاران را برای نصب آنها استخدام می کنند.

برای استفاده مجدد از اتاق با پول کمتری ممکن است ، باید به گونه دیگری به آن نزدیک شوید. به جای اینکه همه چیز را تغییر دهید ، هدف شما باید این باشد که در حد توان خود را حفظ کنید ، در حالی که می توانید روش های جدیدی پیدا کنید تا چیزهای قدیمی تان به نظر برسد. به جای خرید کالاهای جدید ، باید سعی کنید از چیزهایی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید یا می توانید دست دوم را برای یک آهنگ انتخاب کنید. و به جای آوردن جوانب مثبت ، هر وقت ممکن بود باید خودتان کار را انجام دهید.

مبلمان را مجددا تنظیم کنید

Rearrange Furniture Technique
تنظیم مجدد روش مبلمان
شما فقط می توانید با تغییر دادن مبلمان ، ظاهر و احساس یک اتاق را به طرز چشمگیری تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر اولین چیزی که هنگام ورود به اتاق نشیمن خود مشاهده می کنید ، پشت مبل است ، این مبلمان بزرگ باعث ترافیک می شوند. به سادگی با حرکت دادن مبل به دیوار مقابل می توانید یک نقطه کانونی جدید ایجاد کنید ، جریان ترافیک را بهبود بخشید و اتاق را به سمت جذاب تر جلوه دهید ، همه در همان زمان. و از همه مهمتر ، این هزینه ای ندارد که به هیچ وجه انجام شود.

اگر نمی توانید روش مناسبی برای چیدمان راحت مبلمان در اتاق پیدا کنید ، این بدان معنی نیست که شما به مبلمان جدید احتیاج دارید. قبل از اینکه به فروشگاه ها ضربه بزنید ، "خانه خود را خریداری کنید." شاید همان قطعه ای که شما نیاز دارید در حال حاضر در یک اتاق دیگر نشسته باشد ، و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آنرا برای یکی از تکه هایی که اکنون استفاده می کنید تغییر دهید.

در موارد دیگر ، مشکل این نیست که شما به اتاق های مختلف مبلمان نیاز دارید - این مسئله این است که قبلاً خیلی زیاد در آنجا هستید. به جای وارد کردن قطعات دیگر ، باید مقداری از آن را بیرون بیاورید. می توانید قطعات ناخواسته را به اتاق های مختلف خانه منتقل کنید ، یا فقط آنها را به کسی بدهید که بتواند از آنها استفاده کند.

تنظیم مجدد اتاق ها تمرکز اصلی آموزش دکوراسیون Use-What-You-Have است. موسس آن ، لوری وارد ، قصد دارد به مردم کمک کند تا به جای خرید بسیاری از وسایل جدید ، فضاهای زیبایی را با مبلمان مورد نظر خود ایجاد کنند. شما می توانید نمونه های مختلفی را در گالری اتاق های آنها مشاهده کنید که فقط با جابجایی مبلمان موجود تبدیل شده اند. اتاق بعد از اتاقی از خنجر و درهم ریخته ، به ظرافت و دنج می رود - و در بیشتر موارد ، چوب دیگری از مبلمان جدید اضافه نشده است.

3. مبلمان و لوازم جانبی را مجدداً مورد استفاده قرار دهید

Repurpose Furniture Accessories

اگر کل خانه خود را جستجو کرده اید و نمی توانید یک قطعه مبلمان مناسب برای اتاق خود پیدا کنید ، هنوز تسلیم نشوید. بعضی اوقات می توانید با تبدیل یک قطعه قدیمی به یک هدف جدید ، آنچه را می خواهید انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید از یک میز به عنوان یک میز یا یک کابوس به عنوان یک میز تلویزیون استفاده کنید.

مبلمان مجدد اغلب شامل تغییر ظاهر آن می شود. به عنوان مثال ، می توانید قبل از تبدیل آن به یک میز ، یک میز چوبی را مجدداً مجدداً رنگ آمیزی یا مجدداً بسازید - یا می توانید یک قطعه کامل را از هم جدا کرده و از روش های جدید استفاده کنید.

در اینجا تعداد انگشت شماری از نمونه های قدیمی به کاربردهای جدید آورده شده است:

قفسه کتاب از زیر شلوار کمد. آپارتمان تراپی نشان می دهد که چگونه یک زوج شیکاگو مجموعه ای از کمد لباس های دست دوم را به یک قفسه شخصی ساخته شده تبدیل کردند. همه زیر شلوارها را از کمد جدا کردند ، آنها را به رنگ سفید رنگ کرد و آنها را روی دیوار سوار کرد. کتاب های آنها در این "قفسه ها" بر اساس رنگ بندی طبقه بندی می شوند.
قفسه بندی از کمد. اگر صندوق های کمد خود را به قفسه های کتاب تبدیل کرده اید ، بقیه کمد ها هنوز هم می تواند مفید باشد - می توانید تخته های چوبی را که در آن کشوها برای ایجاد قفسه بندی باز استفاده می شود ، اضافه کنید. در HGTV ، می توانید یک کمد قدیمی را پیدا کنید که برای ذخیره کتاب و بازی به یک مورد رنگارنگ تبدیل شده است.
نوار از قفسه کتاب. House Beautiful یک قفسه کتاب عتیقه را نشان می دهد که یک زن و شوهر نیویورک برای خدمت به عنوان یک نوار مجدداً مجبور شده اند. هنوز چند قفسه در قفسه بالا نگه داشته شده است ، اما سه بطری مشروب خانگی و ظروف شیشه ای پایین.
غرق غرق شدن از کمد لباس. اگر نمی توانید فقط کابینت غرور مناسب برای سینک حمام خود را پیدا کنید ، می توانید یکی از کمد های قدیمی را تهیه کنید. HGTV نمونه ای را که از کمد عتیقه تهیه شده است برای قرار دادن یک حمام سنتی نشان می دهد.
 خرید دست دوم

Shop Secondhand Furniture

گاهی اوقات ، فقط با استفاده از چیزی که قبلاً دارید ، مبلمان مورد نیاز شما امکان پذیر نیست. اما حتی اگر مجبور باشید یک قطعه جدید را خریداری کنید ، به این معنی نیست که باید کاملاً جدید باشد. مکانهای زیادی برای یافتن مبلمان دست دوم به مراتب کمتر از مبلغ پرداختی در نمایشگاه وجود دارد.

مکان های خرید دست دوم شامل موارد زیر است:

استفاده مجدد از مراکز. اگر یک مرکز استفاده مجدد در منطقه شما وجود دارد ، مانند Habitat for Humanity ReStore ، باید اولین مکانی باشد که برای پروژه های خانه خود خریداری می کنید. این فروشگاه ها طیف گسترده ای از مواد باقی مانده از ساخت و سازهای جدید و همچنین موادی را که از ساختمانهای قدیمی نجات می یابد به فروش می رسانند. برای بخشی از هزینه خرده فروشی می توانید مبلمان ، وسایل و بسیاری دیگر از مواد اصلاح کننده خانه را پیدا کنید.
دست دوم فروشی ها. مغازه های Thrift فقط برای لباس نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگتر مانند Goodwill نیز مبلمان خانگی و لوازم جانبی را به فروش می رسانند. حتی در فروشگاه های کوچکتر ، اغلب می توانید قطعات کوچک برای خانه خود مانند لامپ ها ، ظروف شیشه ای و کارهای هنری پیدا کنید.
Craigslist گروه محلی Craigslist شما مکان خوبی برای یافتن اثاثیه منزل ارزان است. برای دیدن لیست های مبلمان ، وسایل ، عتیقه و لوازم خانگی ، بخش «برای فروش» را بررسی کنید.
چرخه آزاد هیچ معامله ای بهتر از چیزی که کاملاً رایگان باشد وجود ندارد. Freecycle یک شبکه جهانی از گروه های محلی است که افراد می توانند موارد ناخواسته خود را به دیگران منتقل کنند که می توانند از آن استفاده کنند. این مانند نسخه Craigslist است که همه چیز رایگان است. برای یافتن یک گروه Freecycle در منطقه خود ، فقط به Freecycle.org بروید و موقعیت مکانی خود را وارد کنید.
 از رنگ استفاده کنید

Use Paint Creatively

یکی از ارزانترین راههای تغییر اتاق استفاده از رنگ است. در عرض چند ساعت ، باعث می شود دیواره های محو یا گنگ دوباره به نظر برسند - یا رنگ آنها را برای ظاهری کاملاً متفاوت تغییر دهید. یک گالن رنگ با کیفیت بالا حدود 35 دلار قیمت دارد و فقط 2 گالن برای پوشاندن یک اتاق با اندازه متوسط ​​طول می کشد. بنابراین فقط با 70 دلار قیمت در کل ، می توانید یک اتاق کامل را به صورت جدید بنویسید.

رنگ تمام می کند
می توانید کارهای بیشتری را با نقاشی انجام دهید تا اینکه آن را فقط روی دیوار بچرخانید. با ترکیب رنگ های مختلف ، می توانید جلوه های متنوعی از جلوه های جالب ایجاد کنید ، مانند:

راه راه با ضربه زدن به قسمتهای دیوار و نقاشی بین خطوط ضبط شده ، می توانید نوارهای افقی یا عمودی ایجاد کنید. ساده ترین روش برای این کار ، رنگ کردن نوارهای رنگی بر روی یک دیوار سفید است. همچنین می توانید نوارهای یک رنگ را رنگ کنید ، بگذارید خشک شود ، و سپس مناطقی را بین سایه متضاد رنگ کنید.
Ombre اگر بلندپرواز تر هستید ، می توانید به دیواره های خود جلوه ای از عمق بدهید ، از نور گرفته تا تاریک به پایین دیوار. ابتدا تمام دیوار را با رنگ روشن رنگ کنید و بگذارید خشک شود. سپس سایه تیره تری از همان رنگ را فقط در دو سوم پایین دیوار اعمال کنید. پس از خشک شدن ، قسمت پایین آن را به تاریک ترین رنگ بکشید.
استنسیل برای ایجاد الگوهای پیچیده تر روی دیوار رنگی ، از استنسیل استفاده کنید. می توانید استنسیل های آماده را در فروشگاه های خانگی بخرید و یا خود را از مقوا سفت تهیه کنید. فقط الگوی مورد نظر خود را روی مقوا ردیابی کرده و برش دهید. سپس استنسیل را بر روی دیوار نگه دارید و روی آن را رنگ کنید. می توانید از همان استنسیل بارها و بارها استفاده کنید تا الگوی مورد نظر را تکرار کنید. در این روش می توانید یک حاشیه را در اطراف اتاق بچرخانید و یا حتی تمام دیوار را بپوشانید. استفاده از استنسیل راه خوبی برای بدست آوردن ظاهر کاغذ دیواری با هزینه کمتر است.
شستشوی رنگ. این تکنیک به یک دیوار رنگ شده اولیه ظاهری لطیف تر و بافتی می بخشد. پس از رنگ آمیزی دیوار ، آن را با یک لعاب شفاف ، که می تواند شفاف یا رنگ باشد ، بر روی آن بروید. استفاده از لعاب در نوازش های کوتاه و تصادفی با برس ، باعث می شود طبیعی تر و یکنواخت تر به نظر برسید.
اسفنج این تکنیک دو رنگ را با یک اسفنج دریایی ترکیب می کند تا الگوی تصادفی و متلک ایجاد شود. با نقاشی دیواری به رنگ جامد شروع کنید. سپس با اسفنج سایه دوم رنگ را روی آن بچسبانید. این کت بالا اغلب با لعاب مخلوط می شود تا شفاف شود. می توانید برای داشتن یک ظاهر نرمتر ، رنگ یکپارچه را با هم مخلوط کنید یا آن را برای یک اثر برجسته تیز بگذارید.
خاموش کردن خاموش کردن مانند برعکس کردن است. از همان راه شروع می شود ، با استفاده از یک کت پایه یک رنگ. سپس کل دیوار را با رنگ دوم رنگ کنید و از اسفنج استفاده کنید تا در حالی که هنوز مرطوب است مقداری از رنگ را پاک کنید. این امر اشباع اشباع تری را نشان می دهد و فقط اشاره های آن روی کت پایه را نشان می دهد.
غرق شدن Ragging شبیه به اسفنج کردن است ، اما به جای اسفنج ، روتختی بالا را با یک دستمال خرد شده بمالید. همانطور که پارچه را روی دیوار می چسبانید ، چین و چروک های موجود در پارچه الگوهای نامنظمی ایجاد می کنند. به جای پارچه می توانید از یک کیسه پلاستیکی یا کاغذی نیز استفاده کنید.
Rag-Rolling. این یک نوع در تکنیک خزنده است. به جای خرد کردن دستمال ، آن را درون یک استوانه پیچانده و آن را به سمت دیوار بچرخانید. این باعث ایجاد رگه های طولانی تر در رنگ می شود ، دقیقاً مانند رگه های طبیعی موجود در سنگ.
کشیدن این تکنیک به شما نوارهای باریک و باریکی می دهد که در پایین یا در امتداد دیوار حرکت می کنند. با استفاده از یک کت رنگ ، و پس از آن یک کت لعاب شروع کنید. سپس یک برس بلند را برداشته و موها را در امتداد سطح لعاب بکشید. اگر از یک برس مخصوص پارچه ریز و زیبا به نام قلم مو استفاده می کنید ، این روش می تواند ظاهر ابریشم خام را بر روی دیواره های شما ببخشد.
ایجاد جزئیات با رنگ
دکوراتورها اغلب می گویند شما باید اتاق خود را برای برجسته کردن جزئیات معماری آن ، مانند شومینه یا ارتفاعات سقف متغیر ، طراحی کنید. با این حال ، اگر فضای شما جزییاتی از این نوع ندارد ، می توانید آنها را - یا حداقل توهم آنها - با رنگ ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، می توانید:

یک دیوار لهجه ایجاد کنید. اگر اتاق شما فاقد ویژگی کانونی است ، می توانید با نقاشی یک دیوار به یک رنگ متضاد ، یکی را اضافه کنید. اگر فقط یک دیوار قرمز عمیق یا سبز روشن باشد در حالی که بقیه اتاق سفید یا بژ است ، رنگ زنده آن به طور طبیعی چشم را جلب خواهد کرد. مبلمان و هنر را در اتاق قرار دهید تا از این نقطه کانونی جدید استفاده کنید.
سقف ها را بالاتر بنمایید. در بسیاری از خانه ها ، سقف به رنگ سفید رنگ شده است تا بیشتر ظاهر شود. با این حال ، اگر هنوز هم احساس می کنید که سقف های شما خیلی کم به نظر می رسند ، می توانید با افزایش رنگ دیوار کمی تا سمت سقف ، توهم ارتفاع بیشتری ایجاد کنید. اگر قالبهای تاج دارید ، می توانید آنها را رنگ کنید تا با دیوار هماهنگ شوند. اگر اینطور نیست ، فقط می توانید یک نوار باریک از رنگ دیوار را در تمام طول لبه سقف اضافه کنید. این امر باعث می شود دیوارها بلندتر به نظر برسند در حالی که سقف دورتر به نظر می رسد.
اتاق های کوچک را بزرگتر کنید. در یک اتاق مخصوصاً کوچک ، سقف بلند مطلوب نیست. ایجاد اتاق بلندتر به نظر می رسد که چقدر باریک است. بنابراین برای ایجاد فضای بیشتر اتاق ، می توانید از همان ترفند رنگ سقف به صورت معکوس استفاده کنید. سقف را به رنگ تیره تر از پنجره رنگ کنید

 

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی