خانه های لاکچری

ایده دکوراسیون ارزان

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

از کاغذ استفاده کنید

Use Paper Wallpaper
از کاغذ دیواری استفاده کنید
کاغذ دیواری در الگوهای بسیار متنوعی قرار گرفته است که برخی از آنها برای تولید مثل با رنگ بسیار پیچیده هستند. همچنین یک سطح با دوام ایجاد می کند که تمیز کردن آن راحت تر از دیوار رنگ شده است. اما متأسفانه کاغذ دیواری بسیار پرهزینه تر از رنگ است - حدود 30 دلار در هر رول یا 1 دلار در هر فوت مربع. همچنین قرار دادن دیواره های شما طولانی تر است.

بنابراین وقتی بودجه دارید ، کاغذبازی کردن کل اتاق معمولاً بهترین گزینه شما نیست. با این حال ، کاغذ دیواری هنوز هم می تواند در نوسازی اتاق بودجه جایی داشته باشد. فقط با مقدار کمی کاغذ می توانید با استفاده از آن برای برجسته کردن یک فضای کوچک ، تأثیر بزرگی کسب کنید.

برخی از نمونه ها عبارتند از:

کاغذ دیواری در نوک و کابینت. به جای کاغذ دیواری در کل یک اتاق ، می توانید از نقاشی روی اکثر دیوارها و کاغذها در یک منطقه کوچک که می خواهید برجسته شوید استفاده کنید. یک رول کاغذ بیش از اندازه کافی برای پوشاندن یک قایق کوچک یا پشت یک قفسه کتابی ساخته شده است. در یک خانه بودجه ای که توسط این خانه قدیمی پوشانده شده بود ، صاحب خانه برخی از درب های کابینت خود را برداشته و دیوارهای پشت قفسه ها را با یک کاغذ گلدار روشن پوشانده است. این هزینه تنها 50 دلار هزینه داشت و بسیار ساده تر از تلاش برای نقاشی یک طرح در چنین فضای پر فشار بود.
تصویر زمینه به عنوان یک Backsplash. بسیاری از نوسازی های آشپزخانه مدرن دارای یک برج تمیزکننده کاشی کاری زیبا به عنوان نقطه کانونی هستند. متأسفانه ، این نوع کاشی بسیار گران قیمت است - بین 5 تا 20 دلار در هر فوت مربع. با این حال ، شما می توانید با یک تصویر زمینه وینیل مقاوم در برابر پاشش ، یک کرم پشتی بادوام و تزئینی ایجاد کنید. با قیمتی در حدود 40 دلار ، می توانید یک رول کاغذ دیواری به مساحت 30 متر مربع خریداری کنید - به اندازه کافی برای پوشش کامل منطقه پشت پرده در بیشتر آشپزخانه ها.
تصویر زمینه به عنوان یک Headboard. کانون یک اتاق خواب معمولاً هدست تختخواب است. اگر تختخواب شما یکی ندارد ، می توانید یکی را مستقیماً به دیوار اضافه کنید. فقط کافی است یک تکه کاغذ دیواری را به اندازه مناسب برش داده و آن را پشت تخت آویزان کنید ، و یک هدست تزیینی دارید که به هیچ وجه جای خود را نمی گیرد.
کاغذ دیواری روی مبلمان. درست مانند رنگ ، از کاغذ دیواری نیز می توان استفاده کرد تا یک تکه مبلمان ظاهری جدید داشته باشد. برای پوشاندن جبهه های کشو ، رومیزی یا پانل های یک درب کمد می توانید قطعات کوچک را برش دهید.
 از پارچه استفاده کنید
Use Fabric Curtains Rugs

یکی از سریعترین راه ها برای ایجاد یک اتاق تازه و جدید ، تغییر رنگ ها است. رنگ ارزان ترین و دراماتیک ترین روش برای انجام این کار است ، اما می توانید تقریباً با پارچه تأثیر بزرگی داشته باشید.

بسیاری از موارد مختلف در یک اتاق - از جمله مبلمان ، پرده ، بالش و فرش - از پارچه ساخته شده اند یا پوشیده از آن هستند. خاموش کردن این منسوجات راهی آسان برای اضافه کردن یک رنگ روشن یا جایگزین کردن رنگی است که از آن خسته شده اید.

راه های تغییر یک اتاق با پارچه شامل موارد زیر است:

ملافه جدید تغییر اتاق خواب خود راهی سریع برای زیبایی بیشتر به اتاق خواب است. با قیمتی در حدود 50 دلار یا کمتر ، می توانید یک پوشش دوتایی و مجموعه ای از شمها را که بر روی صندلی راحتی و بالش های موجود شما قرار می گیرد ، دریافت کنید. این هزینه کمتر از خرید یک لحاف کاملاً جدید است - و می توانید برای شستشوی آنها ، روکش های جدید را حذف کنید.
بالش های جدید می توانید با چند بالش پرتاب روشن ، تخته های رنگی را به یک اتاق نشیمن اضافه کنید که هزینه آن نیز 10 دلار است. همچنین می توانید کاورهای جدید برای بالش های موجود خود را با هرکدام 5 تا 10 دلار خریداری کنید. یا اگر می دانید چطور می توانید دوخت داشته باشید ، می توانید جلد خود را تهیه کنید. برای تهیه حیاط پارچه تزئینی می توانید هر جایی از 2 تا 20 دلار بپردازید که برای تهیه دو روکش کوسن اندازه کافی است.
اسلایدها شما می توانید با پوشاندن آن با کشویی جدید ، ظاهر یک قطعه اثاثه دار را به طور کامل تغییر دهید. بسته های اندازه بسته به اندازه و متریال بسته به اندازه قابل توجهی متفاوت هستند. یک لغزنده اولیه و آماده برای یک صندلی می تواند حتی 30 دلار قیمت داشته باشد ، در حالی که یک مبل راحتی سفارشی در پارچه فانتزی می تواند بیش از 1000 دلار قیمت داشته باشد. با این حال ، این هنوز هم کمتر از هزینه آن است که بتوانید مبلمان خود را جایگزین یا مجدد کنید. همچنین می توانید با انداختن یک ورق یا سفره رنگارنگ روی مبل ، یک روکش مبل کمتری تهیه کنید.
بالش صندلی بازیابی. اگر صندلی چوبی با صندلی خالی دارید ، اغلب می توانید صندلی را جدا کرده و آن را با پارچه دیگری بپوشانید. این یک کار بسیار ساده است که نیازی به مهارت خیاطی ندارد. ابتدا ، پایین صندلی را شل کنید. سپس یک تکه پارچه را برش دهید تا در آن قرار بگیرد و آن را دور صندلی ، درست بالای بالای پارچه قدیمی تا کنید. پارچه جدید را مستقیماً به چوب صندلی چسبانده و یا به آن گیر کرده و آن را دوباره روی صندلی قرار دهید.
پارچه حمام. از آنجا که بیشتر حمام ها مبلمان ندارند ، تعویض حوله ها و پرده دوش ممکن است بزرگترین تغییری باشد که می توانید بدون بازسازی انجام دهید. پرده های دوش با رنگ و الگوی متنوعی همراه هستند و قیمت آن از 5 دلار تا بیش از 50 دلار است. مجموعه ای از حوله ها - دو حوله حمام ، دو حوله دستی و دو دستشویی - در هر جایی می توانند از 20 تا 100 دلار قیمت داشته باشند.
پرده ها تقریباً هر پنجره می تواند ظاهر خود را با پرده ها تغییر دهد. یک پرده سفید ساده و شفاف ، احساس سبک و مطبوع می بخشد ، در حالی که یک پارچه با روکش سنگین در ساتن تیره ، ظاهری رسمی تر به وجود می آورد. سبک های ساده برای بودجه شما مناسب ترین است ، زیرا پانل های ساده می توانند به اندازه 5 دلار هزینه داشته باشند. اگر نمی توانید پرده هایی را که دوست دارید در فروشگاه پیدا کنید ، می توانید به راحتی پارچه هایی را که دوست دارید تهیه کنید. فقط مهارت های اصلی خیاطی لازم است (یا در بعضی موارد به هیچ وجه چنین مهارت هایی لازم نیست). اگر پارچه ای دارید که اندازه مناسب ویندوز شما باشد ، تمام کاری که باید انجام دهید اینست که آن را از برخی حلقه های پرده با گیره های وصل شده آویزان کنید.
فرش پرتاب یک فرش جدید روی زمین یکی دیگر از رفع سریع یک اتاق ساده است. فرشهای دستباف با دست بالا هزاران دلار قیمت دارند ، اما گزینه های ارزان قیمت بسیار زیادی نیز وجود دارد. فروشگاه های زنجیره ای مانند Target ، Walmart و IKEA مجموعه ای از فرش های منطقه را به رنگ های جامد و الگوهای ساده با قیمت 100 دلار یا کمتر ارائه می دهند.
همچنین می توانید از پارچه ها به روش های غیر معمول تر استفاده کنید. به عنوان مثال ، در پیش نمایش آشپزخانه که در این خانه قدیمی نشان داده شده است ، صاحب خانه درب های کمد خود را با پانل های پارچه راه راه 50 دلار جایگزین کرد. Petersiks of Young House Love از پارچه گل های رنگارنگ به عنوان دیوار پوششی در کمد اتاق خواب دختران خود استفاده می کرد و آن را با یک اسلحه اصلی وصل می کرد.

چوب را اضافه کنید

Add Woodwork Molding

بسیاری از خانه های قدیمی ، از عمارتهای ویکتوریا گرفته تا ییلاق های صنایع دستی ، دارای کارهای چوبی چشم نواز هستند. قالب های تاج ، ریل های صندلی ، تکه های wainscot و پست های جدید حک شده همه باعث ایجاد علاقه بصری به یک اتاق می شوند. با این حال ، در خانه های مدرن ، جزئیات مانند این بسیار کمتر متداول است.
اگر مایل هستید که برخی از چوب ها دیوارهای خود را زنده کنند ، می توانید موارد دلخواه خود را اضافه کنید. کمی از کارهای چوبی تزئینی ، یک بودجه اساسی را برای ساخت و ساز در اختیار شما قرار می دهد.
انواع چوبی که می توانید اضافه کنید شامل موارد زیر است:
قالب سازی پایه. حتی بسیاری از خانه های مدرن کمی لبه های ساده و ساده در اطراف لبه های کف دارند. هر شکافی بین تخته کف و دیوارها را پوشانده و جلوه ای کامل تر به اتاق می بخشد. با این حال ، اگر می خواهید به کفپوشان خود یک رفتار دلپذیر تر بدهید ، می توانید یک قالب دوم و کوچکتر (به نام "کفش") در مقابل قالب پایه اضافه کنید. ساده ترین قالب های کفش فقط 2 تا 3 دلار برای طول 8 پا هزینه دارند. قالب های حک شده خیالی با شکل های دقیق تر از 4 تا 8 دلار در هر 8 فوت فاصله دارند.
قالب تاج. درست همانطور که قالب بندی پایه ای بین دیوارها و کف جابجایی ایجاد می کند ، قالب تاج نیز اتصالی بین دیوارها و سقف را برجسته می کند. قالب تاج در انواع مختلفی از سبک ها و اندازه ها ارائه می شود تا با خانه های سنتی ، روستایی یا مدرن همراه باشد. نصب آن به صورت حرفه ای 4 تا 8 دلار برای هر پای خطی هزینه دارد ، اما انجام این کار خود می توانید برای یک قالب ساده قیمت را تا حدود 1 دلار در هر پا کاهش دهید. با این حال ، کار به یک اره مویی نیاز دارد ، بنابراین اگر شما مالک آن نیستید ، این هزینه به پروژه اضافه می کند.
صندلی ریل. راه آهن صندلی قالب است که در اطراف اتاق حدود 30 اینچ بالاتر از کف حرکت می کند. این دیوار را به دو بخش تقسیم می کند و می تواند اتاق را گسترده تر جلوه دهد. غالباً نواحی فوق و زیر ریل صندلی به دو رنگ مختلف نقاشی می شود ، یا یک بخش بصورت کاغذ دیواری یا تخته ای است. بسته به سبک و متریال آن ، ریل صندلی بسته به سبک و قیمت آن می تواند در هر جایی از 1 تا 12 دلار در هر پا هزینه داشته باشد. نصب ریل های صندلی ساده تر از آن است که نصب قالب یا پایه تاج نصب شود ، بنابراین بسیاری از DIYers می توانند کار را به تنهایی انجام دهند.
ریل تصویر یک ریل تصویر بالاتر از یک راه آهن صندلی تنظیم شده است - معمولاً در یک سطح با قسمتهای بالای پنجره های اتاق. این یک راه آهن تصویر نامیده می شود زیرا می توان برای آویز کردن تصاویر بدون قرار دادن سوراخ های ناخن در دیوار استفاده کرد. در عوض ، یک سیم حلق آویز را به هر طرف تصویر می چسبانید و انتهای دیگر را به قلاب متصل به راه آهن می چسبانید.
Wainscoting. Wainscoting تخته ای است که در اطراف اتاق تقریباً در نیمه راه دیوار قرار دارد. معمول ترین نوع تخته ماسه است - پانل های باریک با شیارهای نازک که طول آنها پایین است. انواع دیگر شامل تخته های افقی ، قاب هایی که از دیوار ساخته شده اند ، و قالب های تخته ای و خفاشی است که به طور مساوی از تخته های عمودی با یک تخته افقی بلند در بالا و پایین قرار دارد. در Young House Love ، پیترشیکس ها نشان می دهند که چگونه آنها فقط 57 دلار دلار در راهرو خانه اول خود نصب کردند.

. روی جزئیات متمرکز شوید

Focus Details Plumbing

حیرت انگیز است چه مقدار تغییر کوچک می تواند در یک اتاق ایجاد کند. غالباً ، چیزی به سادگی جایگزینی سخت افزار یا لوازم جانبی می تواند فقط با چند دلار احساس کاملاً جدیدی به اتاق بدهد.
به عنوان مثال ، می توانید:
کشیدن کابینت را تغییر دهید. تعویض دستگیره ها روی کابینت های شما می تواند به آشپزخانه شما روحیه ای متفاوت بدهد - و بسیار ارزان تر و آسان تر از جایگزینی کامل کابینت ها است. مراکز خانگی طیف وسیعی از دستگیره ها و دسته ها را به هر سبکی که تصور کنید - سنتی ، مدرن ، روستایی ، صنعتی - با قیمت 1 تا 5 دلار ارائه می دهند. اگر قلب خود را به سبک گران قیمت تنظیم کرده اید اما نمی توانید آن را روی هر کابینت آشپزخانه خود قرار دهید ، فکر کنید فقط کشش کشو را تغییر دهید. از آنجا که آنها به سطح چشم نزدیکتر هستند ، آنها بیشتر به چشم می آیند.
شیر آب خود را جایگزین کنید. طراحان شیر آب را "جواهرات" یک آشپزخانه می نامند. و درست مثل جفت کردن یک لباس مشکی اساسی با یک گردنبند خیره کننده ، خاموش کردن یک شیر آب ساده برای یک لباس مجلسی می تواند تمام اتاق را بسیار زیبا تر جلوه دهد. شیرآلات در انواع مختلفی از سبک ها وجود دارد - از مدل های قدیمی و زینتی ، گرفته تا براق و مدرن - بنابراین می توانید یکی از آنها را پیدا کنید تا در هر آشپزخانه متناسب باشد. در مراکز خانگی بیشتر شیرهای آب از 50 دلار تا بیش از 200 دلار است. اگر مرکز خانه شما دارای سبکی نیست که دوست دارید با قیمتی که متناسب با بودجه شما است ، سعی کنید حیاط های نجات برای شیرهای قدیمی با جذابیت پرنعمت را جستجو کنید. فقط دقت کنید که اندازه گیری های آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها مناسب سینک شما خواهند بود.
سایه ها را تغییر دهید. تغییر سایه روی یک لامپ می تواند هم به آن و هم به فضای اتاق ظاهری جدید بدهد. سایه های جدید به طور معمول 10 تا 30 دلار هزینه دارند - اما بعضی اوقات ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که سایه قدیمی را بسازید. خانه های بهتر و باغها روش های مختلفی برای بازسازی سایه لامپ با روبان ، کاغذ ، پارچه یا رنگ را نشان می دهد. ترفندهای مشابه برای وسایل نوری سقف کار می کنند. در Homedit ، می توانید سایه های DIY برای لامپ های سقفی ساخته شده از بطری های قدیمی ، تخته های بامبو ، کاغذ ، لاله و حتی یک جهان قدیمی را مشاهده کنید.
روشنایی را تنظیم کنید. صحبت از لامپ ها ، حتی اتاق بسیار ظریف و تزئین شده اگر نور کافی برای دیدن وجود نداشته باشد به نظر نمی رسد. غالباً ، تمام آنچه برای رفع مشکل نیاز دارید ، لامپهای با وزن بالاتر در وسایل موجود است. در موارد دیگر ، می توانید لامپ های خود را به اطراف تغییر دهید تا توزیع نور در اتاق بهبود یابد.
افزودن لوازم جانبی. از قدرت لوازم جانبی غافل نشوید. گلدان گل های تازه ، یک گیاه سبز ، یک کاسه میوه رنگی یا چند عدد شمع می توانند یک اتاق را تنها با چند دلار روشن کنند. عکس های خانوادگی همچنین می توانند دکوراسیون خوبی داشته باشند ، اما وقتی همه در یک قاب مشابه قرار دارند ، به نظر می رسند به بهترین شکل. یک چوبکشی از انواع مختلف قاب - پلاستیک روشن ، چوب برهنه ، چوب نقاشی شده و فلز - به نظر می رسد هرج و مرج است و از تصاویر خود منحرف می شود. هنگامی که برای تمام قاب های خود یکسان را انتخاب می کنید ، یا همه آنها را به همان رنگ رنگ می کنید ، تصاویر شما به نظر می رسد که به هم تعلق دارند.
کلافه را پاک کنید. داشتن لوازم جانبی بیش از حد در یک اتاق حتی بدتر از داشتن تعداد کمی هم به نظر می رسد. وقتی لباس مانتوهای شما مملو از مجموعه ای از سوغات ، صدف های پوستی ، کارتهای تبریک ، ساعت و چهره های چین است ، به نظر می رسد یک ظروف سرباز یا مسافر بزرگ است و شما نمی توانید به هیچ یک از آن توجه های لازم را نشان دهید. بنابراین اولین قدم در هر اتاق قبل باید حذف تمام لوازم جانبی باشد. سپس ، یک به یک از آنها عبور کرده و تعیین کنید که چگونه می توانند به بهترین شکل نمایش داده شوند. وسایل تطبیق را در کنار هم نگه دارید و با وسایل مشابه مشابه مانند مجموعه ظروف سفالی ، گروه بندی کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید که چه چیزی به نظر خوب برسد ، فقط آن موارد را قرار دهید و خانه های جدیدی را برای دیگران پیدا کنید.

10- آثار هنری ارزان ایجاد کنید

Create Cheap Artwork

یک اتاق فقط بدون نوعی هنر کاملاً به نظر نمی رسد. شما می توانید مبلمان زیبا ، دیوارها ، کفپوش ها و درمان های پنجره ای داشته باشید ، اما اگر دیوارها لخت باشند ، اتاق همچنان احساس ناتمام خواهد کرد.

یک نقاشی منفرد از یک گالری می تواند هزاران دلار قیمت داشته باشد ، اما خوشبختانه روش های زیادی برای تزئین دیوارهای شما برای خیلی کمتر وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید چاپ پوستر بسیاری از نقاشی های معروف را با قیمت 20 دلار یا کمتر خریداری کنید. یک قاب سهام 20 دلاری اضافه کنید ، و هنر شما آماده آویزان کردن است.

پوسترها تنها چیزهایی نیستند که بتوانید قاب دهید - می توانید موارد زیر را نیز بدست آورید و قاب کنید:

صفحات یک تقویم رنگارنگ
تصاویر برگرفته از یک مجله
پازل اره منبت کاری اره مویی کامل شد
تکه های پارچه ، کاغذ دیواری یا کاغذ بسته بندی شده
تصاویر ، متن و طرح های چاپ شده در چاپگر منزل شما
بسته های کوچک از هر نوع که در جعبه سایه سوار شده اند
اگر یک قطعه هنری را که دوست دارید در یک فروشگاه یا مقاله ای در مجله مشاهده کنید ، اغلب می توانید با روش ارزان قیمت برای تولید مثل آن در خانه بیابید. به عنوان مثال ، در Young House Love ، پیترشیکس توضیح می دهد که چگونه آنها برخی از نشانه های مترو پرنعمت را که هر کدام به طور 1600 دلار به فروش آنلاین می فروختند ، بازسازی کردند. آنها فقط اسامی ایستگاه ها را بر روی چاپگر خود چاپ می کردند ، صفحات را روی تخته های چوبی نقاشی شده می چسباندند و به آنها پایان پریشان می دادند.

در واقع ، تقریباً هر چیزی می تواند هنری باشد اگر به روشی صحیح نگاه کنید. به عنوان مثال ، در قسمت قبل از اتاق خواب که در بالا توضیح داده شد ، پنج دوست انواع مختلفی از پارچه های طرح دار را در چندین قلاب دوزی که دوستشان قبلاً متعلق به آنها بود ، کشیدند. حلقه ها در کنار هم قرار گرفته اند ، حلقه ها یک کانون چشم نواز هستند.

همه اش رو بذار کنار هم
با ترکیب نکات مختلف ذکر شده در اینجا ، می توانید یک اتاق را از بالا به پایین با بودجه استخوان برهنه تبدیل کنید. در ادامه بخوانید تا نمونه هایی از نحوه استفاده مردم از روشهای تزئین بودجه در اتاقهای مختلف را ببینید.

اتاق های خواب
در RICE Designs می بینید که چگونه صاحب خانه یک اتاق با دیوارهای کثیف و آسیب دیده را به اتاق خواب جادویی برای پسر سه ساله خود تبدیل کرد. او دیوارها را به رنگ آبی غنی نقاشی کرد و آنها را با برش ابرها و ستاره ها تزئین کرد. او همچنین از رنگ برای ترمیم تختخواب دست دوم و کمد استفاده کرد.

بیشتر هنرهای موجود در اتاق دستباف است. صاحب خانه حروف الفبا را بر روی تخته ای که در یک خانه سازی پیدا کرده بود ، نقاشی کرد. یک دیوار با صفحات بریده شده از کتاب کودکان قدیمی پوشیده شده است ، و یک تلفن همراه از عکس های خانوادگی بر روی کمد آویزان است. این اتاق کاملاً بی نظیر است و صاحب خانه کمتر از 200 دلار هزینه کرده است.

Peteriks of Young House Love نیز اتاق های بسیاری از بچه ها را با بودجه تزئین کرده است. شاید سریعترین اتاق قبل همان کاری باشد که آنها برای خواهرزاده 8 ساله خود ، الیویا انجام دادند. اول ، آنها یک میز و کمد دست دوم ، که آنها را با رنگ صورتی روشن و یک صندلی به رنگ سفید درست کرده بودند ، آوردند. آنها همچنین با یک تخت جدید و یک پیشانی پوشیده از پارچه ، رختخواب را پوشیدند.

برای به پایان رساندن فضا ، یک فرش ، پرده ، یک لامپ و چندین قطعه هنری اضافه کردند. آنها دو تخته آهن ربا را در کاغذ بسته بندی شده با پرتقال روشن پوشانده و چندین کتاب داستانی "اولیویا" را به صورت روبرو به صورت جلد نمایش دادند. کل اتاق قبل دقیقا 200 دلار هزینه دارد.

حمام و اتاق های لباسشویی
استفاده مجدد از حمام می تواند یک کار گران باشد. به گفته HomeAdvisor ، متوسط ​​روش ترمیم حمام کمی بیش از 3300 دلار است. با این حال ، اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید بهبود ظاهر فضا است ، می توانید آن را با بودجه بسیار کمتری انجام دهید - در برخی موارد ، کمتر از 100 دلار.

به عنوان مثال ، بعد از موفقیت در اتاق خواب اولیویا ، پیترسیکس بعداً بازگشت تا حمام خود را به عنوان هدیه تولد بسازد. در Young House Love ، آنها نشان می دهند که چگونه دیوارها را با رنگ سبز دلپذیر رنگ کردند و چندین لوازم جانبی بازی را اضافه کردند. یک پرده دوش راه راه روشن ، حوله ها و فرش های فضا را سوراخ کرد و یک لوستر فروشگاه تخفیف لمس زیبایی را اضافه کرد. بهتر از همه ، آنها اتاق را از خنجر گرفته تا خیره‌کننده فقط با 82 دلار گرفتند.

وبلاگ نویسان Melissa Viscount از Two It Yourself حتی با بودجه ای معادل 84 دلار در اتاق پودر ریز و درشت خود حتی تغییرات دقیق تر ایجاد کرد. او یک ریل صندلی با کاغذ دیواری به شکل تخته زیر و رنگ تازه را در بالا ، و همچنین یک پارچه جدید به خود اضافه کرد. وی همچنین قفسه ای را با چوب آزاد از پالت حمل و نقل درست کرد. سایر لوازم جانبی DIY شامل لوازم لامپ Ball-jar ، زباله پوشیده از طناب ، و هنر ساخته شده از پارچه مانده است.

Putting Rooms Together

آشپزخانه ها
بازسازی های آشپزخانه حتی از بازسازی حمام هزینه بیشتری دارند. به گفته خانه های بهتر و باغها ، حتی یک "تغییر قیمت جزئی" حدود 5000 دلار قیمت دارد و یک "تعمیرات اساسی در برابر" به 75،000 دلار یا بیشتر می رسد. اما با برخی ترفندهای تزئینی در بودجه ، می توانید فقط با چند صد دلار ظاهر جدیدی به آشپزخانه خود بدهید.
به عنوان مثال ، در این خانه قدیمی ، می بینید که چگونه دو خانه دار ماساچوست آشپزخانه 1920 را با بودجه ای فقط 645 دلار بازسازی کردند. آنها دیوارها ، کابینت ها و تخته ها را به رنگ سفید رنگ کردند و سپس با از بین بردن تر و تمیز اضافی و تبدیل دو کابینت برای باز کردن قفسه ها ، فضای آن را بیشتر روشن کردند. سپس آنها با جزییات از جمله قالب تاج روی کابینت ها ، یک چراغ جدید ، یک شیر آب جدید و روکش های خروجی از جنس استنلس استیل محل را پاشیدند. صفحه نمایش آشپزخانه یک تخته سنگی با کاشی تخته سنگ است که آنها خودشان را با دست نصب کرده اند.
TheKitchn یکی دیگر از بازسازی بودجه را دارد که یک آشپزخانه را فقط با 500 دلار از تاریکی تاریک به نور و مطبوع تبدیل کرده است. صاحبان خانه دیوارها و کابینت های چوبی تیره را نقاشی می کردند و پیشخوان های سنگی را با بلوک قصابی که بریده و نصب کرده بودند ، جایگزین کردند. با این همه برجسته تر ، آنها بسیاری از مبلمان و لوازم جانبی را از مواد بازسازی شده ساختند. چراغ حلق آویز زمانی یک سبد فروشگاه صنایع دستی بود ، میز ناهار خوری از چوب قراضه و نرده های پله ساخته شده است ، و تخته پشتی از حیاط های قابل استفاده مجدد ساخته شده است.
داستان آخر در این خانه قدیمی ، یک آشپزخانه تاریک و مه آلود را به سبک خانه ای با قیمت 468 دلار بازسازی کرده است. اتاق با رنگ های بسیار زیاد شروع شد ، بنابراین صاحبان خانه همه چیز را نقاشی کردند: دیوارها ، کابینت ها ، پیشخوان ها و کف. آنها درهای کابینت بالایی را برداشته و با کاغذهای مادربرد و تخته سه لا ، قسمتهای پایین را بریدند.
برای افزودن فضای شمارنده بیشتر ، این زوج از ابتدا یک جزیره آشپزخانه روستایی را ساختند. آنها از تخته های کاج های ساده استفاده می کردند که آنها را با چکش "مضطرب" می کردند تا قبل از افزودن لکه به آنها جلوه ای بالغ دهند. و برای نورپردازی ، لوستری را از کوزه های سنگ تراشی مجدد ، چهار به چهار و پسوندهای میله ای ساخته اند.
کلمه نهایی
بارزترین مزیت تزئین بودجه این است که به شما امکان می دهد اتاق با کیفیت HGTV و بدون بودجه ای با اندازه HGTV داشته باشید. اما تغییر مجدد اتاق خود به این روش مزیت ظریف دیگری نیز دارد: غرور مالکیت. وقتی اتاق را با بودجه مجدداً مجدداً مجبور می کنید خلاق باشید و به خارج از صندوق فکر کنید. به جای اینکه فقط تصمیمات خود را به یک دکوراتور تغییر دهید ، باید از زحمات و نبوغ خود استفاده کنید تا کار را با حداقل دلار انجام دهید.
بنابراین ، وقتی کارتان تمام شد ، به فضایی پایان می دهید که واقعاً خود شماست. این کار ، ایده های شما و سبک شما را بسیار بیشتر از اتاقی که صرف هزینه برای آن صرف کرده اید ، نشان می دهد. و این چیزی است که در واقع می توانید احساس خوبی داشته باشید.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی