خانه های لاکچری

ایده های فوق العاده دکوراسیون برای اتاق کودک

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

چگونه به انتخاب رنگ اتاق خواب کودکان
قبل از فکر کردن در مورد ایده های رنگ آمیزی برای اتاق کودک خود ، نوع رنگ مورد نظر خود را در نظر بگیرید:

امولسیون مت به پایان خواهد رسید. به جای نسخه های مات و تمیز به جای رنگ های مات سنتی به دنبال نسخه های پاک شده باشید تا دیوارها برای مدت طولانی در حالت مناسب قرار بگیرند.
اگر می خواهید یک اتمام و مقاوم در برابر علائم و کشمکش ها استفاده کنید ، رنگهایی را انتخاب کنید که تمیز شوند.
رنگ تخته گچ می تواند ضربه بزرگی در اتاق بچه ها باشد. از آن در یک منطقه به اندازه یک تبلت یا حتی یک دیوار کامل استفاده کنید.
رنگ هایی که دود نمی کنند (VOC کم) و یا رنگ های بادوام هستند بیشترین مورد را جستجو می کنند. در اینجا برخی از بهترین نقاشی ها را برای اتاق بچه ها انتخاب کرده ایم
نحوه طراحی اتاق کودک: اتاق خواب بچه ها با دیوار رنگین کمان رنگی توسط dulux


هنگامی که رنگ به نظر می رسد ، دیوارهای نقاشی شده این مزیت را دارند که در آینده نسبتاً سریع و به روز می شوند. البته بخاطر داشته باشید که سایه تیره تر است ، کت های بیشتری را به خاطر مبادله رنگی مرتکب می شوید.

تکمیل رنگ های رنگارنگ یک تمبر شخصی را به اتاق می دهد که بچه ها دوست دارند. البته بخاطر داشته باشید که اگر سایه خاصی را درخواست می کنند اما از قبل وسایل تختخوابی و تزئینی را در همان رنگ دارند ، اینها در مقابل دیوارها ایستادگی نخواهند کرد. ممکن است وقتی اشتیاق بعدی به وجود بیاید ، یک رنگ چشمگیر هماهنگ عمل نکند. یکی از گزینه های دیگر این است که مهندسی را با یک سازش پیچیده تر امتحان کنید - به عنوان مثال تمشک یا آمتیست به جای صورتی.

رنگ های خنثی از طول عمر بالایی برخوردار هستند و می توانند باعث تغییر سریع اتاق های بعدی شوند زیرا رنگ لازم نیست برای متناسب با سرنشین جدید تغییر کند. اما فراموش نکنید که سایه های کم رنگ - در حالی که زمینه ای انعطاف پذیر برای لوازم جانبی رنگارنگ - به راحتی نشان داده می شوند ، بنابراین تمیز کردن ، لمس و دکوراسیون مجدد کامل بیشتر انجام می شود.

برای مشاوره بیشتر در مورد انتخاب سایه رنگ ، از راهنمای ما در مورد انتخاب رنگ های مناسب رنگ برای هر اتاق استفاده کنید.

تمرکز بر روی دکوراسیون اتاق خواب کودکان
تصویر زمینه

کاغذ دیواری مسیری دیگر است که ارزش آن را در نظر دارید اگر به دنبال طراحی اتاق کودک با شخصیت کافی هستید. تصاویر پس زمینه بسیاری از کودکان جسورانه و شلوغ است ، بنابراین اگر به نظر می رسد بیش از حد طاقت فرسا باشد یا اتاق را کوچک جلوه دهد ، خود را ملزم به استفاده از هر چهار دیوار نمی دانیم. درعوض ، سعی کنید آن را روی یک دیوار واحد یا شاید دو نفر آویزان کنید.

تصویر زمینه مخصوص کودکان را نیز فکر نکنید. الگوی هایی از جمله هندسه می توانند درست به نظر برسند ، و معمولاً در دامنه ای از رنگهای باریک تا سایه های ظریف تر متناسب با سن صاحب اتاق ارائه می شوند. به عنوان مثال ، کاغذ دیواری خاکستری در یک الگوی جالب ، زمینه ای درخشان برای یک طرح در حال تحول ارائه می دهد.

اگر به الهام نیاز دارید ، این ایده های کاغذ دیواری عالی را برای اتاق کودکان مرور کنید. ممکن است برخی از ایده های معاصر طراحی کاغذ دیواری یا ایده های تصویر زمینه خاکستری نیز مناسب باشند.

طرز تهیه اتاق کودک: اتاق خواب بچه ها با کاغذ دیواری خاکستری با ابرهای سفید با توجه به وسایل نقلیه


نقاشی دیواری

یکی دیگر از گزینه های چشم نواز ، نقاشی های دیواری مانند دیواری از ویژگی های ایجاد شده با کاغذ دیواری کار می کنند ، اما می توانید اندازه طرح را (به جای کار با رول های استاندارد کاغذ دیواری و تطبیق الگوی) اندازه دهید. مضامین شامل حیوانات ، پرندگان ، نقشه ها و نمودارها ، نجوم یا معماری و همچنین الگوهای است.

آنچه را که (به نظر ما) برخی از بهترین ایده های طراحی نقاشی دیواری را کشف کنید.

نحوه طراحی اتاق کودک: اتاق خواب بچه گانه با نقاشی های دیواری گلدار توسط دیوارپوش

(اعتبار تصویر: Wallsauce)
برچسب های دیواری

ساده تر برای استفاده ، برچسب های دیواری می توانند به اتاق های کودکان علاقه بیشتری نشان دهند و هنگام خسته شدن از طرح ، به راحتی قابل حذف هستند. نسخه هایی در دسترس است تا بچه ها از سن مهد کودک تا نوجوانان پیشرفته را راضی کنند ، بنابراین آنها را برای افراد کوچک در نظر نگیرید. مقیاس جسورانه داشته باشید ، چه با یک تصویر واحد و چه در ایجاد گروه ، زیرا آنها تمایل دارند در غیر این صورت گم شوند.

نحوه طراحی اتاق کودک: اتاق خواب کودکانه با طرح خاکی و دیوار سفید با برچسب دیواری کوه توسط چراغ 4 سرگرم کننده


فرش های اتاق خواب یا طبقه روی بچه های راست را انتخاب کنید
بخش اصلی فرآیند در هنگام طراحی اتاق کودک این است که فکر کنید مناسب ترین نوع کفپوش است. گزینه ها عبارتند از:

فرش

زیر کف گرم و راحت ، فرش نیز برای نشستن مناسب است. با فرو ریختن وسایل روی آن ، بالشتک فرو می رود و در حال آمرزش است. این همچنین می تواند عایق صوتی مؤثر - در هنگام بازی کودکان مفید باشد.

در روند نزولی ، فرش می تواند رنگ آمیزی شود بنابراین می توان بلافاصله لکه ها را از بین برد و به آرامی تمیز کرد. پلی پروپیلن ضد آب و لکه مقاوم است و اغلب در اتاق بچه ها به بازار عرضه می شود ، اما یک پشم 80٪ پشم و 20٪ الیاف ساخته شده از الیاف بادوام ، مقاوم در برابر رطوبت و ضد آلودگی است ، بنابراین اگر ترجیح می دهید این عنصر طبیعی را تقویت کنید ، آن را رد نکنید.

اگر فرزند شما از آلرژی رنج می برد ، فرش توصیه نمی شود - در عوض یکی از گزینه های کفپوش سخت را در زیر امتحان کنید.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، راهنمای شما را برای انتخاب فرش جستجو کنید تا به شما در انتخاب مناسب اتاق کودک خود کمک کند.

وینیل

وینیل با کیفیت خوب گرم ، سخت پوشیده ، تمیز کردن و بخشش آسان است

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی