خانه های لاکچری

چیدمان و رنگ آمیزی آشپزخانه

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

country kitchen ideas

این مکان جایی است که همه برای لذت بردن از وعده های غذایی ، به اشتراک گذاشتن داستان ها و ایجاد خاطرات جمع می شوند ، بنابراین البته آشپزخانه شما هم باید زیبا باشد و هم مفید. بگذارید این فضاهای زیبا و عملی الهام بخش منطقه شما باشد.

سیاه و سفید

Black and White
می توانید همزمان با افزودن علاقه و شخصیت به یک اتاق ، به یک پالت تک رنگ بچسبید. یک الگوی مداوم ، مانند این زیگاگ سیاه و سفید مدرن ، که در یک پیشخوان یا پشت پرده اجرا می شود ، گرافیکی و غیر منتظره است. اگر فضای کافی برای کابینت ندارید ، برای نگه داشتن ابزارهای مکرر یا نمایش لوازم جانبی مورد علاقه ، قفسه های شناور را آویزان کنید.

 

چیزی آبی
برای مقداری رنگ آماده هستید؟ برای به روزرسانی فوری ، به رنگ کابینت رنگ جدیدی بدهید. این سایه کمرنگ از رنگ آبی جایگزین شادابی برای نمای سفید براق است.

Something Blue

ماندگاری
از هر اینچ فضا برای ذخیره سازی هوشمند و صرفه جویی در فضا استفاده کنید. این واحد قفسه بندی 16 مکعب با چالش نگه داشتن صفحات ، ملافه ها و تکه های سرویس سرو کار دارد. برای لمس تزئینی غیر منتظره ، پشتی ها را با کاغذ دیواری بکشید تا با سبک شما هماهنگ شود.

Shelf Life

مناطق خنثی
با دعوت از سایه های مختلف (خاکستری ، عاج ، کرم) و بافت های موجود در تصویر ، یک آشپزخانه بی طرف را گرم کنید. فضای ذخیره سازی با یک دیوار کابینت ، از کف تا سقف به حداکثر می رسد.

Neutral Zones

اتاق عالی
آشپزخانه ای که به محل اصلی زندگی باز می شود می تواند یک فضای بسیار هیجان انگیز برای تزئین باشد. یک جدول با اندازه سخاوتمندانه آماده پذیرایی از شام های تعطیلات ، شب های بازی یا حتی پروژه های علمی شدید است. با چیدن یک فرش راه راه سیاه و سفید و آویزان کردن سایه بزرگ طبل ، ویگ را مدرن ، گاه به گاه و خنک نگه دارید.

Great Room

روز آفتابی
کوتاه بر اینچ مربع؟ یک آشپزخانه کوچک (و بودجه تنگ) نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و خلاق دارد. یک پالت خاکستری و سفید از ترکشهای روشن لیمو و فیروزه ای جذابیت خاصی می بخشد. اگر فضای کابینت زیادی ندارید ، قطعات نگهدارنده را برای نگهداری وسایل ، ظروف و سایر وسایل آشپزخانه وارد کنید.

Sunshine Day

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی