خانه های لاکچری

چیدمان آشپزخانه کوچک

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

آشپزخانه محلی برای پخت و پز ، غذا خوردن ، خندیدن و لذت بردن ازحضور یکدیگر است ، و از آنجا که این یک بخش جدایی ناپذیر از خانه است ، باید برای الهام بخشیدن به غذای خوب ، خاطرات و لذت بردن از آن تزئین شود. در حالی که یک آشپزخانه کوچک به معنای فضای کمتری برای دکوراسیون است ، این بدان معنا نیست که نمی توان آنرا زیبایی طراحی کرد. آشپزخانه های کوچک می توانند به راحتی در مقابل همتایان بزرگتر خود در یک آشپز بایستند تا غذاهای بزرگ و طعم های دلچسب تولید کنند ، و از نظر طراحی آشپزخانه فرقی نمی کند.

این که آیا شما در حال شروع پروژه های DIY هستید ، با رنگ های رنگی بازی می کنید یا لوازم جانبی را خریداری می کنید ، می فهمید که ایده های زیادی در مورد چگونگی تزئین آشپزخانه کوچک خود بدون به خطر انداختن فضای گرانبها وجود دارد. آماده باشید تا سبک شخصی خود را بیان کنید و آشپزخانه خود را با رنگ ، وسایل و دکوراسیون زنده کنید. در زیر ، چندین ترفند و راهنمایی در مورد طراحی آشپزخانه کوچک پیدا خواهید کرد تا از طراح داخلی داخلی خود الهام گرفته و فضایی را که دوست دارید ایجاد کنید. آشپزخانه خود را با دکوراسیون منزل شخصی مانند سرو سینی ، ظروف شیشه ای و بالش ، منحصر به فرد تر کنید. اگر به دنبال ایده های بیشتری در مورد دکوراسیون آشپزخانه هستید ، نکات ساده ما را برای استفاده بیشتر از یک آشپزخانه کوچک دنبال کنید.

قفسه های چوب تیره به زیبایی در مقابل کاشی مترو سفید تضاد دارند و مکان مناسبی برای نگهداری و نمایش ظروف شما هستند.

Kitchen Decoration Idea by Tori Aston - Shutterfly

استفاده از شیشه برای درهای کابینت شما یک روش منحصر به فرد برای نمایش همه چیز است. همچنین شما را منظم نگه می دارد!

Kitchen Decoration Idea by Shutterfly

چرا غذاهای زیبا را پنهان می کنید؟ درهای کمد را برای نمایش صفحات تزئینی و ظروف شیشه ای جدا کنید.

Kitchen Decoration Idea by Home Stories A to Z - Shutterfly

کشوها و کابینت ها لزوماً نباید یک رنگ جامد باشند. کمی طعم و مزه را به طرح آشپزخانه کوچک خود با الگوهای و چاپ اضافه کنید.

Kitchen Decoration Idea by Up to Date Interiors - Shutterfly

در آشپزخانه کوچک خود یک پیک نیک یا پس زمینه شطرنجی قرمز و سفید تشکیل دهید

Kitchen Decoration Idea by Prairie Charm - Shutterfly

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی