خانه های لاکچری

۷ سبک دکوراسیون (۱)

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

شیک مدرن ، صنعتی ، شیک ... و لیست ادامه می یابد. یک چالش مهم که بسیاری از مشتریان ما با آن روبرو هستند عدم درک یا واژگان برای توصیف و تعریف سبک طراحی داخلی شخصی آنها است. با فراوانی از سبک های منحصر به فرد در طراحی ، می توانید رمزگشایی کنید که کدام سبک برای شما بهتر کار می کند. برخی نیز از ترکیب عناصر چند سبک برای ایجاد ظاهر ایده آل خود لذت می برند.

یک نقطه شروع عالی برای یک پروژه طراحی داخلی ، یادگیری کمی در مورد هر یک از سبک ها و تفاوت آنها با یکدیگر است.

1. حالت

Modern Home
مدرن یک اصطلاح طراحی گسترده است که به طور معمول به خانه ای با خطوط تمیز و واضح ، یک پالت رنگ ساده و استفاده از موادی که می تواند شامل فلز ، شیشه و فولاد باشد اشاره دارد.

طراحی مدرن حس سادگی را در هر عنصر از جمله مبلمان به کار می برد. کلماتی که معمولاً برای توصیف سبک مدرن به کار می رود ، براق است ، و درهم و برهمی یا لوازم جانبی زیادی با سبک مدرن وجود ندارد.

خانه مدرن

2. محتوا

Open Plan Bedroom Decorate Design
مدرن و معاصر ، دو سبکی هستند که غالباً به صورت متقابل مورد استفاده قرار می گیرند. معاصر متفاوت از مدرن است زیرا طراحی را بر اساس اینجا و اکنون توصیف می کند.

تفاوت اصلی که بین سبک طراحی مدرن و معاصر تفکیک می کند این است که مدرن تعبیر دقیقی از طراحی است که از قرن بیستم آغاز شده است. از طرف دیگر ، معاصر روان تر است و می تواند حس ارز را با پایبندی کمتری به یک سبک خاص نشان دهد. به عنوان مثال ، سبک معاصر ممکن است شامل خطوط منحنی باشد ، در حالی که طراحی مدرن چنین نیست. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مدرن در مقابل معاصر مراجعه کنید.

طرح تزئین اتاق خواب طرح

3. حداقلی

Camp Hill Property Styling
مفهوم مینیمالیستی مفهومی است که در اینجا در استرالیا رواج دارد. مفهوم طراحی مدرن را در بر می گیرد و آنها را ساده تر می کند.

پالت های رنگی خنثی و مطبوع هستند. مبلمان ساده و ساده است و هیچ چیز در لوازم جانبی یا دکوراسیون بیش از حد و مبهم نیست.

در نهایت مینیمالیسم با احساس کارایی و خطوط فوق تمیز تعریف می شود.

4- صنعتی

Warehouse Lounge Dining Decorate Design
همانطور که از نام آن پیداست ، سبک صنعتی الهام بخش از یک انبار یا یک انبار شهری است.

در بسیاری از عناصر حس خاموشی ناتمام وجود دارد ، و دیدن آجر ، مجرای سنگ و چوب در معرض غیر معمول نیست. یک خانه نمادین با طرح طراحی صنعتی ، یک تالار بازسازی شده از یک ساختمان صنعتی سابق است.

به سقف های بلند ، الوارهای قدیمی و لامپ های فلزی آویزان با مبلمان کاربردی پراکنده فکر کنید. احتمالاً ممکن است یک یا دو قطعه از هنر انتزاعی یا عکاسی وجود داشته باشد تا رنگی را به یک طرح رنگی در غیر این صورت خنثی حاصل از مواد اولیه چوب و فلزات اضافه کند.

طراحی تزئینات ناهارخوری انبار انبار

5. حالت متوسط ​​قرن

Nundah Rochele Decorating
مدرن قرن نوزدهم بازگشتی به سبک طراحی اواسط دهه 1900 - در درجه اول دهه 50 و 60 است. نوستالژی یکپارچهسازی با سیستمعامل موجود در طراحی مدرن اواسط قرن ، و همچنین برخی از عناصر مینیمالیسم وجود دارد. کارایی یا "بدون احمق" موضوع اصلی برای طراحی قرن میانه بود. تأکید بر اشکال زائد ، اشکال طبیعی یا ارگانیک مانند صندلی "تخم مرغی" ، طرح های معاصر با کاربرد آسان و ساختگیهای ساده است. این به راحتی هر داخلی را تکمیل می کند و همچنین به انتقال یکپارچه از فضای داخلی به فضای بیرونی کمک می کند.

6. اسکاندیناویان

Nundah Rochele Decorating
طراحی اسکاندیناوی ادای احترام خود را به سادگی در زندگی نشان داده شده در کشورهای شمال اروپا نشان می دهد. طراحی مبلمان اسکاندیناوی غالباً مانند یک هنر ساده است ، اگرچه ساده و قابل درک نیست. عملکرد مبلمان در مبلمان و برخی از خطوط جالب وجود دارد که بسیاری از آنها دارای اثر مجسمه سازی هستند.

از دیگر خصوصیات متداول آن می توان به پالت های تمام رنگی سفید و ترکیب عناصر طبیعی مانند چوب فشرده شده ، پلاستیک های روشن و کفپوش های لعاب دار آلومینیومی ، فولادی و تخته های گسترده اشاره کرد. اگر رنگ های مختلفی وجود داشته باشد ، اغلب از هنر استفاده می شود ، فیبرهای طبیعی یا خزها یا یک تکه از مبلمان.

نورپردازی جادار ، طبیعی ، لوازم جانبی کمتر و مبلمان کاربردی ، طراحی های اسکاندیناوی را نشان می دهد.

طرح اسکاندیناوی

7. سنتی

Scandinavian design
سبک طراحی سنتی جزئیات کلاسیک ، مبلمان مجلل و وفور لوازم جانبی را ارائه می دهد. ریشه در حساسیت های اروپایی دارد.

خانه های سنتی اغلب دارای چوب تیره ، به پایان رسیده ، پالت های رنگی غنی و انواع بافت ها و خطوط منحنی هستند. مبلمان دارای جزئیات و پارچه های پیچیده و زینتی مانند پارچه های مخملی ، ابریشم و دستباف است که ممکن است شامل الگوهای و بافت های متنوعی باشد.

عمق ، لایه بندی و ابعاد در بیشتر طرح های سنتی وجود دارد.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی