خانه های لاکچری

ریلکسیشن در دکوراسیون

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۰ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

سفید باشید!

Image result for relaxation decorating ideas

 برخی از کارشناسان می گویند رنگ سفید آرامش بخش ترین رنگ طیف است. با این حال ، مانند هر رنگ ، انتخاب کاملاً شخصی است.

اگر نوتال های سفید یا روشن (مانند خامه ، رنگ سفید یا تاپ) به غرایز آرام بخش شما متوسل می شوند ، از بافت زیادی استفاده کنید: دیوارهای سفید صاف و مبلمان سفید صاف به راحتی می توانند در کسل کننده باشند. و سایه های گرما را به آن اضافه کنید: از طلای ، برنزه های کم رنگ یا زردهای محو شده استفاده کنید تا رنگ سفید رنگ آنرا به عقیم نکشید.

Image result for relaxation decorating ideas
یک خوشه رنگ ایجاد کنید. ظروف سفالی به رنگ دلخواه ، آثار هنری به رنگ روشن و یا گلدان هایی با جواهرات - آیتم هایی با رنگ شدید ، به ویژه اشیاء مورد علاقه ، چشم را به خود جلب می کنند و ذهن را به خود معطوف می کنند.

با ایجاد خوشه بندی آنها در کنار هم و ایجاد یک نقطه کانونی ، اثر تسکین بخش قطعات مورد علاقه را به حداکثر برسانید. از این طریق هر بار که می گذرد ، شادی جمعی اقلام را در پیش می گیرید. حتما مکانی را که هر روز متوجه آن می شوید ، مانند مانتوی شومینه انتخاب کنید.
جذابیت شومینه را به حداکثر برسانید. یک قدم جلو بروید و از جذابیت آرامش بخش کل ناحیه قلب استفاده کنید. طرح تزئینات را به دیوارهای اطراف و کف زیر شومینه بکشید تا یک ویگنت ایجاد شود.

Image result for relaxation decorating ideas

در هنگام استفاده از شومینه حتماً یک صفحه تزئینی ، خوشه ای از شاخه های توس یا گل آرایشی از گل ابریشم را برای جعبه آتش قرار دهید. در غیر این صورت ، نقطه تاریک و خالی از اثر آرامش بخش ترتیب شما جلوگیری می کند.
منطقه ای را با شمع گرم کنید. درخشش نرم شمع ها حس راحتی را به هر فضایی می بخشد. آنها هم به افکار ساکت و هم برای مکالمه ای پر جنب و جوش کمک می کنند ، بنابراین آنها را سخاوتمندانه در کل خانه خود استفاده کنید.

چه در این زمینه ، چه در ستونها ، چه در رأی دهندگان ، منبع قابل توجهی را حفظ کنید. همچنین چندین شمع دلخواه مورد علاقه را جمع آوری کنید تا در صورت تمایل شمع تازه و نگهدارنده تمیز داشته باشید.
با نور کار کنید. بیشتر اوقات ، هر روز خورشید الگویی در حال تحول و نور را در اتاقهای خانه شما جاری می کند. با انداختن پرده ها و لذت بردن از نور خورشید که طلوع می کند از هدایای طبیعت استفاده کنید.

Image result for relaxation decorating ideas

و یک برنامه روشنایی برای ساعات عصر ایجاد کنید که به همان اندازه پرتوهای گرم طبیعت جذاب باشد. یک اتاق با وسایل و لامپ هایی که نور ملایم و دوستانه ای به شما می دهد ، احساس آرامش بیشتری خواهد داشت. برای این مناطق از تابش خیره کننده و صدای وزوز لامپهای فلورسنت خودداری کنید.
صداهای آرامش بخش را اضافه کنید. برنده دست از صداهای آرام ، آب جاری است. توجه داشته باشید که این صدا باید صدای جنبشی جریان آب در حالت طبیعی خود باشد - نه طبل بی امان بی وقفه آبشارهای شستشو یا عجله.

چشمه ها تقلید کامل این صدا هستند. چه در بیرون از منزل باشد و چه در داخل آن ، یک چشمه به زندگی خود بیفزایید ، و هنگامی که به چند لحظه آرامش نیاز دارید ، نزدیک بشینید ، چشمان خود را ببندید و بگذارید ذهن شما برای چند لحظه گرانبها شناور شود.
هوا را بو کنید. یکی از سریعترین مسیرهای آرامش ، ارائه رایحه ای دلپذیر است. این یک واقعیت بیولوژیکی است: گیرنده های داخل بینی شما مستقیماً به بخشی از مغز منتهی می شوند که بر احساس بهزیستی تأثیر می گذارد.

رایحه همچنین یکی از ساده ترین عناصر ادغام در یک خانه است. عطری که به خودی خود یک مورد از دکوراسیون نیست ، حال و هوای اتاق را تنظیم می کند ، بنابراین منبع آن را لهجه کنید. شمع های معطر و بطری های عطر جذاب چشم را نشان می دهند تا انتظار یک تجربه حسی جذاب را داشته باشند.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی