خانه های لاکچری

پنج ایده فوق العاده برای چیدمان آشپزخانه

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

اگر دوست دارید به جستجوی جدیدترین مجلات طراحی ایده های دکوراسیون آشپزخانه بپردازید اما زمان و بودجه لازم برای یک بازسازی عمده را ندارید ، ما چند نکته تزئینی سریع و آسان در مورد چگونگی به روزرسانی مناسب آشپزخانه خود به مجله خانگی ارائه کرده ایم. . بهترین بخش این است که این ایده های دکوراسیون آشپزخانه می توانند به زیبایی ترکیب و هماهنگ باشند - از یک یا چند مورد در کنار هم استفاده کنید.

از آنجایی که ما ابتدا تمایل داریم چیزهایی را در سطح چشم مشاهده کنیم ، برخی از قابل توجه ترین تغییراتی که می توانید در آشپزخانه ایجاد کنید دیوارها را درگیر می کند. اما بیشتر تلاشهای دکوراسیون آشپزخانه روی وسایل ، میز و وسایل آشپزخانه قرار می گیرد در حالی که متأسفانه دیوارها نادیده گرفته می شوند.

چه چیزی به شما نگاه می کند ، یک دیوار گنگ و کسل کننده؟ یا بدتر این که ، یک کار نقاشی قدیمی منسوخ شده با کار استنسیل پیچک و پیچ و مهره کامل است؟ وقت آن است که یک تغییر ایجاد کنیم.

به روزرسانی دکوراسیون دیواری آشپزخانه خود با تغییراتی آسان اما از نظر طراحی ، اثر بصری بزرگی خواهد گذاشت. در اینجا 5 ایده تزئین آشپزخانه وجود دارد که دیوارهای آشپزخانه شما را از خستگی تا الهام گرفته است:

kitchen wall decor tips

رنگ یکی از سریعترین و ارزان ترین راه های به روزرسانی اتاق است. اما آشپزخانه های زیبا و رنگارنگ به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. راز در پالت سه رنگ است:

رنگ 1: رنگ آشپزخانه موجود که قابل تغییر نیست. این ممکن است رنگ میز یا کابینت باشد.

رنگ 2: انتخابی بی طرف است. از آن برای رنگ دیوار جدید که تکمیل کننده رنگ است استفاده کنید. این به عنوان زمینه آشپزخانه عمل می کند.

رنگ 3: رنگی که آشپزخانه شما را بی نظیر می کند. این اغلب یک رنگ جسورانه و غیر منتظره است که با پالت شما کار می کند. رنگ 3 پاپ را به آشپزخانه شما اضافه می کند. از آن به عنوان قطعه بیانیه برای لوازم جانبی خود مانند مدفوع میله ، گلدان یا وسایل آشپزی استفاده کنید.

بهترین راه برای یافتن پالت سه رنگ مناسب ، گرفتن چسب های رنگی در سایه هایی است که دوست دارید و آنها را دور هم جمع کنید تا زمانی که از این ترکیب خوشحال شوید. پس از پیدا کردن سه پالت رنگ امضاء خود ، یک مجموعه مناسب را برای خرید لوازم جانبی نگه دارید.

2. بهترین ایده های تزئین آشپزخانه با یک نقطه کانونی شروع می شود

Kitchen Design Ideas for a Focal Wall
ایده های طراحی آشپزخانه برای دیوار کانونی
سعی کنید آشپزخانه خود را همانطور که بازدید کننده برای اولین بار می بیند ، ببینید. وارد آشپزخانه خود شوید و به آنچه توجه می کنید فکر کنید. آیا اولین چیزی است که چیزی را می پسندید که دوست دارید؟ اگر اینطور نیست ، اول چه چیزی را ترجیح می دهید؟ آن نقطه و نزدیکترین دیوار را نقطه کانونی خود قرار دهید.

نقاط کانونی بصری به سمت شما پرش می کنند. در مقایسه با بقیه آشپزخانه ، نقطه کانونی جسورانه و بی نظیر است. برای ایجاد دیوار کانونی ، یکی از این تکنیک ها را امتحان کنید:

- دیوار کانونی خود را در سایه جسورانه ای که برای پالت سه رنگ خود انتخاب کرده اید ، رنگ کنید

- یک قطعه بزرگ از هنر را روی دیوار کانونی آویزان کنید

- از کاغذ دیواری یا طرح دار استفاده کنید

در هنگام پوشیدن نقطه کانونی خود بی ترس باشید - فقط یک دیوار است.

3. آخرین روند در دکوراسیون دیوار آشپزخانه - قفسه بندی باز را اضافه کنید

kitchen wall decor shelf
قفسه دکوراسیون دیواری آشپزخانه
اگر آشپزخانه خود را با رنگ های تازه و مد روز و دیوار کانونی به روز کرده اید ، زمان آن است که لایه ها را اضافه کنید. آخرین روند طراحی آشپزخانه قفسه های باز ، آشپزخانه های بدون کابینت بالا است. ظاهر با ایجاد فضای بصری آشپزخانه را سبک می کند ، اما شما را ملزم می کند تا تمام ظروف مخصوص و شیشه های ناسازگار را در کابینت های کمتری مخفی کنید.

به جای پاره کردن کابینت های بالایی خود ، سعی کنید دکوراسیون دیوار آشپزخانه خود را با قرار دادن یک یا دو قفسه شناور روی یک دیوار باز به روز کنید. قفسه های شناور در سبک های مختلفی قرار دارند و نصب آنها بسیار آسان است. موارد نمایشگر قفسه شناور را حداقل و به صورت هماهنگ برای ظاهری مجله نگه دارید.

برای تغییر بزرگتر ، درهای کابینت دیواری فوقانی انتخاب شده را برداشته و قسمت پشت کابینت را رنگ کنید یا کاغذ دیواری کنید. اکنون قفسه نمایش جدید باز دارید. برای زنده ماندن در نمایشگر جدید ، برای برجسته کردن موارد ، چراغ زیر کابینت LED اضافه کنید. در صورت بروز مشکل در سیم کابینت ، چراغ های باتری در دسترس هستند.

4. دیوار آشپزخانه با دقت

creating a kitchen gallery wall

آشپزخانه خود را با استفاده از شخصیت خود جدا کنید. مجموعه های دیوار گالری در بین طراحان و مجلات محبوب هستند زیرا بی نظیر هستند و یک دیوار خسته کننده را جالب می کنند. اشیاء مورد علاقه را با هم جمع کنید و از آنها به عنوان دکور دیواری آشپزخانه استفاده کنید.

برخی از ایده های تزئین آشپزخانه برای یک مجموعه دیواری گالری عبارتند از:

-پوش های آلبوم فریم

-کتاب

کاغذ دیواری یا روتختی پارچه ای

ظروف پرنعمت

- قاب های خالی آنتیک ، با اشکال و اندازه های مختلف

انواع آینه

هیچ قانونی برای ایجاد دیوار گالری وجود ندارد. قرارگیری متقارن ، طرح دار یا آزاد همه رویکردهای خوب است. برای صرفه جویی در وقت (و سوراخ های اضافی ناخن روی دیوار) ، قبل از آویزان کردن برای بهترین فاصله و قرار گیری ، مجموعه خود را روی زمین ترتیب دهید.

5. آشپزخانه خود را با رنگ تخته رنگی شخصی کنید

kitchen decorating idea for chalkboard paint
ایده تزئین آشپزخانه برای رنگ تخته سنگ
یک قوطی از رنگ تخته سیاه و سفید ارزان و یک راه عالی برای تهیه یک دیوار است. سیاه رنگی جسورانه و چشم نواز است و زمینه ای مناسب برای هنر همیشه در حال تغییر گچ شما است.

اگر از فضای دیوار فاصله ندارید ، یک درب یا سطح کابینت یک تخته سنگ روشن دیگر (و منوی شام) در ساخت است. به یاد داشته باشید که لایه بندی کنید. قفسه شناور یا مجموعه دیوارهای گالری روی دیوار تخته تخته سنگ شما به زیبایی بی نظیر دیوارهای آشپزخانه جدید و الهام بخش شما می افزاید.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی