خانه های لاکچری

نکات چیدمان اتاق کودک

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

Girls' Bedroom With Modular Storage Bookcase

این اتاق خواب صورتی و مشکی جالب و خنک دارای ویژگی های لوازم جانبی سیاه و سفید پولکا ، لامپ و ملافه ، در برابر دیوار راه راه صورتی و سبز و سرگرم کننده قاب هنری است.
1. برای اینکه به بچه های خود کمک کنید سازماندهی شوند ، همه چیز را در اوج خود نگه دارید. اگر بچه ها بتوانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند ، از فضای کمد ، نیمکت و قفسه های کت بیشتر استفاده می شود.

2. سعی کنید با استفاده از wainscoting در یک اتاق و ایجاد نقاشی دیواری که در زیر آن قرار دارد ، یک مرکز هنری مداوم ایجاد کنید. می توانید رنگ تخته گچ را به رنگ دلخواه خود بدست آورید. نگران نباشید ، راه راه صندلی را رنگ آمیزی کنید و یا نصب کنید و در زیر نقاشی کنید.

3. بیشتر فروشگاه های صنایع دستی و سرگرمی یک ماده افزودنی را برای رنگ به فروش می رسانند که به آن اجازه می دهد تا در تاریکی بدرخشد. ستاره ها و یک ماه را روی سقف کودک خود یا منظره شهری در حاشیه اتاق بکشید. این امر باعث می شود که شب ها چراغ ها را خاموش کنند.

چوب چوب با دیوار نقاشی دیواری
نقاشی دیواری از برگهای رنگی مختلف ، یک خانه پرنده و پرندگان به دلیل داشتن یک تختخواب چوبی که دارای دو کشو ذخیره است بر روی یک دیوار سبز رنگ شده است. پرده های رنگی خامه ای در هر دو طرف نقاشی دیواری آویزان شده اند.
4- انتقال جابجایی دیواری به طور فزاینده ای مقرون به صرفه می شود و دامنه الگوهای و سبک ها هر روز رشد می کند. آنها را با خال کوبی های موقتی بنامید و به کودک خود اجازه دهید تا از دکوراسیون اتاق خود به گونه ای لذت ببرد که می دانید بعداً نیازی به تعمیر ندارید.

5. بچه ها جمع کننده هستند ، بنابراین جمع آوری را آسان کنید. تصاویر و کارت پستالها همیشه نباید در یک تخته چوب پنبه گیر شوند. سعی کنید آنها را از رشته های جلوی یک پنجره آویزان کنید یا آنها را به یک رشته در امتداد دیوار بچسبانید تا یک مرز تعاملی در یک اتاق ایجاد شود.

6. همه بچه ها فضای صفحه نمایش را می خواهند. فلز گالوانیزه نسبتاً ارزان است و در بیشتر فروشگاههای لوازم خانگی قابل تهیه در ورق است. فقط روی دیوار سوار شوید و یک صفحه مغناطیسی فوری داشته باشید.

7-سفال-انبار-بچه-اتاق
7. فروشگاه هنر و صنایع دستی محلی خود را برای چوب پنبه پوست و پوست بررسی کنید. شما می توانید هر شکل را ببندید ، به راحتی پشتی را جدا کرده و به هر دیواری برای سرگرمی و تفریح ​​فضایی وصل کنید.

8. به جای یک نمودار رشد سنتی ، مرز را در اطراف اتاق قرار دهید. هرماه می توانید از رنگ های غیر سمی و بر پایه آب استفاده کنید تا اثر انگشت کودک را در مرز قرار دهید. تماشای آنها در کنار هم رشد کنند.

9- حتما انواع مختلفی از نورپردازی را در اتاق کودک قرار دهید. روشنایی کلی یک ضرورت است ، اما یک چراغ مطالعه نیز هست. حتی ممکن است به آنها کمک کند وسط شب حمام را پیدا کنند.

10- اگر در حال نقاشی کمد یا مبلمان دیگری هستید ، می دانید که کودک رشد می کند ، حتماً به آنها کمک می کند. کودک همچنین می تواند امضاء خود را با دست نوشته های شخصی یا اثر انگشت برای یک طرح پولکا انجام دهد.

 

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی