خانه های لاکچری

10 ترفند طراحی هوشمندانه داخلی

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

10 ترفند طراحی هوشمندانه داخلی برای تبدیل خانه شما

این که آیا شما به تازگی جابجا شده اید یا به دنبال یک انتخاب سریع و کوچک در منزل هستید یا شاید چیزی مهمتر باشد ، ترفندهای معروف طراحی داخلی وجود دارد که طراحان از آن استفاده می کنند که شما نیز می توانید با کمترین تلاش و هزینه به راحتی آن را انجام دهید. . بعضی اوقات کوچکترین کارها بیشترین تأثیر را می گذارد. این می تواند اضافه کردن آینه ، نقاشی ، لامپ یا حتی یک گیاه باشد. شاید شما بخواهید دیوارهای خود را نرم کنید ، یک اتاق را روشن تر کنید یا گرمای زیادی به فضای زندگی خود اضافه کنید. نگاهی به این نکات طراحی هوشمندانه بیندازید و ببینید چگونه می توانند الهام بخش شما باشند!

1. اتاق های کوچکتر را با رنگ های نرمتر و سبک تر رنگ کنید تا به بزرگتر بودن اتاق کمک کند.
اتاق نشیمن در بالا نمونه ای عالی از چگونگی به حداکثر رساندن فضای کوچک زندگی است. یک اتاق با این اندازه تمایل به ظاهر تنگ دارد ، اما پنجره های بزرگ ، دیوارهای با رنگ روشن و استفاده زیاد از آینه ها نه تنها بازتاب نور طبیعی ریخته شده از درها و پنجره ها است بلکه استفاده از آینه ها باعث توهم نوری نیز می شود. فضای اتاق را بزرگتر از حد واقعی جلوه می دهد. در مقابل ، رنگهای تیره باعث می شود اتاق کوچکتر شود. حتی با وجود نور طبیعی و قرارگیری استراتژیک آینه ها ، این اتاق در سایه ای تیره تر جلوه بیشتری به آن خواهد بخشید.

2. از آینه های تزئینی برای اضافه کردن نور فوری به فضای زندگی خود استفاده کنید.
همانطور که در بالا مشاهده شد ، از آینه ها نیز می توان برای بزرگتر شدن فضای کوچک استفاده کرد. برای اتاقهای بزرگتر یا هر اتاق با مقدار محدودتری از نور طبیعی ، آینه هایی که مستقیماً از پشت پنجره ها قرار گرفته اند ، نور فوری اضافه می کنند. از آینه های تزئینی به جای هنر می توان برای پر کردن فضای خالی دیوار استفاده کرد. آینه های بزرگ یا کوچک ، نور و بعد به فضای زندگی شما می افزاید.

3. آن را مخلوط کنید. الگوهای و بافت ها را با هم مخلوط کنید. قدیمی و جدید ، گران و ارزان را با هم مخلوط کنید.
مشکلی با قرار دادن وراث خانواده در کنار مبل مدرن شما وجود ندارد. همه دکورهای داخلی خوب به شما خواهند گفت که مهمترین جنبه دکوراسیون منزل شما این است که نشان دهنده شخصیت شما ، شخصیت و سبک شماست. میز عتیقه چیپندیل که داستان پدر بزرگ شما بود این داستان گذشته شما را روایت می کند. مبل مدرنی که عاشق آن شدید و به سادگی باید بخرید ، همچنین داستانی را نشان می دهد ، داستان فعلی شما ، و هیچ دلیلی نمی تواند وجود و گذشته را نتواند به زیبایی در کنار هم زندگی کند. همین کار را می توان برای هنر نیز گفت. اکنون ممکن است بخواهید نقاشی سالوادور دالی را در همان دیوار در کنار یک Monet قرار ندهید ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند در یک اتاق مشترک باشند. با پارچه هایی از جنس مبلمان ، فرش یا بالش ، رنگ ها و الگوهای متنوع می تواند گرما و بافت را به فضای زندگی شما وارد کند.

4. کمی راحت تر به چیزی وارد شوید!
درپوش های لغزش اغلب رپ بد می شوند اما واقعاً چیزهای شگفت انگیزی هستند. آنها می توانند به عنوان ابزاری برای تغییر ظاهر مبلمان شما برای بازتاب فصل ها استفاده شوند. این پوشش هایی که به راحتی از بین می روند به شما امکان می دهند بدون داشتن نگرانی مداوم در مورد پوسته پوسته شدن مردم یا ریختن روی مبلمان خود ، ظاهری پیشرفته داشته باشید. کاورهای کشویی برای اتاقهایی که اغلب توسط کودکان استفاده می شود ایده آل است. در بالای نیمکت های سفید پوشانده ، هوا از ظرافت گاه به گاه ، راحت و آسان اما در عین حال پیچیده ای برخوردار است.

5- سبدهای حصیری
سبدهای حصیری روشی اقتصادی و زیبا برای اضافه کردن فضای ذخیره به هر اتاق است. از سبد ها می توان برای ذخیره و نمایش کتاب ، مجله های معماری و تزئینات ، اسباب بازی ها ، حوله ها و پتوها برای نام گذاری چند مورد استفاده کرد. چند سبد حصیری کوچک را روی پیشخوان ها در آشپزخانه خود قرار دهید تا به زیبایی و زیبایی میوه و سبزیجات خود را به نمایش بگذارید.


6. از آنچه قبلاً برای تزئین استفاده کرده اید استفاده کنید.

همه ما وسایلی را در اختیار داریم که احتمالاً در جایی جعبه ها بسته بندی شده اند و نگاه دیگری به آنها نداده ایم. خانه شما به برخی لوازم جانبی احتیاج دارد. به جای دویدن به فروشگاه ، به آنچه که قبلاً داشتید ، نگاهی خوب بیندازید. سینی ها ، چوبی ، اکریلیک ، فلز یا نقره را می توان در بالای قفسه های چمدان ، چرخ دستی های چای ، صندوق عقب ، میز کنار تخت و میزهای قهوه برای بافت و ابعاد اضافی قرار داد. شمع ها را روی آنها ، قاب یا کتاب های شمع در بالای آنها ترتیب دهید. صفحات را می توان آویزان کرد تا هنر دیواری شگفت انگیزی ایجاد کند. از کتابهای کودکان می توان در مهد کودک ها ، اتاق های کودکان یا حمام های آنها آرایش کرد و آویزان شد. شما از آنچه می توانید با آنچه که قبلاً انجام داده اید شگفت زده خواهید شد!


7. یک نگهدارنده گلدان حلق آویز را به آشپزخانه خود اضافه کنید.
منظور از آشپزخانه ها گرم و جذاب است. ما بیشتر وقت خود را در آنها می گذرانیم خواه برای تهیه غذا ، سرو غذا یا سرگرمی باشد. یک قفسه گلدان آویزان از ظرافت های مفیدی است. منظور از آشپزخانه ها به نظر می رسد که در حال استفاده مداوم هستند و یک قفسه گلدان آویزان قطعاً باعث می شود فرد از این طریق احساس کند. علاوه بر اینکه بسیار جالب به نظر می رسد ، (اندازه ها و سبک های زیادی در دسترس است) فضای اضافی کمد اضافی در زیر هم اکنون برای ذخیره موارد دیگر آزاد شده است. به ندرت کسی از نگهداری بیش از حد شکایت کرده است.

8. سبز بروید.
گیاهان را به فضای زندگی خود اضافه کنید. آنها را به هر اتاق ، کوچک یا بزرگ ، معدود یا تعداد زیادی اضافه کنید. گیاهان وسیله ای ارزان برای دسترسی به فضای شما و اضافه کردن رنگ و بافت هستند. نه تنها گیاهان زیبا هستند بلکه بسیاری از آنها می توانند هوای خانه را تمیز کرده و رطوبت را متعادل کنند. آنها می توانند آلاینده ها را جذب کرده و گازهای مضر را از هوا خارج کنند. هیچ خانه ای نباید بدون این سبزی های شگفت انگیز باشد!


9. کتابخانه های خود را نقاشی یا تصویر زمینه کنید.
این پاپ فوری از رنگ باعث روشن تر و دوباره انرژی هر اتاق خواهد شد! حیرت انگیز است که چگونه یک چیز ساده به عنوان یک کت رنگی رنگی می تواند فوراً فضای شما را انرژی بخشد و تبدیل کند این قفسه داخلی ساخته شده ساده و معمولی و بدون فضای داخلی روشن است. شاید ساده ترین و ارزانترین راه برای تغییر فضای خسته کننده ، استفاده از کت رنگ در جایی غیر منتظره باشد. قفسه های کتاب مکانی ایده آل برای شروع هستند زیرا نیازی به نقاشی یک منطقه بزرگ ندارید. از دیگر مکانهای جالب برای اضافه کردن رنگ روشن می توان به نقوش مناقچه های شومینه ، قسمت داخلی کمد ، راهرو و سقف استفاده کرد.


10- از فرش های منطقه برای نرم کردن کف چوب سخت استفاده کنید.
فرشهای پرتاب گرما می بخشد و می تواند بافت ، رنگ و شخصیت بسیار خوبی را به فضای زندگی شما اضافه کند. کفپوش های چوبی سخت و آسان برای نگهداری هستند اما فاقد راحتی هستند که کف های فرش شده به خصوص در ماه های سردتر ارائه می دهند. فرشهای منطقه می توانند سرگرمی و کارایی به فضای زندگی شما اضافه کنند. برای نشان دادن شخصیت خود از چندین الگوی و پارچه متفاوت استفاده کنید. یا چندین قالیچه را با همان الگوی و پارچه اضافه کنید ، یا بافتهای مختلف با همان رنگ. امکانات بی پایان است. شما می توانید فرش های منطقه خود را تغییر دهید تا فصل ها را با استفاده از تن و پارچه های گرمتر برای ماه های سردتر و سبک تر برای روزهای گرم سال تغییر دهید. بسیاری از فرشهای زیبا و شستشوی زیبا وجود دارد که برای خانه های با کودکان ایده آل است. واقعاً دلیلی ندارد که یک خانه با فرزندان خردسال نیز نتواند شیک باشد.

چه چیزی الهام بخش شما بود؟ من شخصاً فقط در مورد این فرشهای مخفی حیوانات که اخیراً همه عصبانیت به نظر می رسد عصبانی شده ام. سوال این است ، آیا من برای گاو یا گورخر می روم؟ یا هر دو و فقط بگویید که من در انبار زندگی می کنم!

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی