خانه های لاکچری

چیدمان برای اتاق خواب کوچک

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

به دنبال مبلمان اتاق خواب کوچک هستید؟ مقاله به روز شده ما راجع به تختخواب های کوچک فضایی بررسی کنید.

تماس با همه ساکنان فضای کوچک! آپارتمان های بزرگ شهری ، چیدمان خانه های پرنعمت ، و کم کردن فضای مدرن همه خواستار طراحی هستند که امکانات کوچک را گسترش می دهد. اگر به یک اتاق خواب قبل نیاز دارید اما فکر نکنید که به اندازه کافی اتاق خواب دارید تا بتوانید با آن کار کنید ، در جای مناسب هستید. ما ایده های اتاق خواب کوچکی را ارائه داده ایم تا ثابت کنیم فضاهای کوچک می توانند شیک باشند.

در حالی که ایده های طراحی مدرن و مجلل غالباً به شما می گویند که باید در اتاق خواب خود یک اتاق نشیمن ، یک دفتر کوچک یا یک تخت اندازه به اندازه پادشاه داشته باشید ، فراموش نکنید که کارکرد اصلی اتاق خواب محلی برای استراحت و شارژ مجدد است. و شما برای ایجاد یک فضای زیبا برای این کار زیاد نیست.

در حقیقت ، اتاق خواب کوچک شما می تواند نعمت یک خواب بهتر در شب باشد. انجمن خواب آمریکا توصیه می کند فعالیت های تحریک کننده را از اتاق خواب خارج کنید. آنها هشدار می دهند که حواس پرتی هایی مانند تلویزیون ، اینترنت و کار می تواند الگوی خواب شما را مختل کند. بنابراین ، هرچه در اتاق خواب خود کمتر انجام شود ، خواب بیشتری برای خود تنظیم می کنید. این برای طراحی هوشمند چطور است؟

در اینجا ده ایده و نکته کوچک در اتاق خواب برای کمک به شما در ایجاد فضای اتاق خواب وجود دارد که ممکن است از نظر مربع کوچک باشد اما از نظر سبک بسیار بزرگ است.

1. رنگ ها را سبک و روشن نگه دارید
رنگ سفید یک انتخاب گسترده و عملی برای یک اتاق خواب کوچک است. استفاده از رنگ های سفید یا روشن تر ، عدم وجود فضای بزرگ دیوار یا پنجره ها را برای روشن تر کردن فضا ، از فضای دور نگه می دارد.

small bedroom ideas 1

می ترسید از خیلی جدی؟ برای اینکه اتاق خواب کوچک خود را از احساس سرما و یا خالی بودن شخصیت خودداری کنید ، سفیده های خود را با بافت های مختلف و الگوهای سفید و سفید برای درام لایه بندی کنید. در اتاق خواب فوق ، اضافه کردن ساده لامپ های پرتابی طرح دار و کروم اتاق باعث شده استریل به شیک تبدیل شود.

2. تختخواب خود را در مقابل یک گوشه فشار دهید
بیشتر سبک های اتاق خواب با تمرکز آن روی دیوار ، تخت خواب را نشان می دهد. با این حال ، برنامه های کف باریک و فضای محدود خواستار انحراف برای این امر هستند.

small bedroom ideas 2

برای به حداکثر رساندن فضای کف ، تختخواب خود را در مقابل دیوار یا گوشه ای بکشید. این اثر باعث ایجاد یک منطقه خواب می شود که احساس سرگیجه می کند. اگر خیلی شبیه خوابگاه کالج است؟ برای ایجاد یک ظاهر طراحی شده و تمام شده به یک اتاق خواب ، یک سیستم گوشه ای با دو سر اضافه کنید.

3. از قاب تختخواب فله پرش کنید
چند اینچ فضای اضافی در یک اتاق خواب کوچک می تواند حیاتی باشد. قسمت هایی را با قاب تخت خواب خود به سبک footboard بنویسید و آن را با یک هدست ساده مدرن جایگزین کنید تا ظاهر تختخواب خود را تمام کند.

small bedroom ideas 3
یا ، یک قاب به سبک هالیوود انتخاب کنید که از قسمت زیرین تختخواب پشتیبانی کند و بیشتر از محیط تشک قرار نگیرد. می توانید فضای بالای تختخواب را با هنر تزئین کنید ، یا بعداً یک هدست اضافه کنید.

4- آغوش مینیمالیسم
با چیدن وسایل مورد علاقه خود ، فضای اتاق خواب خود را اضافه کنید. تمرکز این فضا غیرقابل انکار بستر است ، بنابراین قطعات مبلمان و لوازم جانبی آن را به حداقل برسانید.

small bedroom ideas 5
حتی بهتر ، برای ذخیره سازی اضافی از ساخته های داخلی و معاصر براق استفاده کنید. ساخته های داخلی حافظه را حداکثر می کنند در حالی که به نظر می رسد حتی در آنجا نیستند. یک فضای داخلی مناسب در اطراف تختخواب شما ضمن اضافه کردن فضای انبارداری ، گره خواب دنج را ایجاد می کند.

5. با آینه ها بزرگنمایی کنید
آینه ها با ایجاد توهم اتاق بزرگتر ، اتاق خواب کوچک را گسترش می دهند. قرار دادن آینه برای بازتاب نور یک پنجره نیز تنها راه افزایش نور طبیعی در فضای شماست.
ساده ترین راه برای درج آینه بزرگ در فضای خود؟ یک آینه به طول بدنه پیدا کنید و آن را در مقابل دیوار تکیه دهید. سوراخ لازم نیست. اگرچه ، برای آرامش خاطر می خواهید آن را با دیواری محکم تهیه کنید.

small bedroom ideas 6

6. ذخیره سازی را زیر تخت اضافه کنید

small bedroom ideas 7
اگر در حال خرید تختخواب جدید هستید ، یک تخت با زیر شلواری را در زیر فضای ذخیره سازی اضافی در نظر بگیرید. اگر فضا به حدی محدود است که ممکن است کشوها به راحتی باز نشوند ، برای ذخیره اضافی از سطل های تزئینی در زیر تختخواب خود استفاده کنید. ما عاشق جعبه های شیر و سایر سبد های بافته شده هستیم که به خوبی نگه می دارند و با انجام این کار عالی به نظر می رسند.

7. به صورت عمودی زندگی کنید
اگر فضای کف محدود است اما سقف های بالاتری دارید ، در نظر داشته باشید که یک فضای زیر شیروانی یا سکو را برای فضای خواب خود با ذخیره یا صندلی در زیر آن اضافه کنید. این گزینه برای همه نیست ، اما برای کسانی که به معنای واقعی کلمه فکر نمی کنند از تختخواب در حال بالا رفتن باشند ، این طرح می تواند فضایی را به طور کامل تغییر دهد.

small bedroom ideas 8

8. تصویر زمینه را اضافه کنید
فقط به دلیل کوچک بودن اتاق خواب شما به این معنی نیست که باید کسل کننده باشد. مانند دیوار پیشانی خود یک الگوی کاغذ دیواری جسورانه را به یک دیوار کانونی اضافه کنید.

کاغذ دیواری تمایل به ایجاد رپ بد برای ایجاد اتاق های کوچک و درهم ریخته دارد ، اما استفاده از سبک و تکنیک مناسب درست برعکس است. مانند دیوار پیشانی خود یک الگوی کاغذ دیواری جسورانه را به یک دیوار کانونی اضافه کنید.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی