خانه های لاکچری

چند راه برای دکوراسیون هال و پذیرایی

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

1. حالت را با رنگ تنظیم کنید
رنگهایی که برای اتاق نشیمن خود انتخاب می کنید ، بر احساس مهمانان در فضای تأثیر خواهد گذاشت. بسته به میزان شدت آنها و اینکه چقدر گرم یا سرد هستند ، رنگ ها می توانند فضا را انرژی بخشند و یا آن را آرام کنند.

یک طرح آرام و آبی و سفید نرم باعث می شود این اتاق نشیمن بزرگ احساس آرامش ، خونسردی و جمع آوری کند - فضایی آرام بخش برای اجتماعات زیبا. یک فرش برنزه سبک زیر فضا را گرم می کند و لحن های سرد را به تعادل می رساند.


2. دیوارها و سقف ها را تمام کنید
به طور سنتی ، دیوارهای اتاق نشیمن نسبت به سایر اتاقها رفتارهای دقیق تر یا رسمی تری دارند زیرا اتاق یک فضای عمومی است. برای اینکه آن را به یک اتاق پذیرایی تبدیل کنید که بیانگر شخصیت شما باشد ، کیف های دیواری یا معالجه ای را انتخاب کنید که منعکس کننده سبک شما باشد.

دیوارهای این اتاق با کاغذ دیواری با کاغذ دیواری تزئین شده اند. جلوه گرما و بافت را به دیوارها می بخشد و جلوه ای از دوران باستان به آنها می بخشد.


3. کاراکتر را با کاردستی معماری اضافه کنید
Trimwork اهداف عملی را پوشش می دهد ، درزهایی را که کف و سقف در آن ها با دیوارها ملاقات می کنند و از ساختار اطراف دهانه پشتیبانی می کنند ، پوشش می دهد. اما این عناصر در خدمت اهداف زیبایی شناختی نیز هستند. سبک کاردستی کمک می کند تا به خانه شما ظاهری متمایز بدهد ، چه کلاسیک ، معاصر ، دنیای قدیمی و چه منطقه ای.

پیش بینی طرح هایی از روی درب و پنجره ها ، یک قرنیز عمیق و یک سقف طاق دار با روکش پانل و پرتوی که به این اتاق نشیمن سفید شسته شده است.


4- کفپوش شیک و راحت را انتخاب کنید
با توجه به عملکرد اتاق نشیمن به عنوان یک فضای عمومی ، یک پوشش کف را انتخاب کنید که راحتی را در زیر کف فراهم می کند و همچنین یک فرم طراحی را ایجاد می کند. این فرش پر جنب و جوش دیوار به دیوار ، پایه و اساس یک ترکیب ترکیبی از گل و نوار را بنا می کند.

اگر کفپوش کمتری جسارت را ترجیح می دهید ، یک کفپوش خنثی جامد را انتخاب کنید که توجه شما را به تمرکز روی مبلمان یا هنر اختصاص دهد. کفپوش های چوبی با فرش های منطقه یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کف اتاق نشیمن است ، اما کاشی های سرامیکی ، کاشی های سنگی و کار های فرش کامل نیز می توانند.


5. ایجاد یک نقطه کانونی
نقطه کانونی اتاق نشیمن را لنگراند و به شما کمک می کند تا وارد فضای شوید. شومینه یک کانون طبیعی است و نمادی از دلچسب و منزل است ، اما در بیشتر فضاهای نشیمن ، تلویزیون مرکز توجه واقعی است. برای جلوگیری از رقابت آنها ، آنها را جفت کنید. یک نمای زیبا یا یک اثر هنری خیره کننده نیز می تواند به عنوان کانون یک اتاق باشد.

در اینجا یک شومینه به نقطه اصلی این اتاق نشیمن تبدیل شده است که یک ظاهر ساده و شیک دارد.


6. ترتیب مبلمان برای مکالمه
اتاق های نشیمن فضاهایی را جمع می کنند ، بنابراین از چیدمان مبلمان برای تقویت گفتگو و تعامل استفاده کنید. قطعات صندلی را به دور دیوارها بکشید و ترتیب دهید که آنها با یکدیگر روبرو شوند.

اگر یک اتاق نشیمن بزرگ دارید ، برای احساس راحت تر و صمیمی آن را به دو گروه مکالمه تقسیم کنید. صندلی ها و عثمانی هایی که در صورت لزوم می توانند به گروه کشیده شوند به شما امکان می دهند دایره را گسترش دهید و همچنان صمیمیت خود را حفظ کنید.

 
7. برنامه ریزی برای دعوت از روشنایی
نورپردازی در اتاق نشیمن باید به سمت ایجاد روحیه ای آرام و راحت باشد. برای لایه های نور و منابع نور موقعیتی را هدف قرار دهید تا تقریباً مثلثی را تشکیل دهند تا از توزیع خوب روشنایی اطمینان حاصل شود.

لامپ های میز که نور را کم می کند ، مردم را به نشستن و استراحت تشویق می کند. قوسهای همپوشانی نور ، صندلی را به جای دیوارهای فوقانی روشن می کنند و پیام را برای نشستن می فرستند.


8. ویندوز را بپوشید - یا نه
اگرچه شیشه های سنگین درمان عمدتاً چیزی از گذشته است ، اما اگر خیلی تمایل داشته باشید اتاق های زندگی مکانی برای توسعه و تجملات نیستند. این ترکیب سایه های آرام و پارچه های کف به سقف ، در عین حال بسیار ظریف و کم نظیر است.

ظرافت از استفاده سخاوتمندانه پارچه در پارچه ها ناشی می شود - آنها فانتزی نیستند ، اما چین های ضخیم و انتهای میناکاری ، لوکس را ارتباط برقرار می کنند. سایه ها نور را مسدود کرده و در صورت دلخواه حریم خصوصی را ارائه می دهند.


9- یک مرکز رسانه طراحی کنید
اگر اتاق نشیمن شما نیز اتاق خانواده شماست ، تماشای تلویزیون ممکن است اصلی ترین کاربرد اتاق باشد. چه جدیدترین مدل و چه مدل قدیمی تری داشته باشید ، آن را در طراحی اتاق بگنجانید تا یک ویژگی باشد اما غالب نیست.

در این اتاق نشیمن ، یک قفسه کتاب ساخته شده ، مکان مناسبی برای قرار دادن تلویزیون است.

 
10. دسترسی به هنر و مجموعه
دیوارهای اتاق نشیمن وقتی از آنها استفاده می کنید برای نمایش هنر یا مجموعه های مورد علاقه خود زنده می شوند. موارد را برای تأثیرگذاری گروه بندی کرده و آنها را به اندازه کافی کم آویزان کنید تا به اثاثیه یا معماری مجاور خود نزدیک شوند. رایج ترین اشتباه در آویزان کردن تصاویر ، قرار دادن زیاد آنهاست.

این گروه بندی از چهار چاپ بزرگ برای اتصال بصری به مبل به اندازه کافی کم است. نقاشی روی دیوار مجاور در سطح چشم ایستاده آویزان شده و به لامپ گوشه ای مربوط می شود.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی