چیدمان فروشگاه
از مشتریانی بخواهید که یک مسیری با اندیشه را طی کنند.
داشتن یک مسیر با فکر خوب می تواند بازدید دلپذیر تری از فروشگاه شما داشته باشد زیرا ترافیک کنترل می شود و بلافاصله یک محیط ذن مانند مغازه شما را خاموش می کند. این روش همچنین تضمین می کند که محصولات شما حداکثر در معرض دید قرار بگیرند. اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را با توجه به نمایشگرهای جلب توجه به آنها پاداش می دهند زیرا آنها مسیری را که برای آنها تعیین کرده اید دنبال می کنند.
دیوار لهجه را بکشید
نقاشی یک طرف فروشگاه شما برای خدمت به عنوان دیوار لهجه ، نه تنها چشم را به خود جلب می کند و باعث جذب مشتری می شود ، بلکه باعث می شود فروشگاه شما بزرگتر به نظر برسد. ایجاد دیوار لهجه همیشه نیازی به نقاشی نیست ، سعی کنید پارچه های رنگی یا چاپی روشن و یا حتی کاغذ دیواری را برای قرار دادن به همان فضای فضای ضربدر قرار دهید. با استفاده از رنگهای خنثی مبلمان و کف آن را با بقیه فروشگاه مطابقت دهید.
روشنایی خود را تنظیم کنید.
با تعویض لامپهای مغازه شما فوراً تن به مغازه شما تغییر می کند. برای مغازه های خرده فروشی قدیمی ، ارتقاء طراحی روشنایی می تواند ظاهر کلی آن را بدون نیاز به هزینه زیادی بهبود بخشد. برای ایجاد لهجه ها و نکات برجسته جالب توجه و هدف گیری مجدد یا بازیافت موارد خود را در نظر بگیرید که مورد توجه فروشگاه شما قرار می گیرد. در عکس فوق ، طراح از رینگ های دوچرخه قدیمی به عنوان پایه لوستر استفاده کرده است.
با انتخاب نمایشگر صحیح ، درهم و برهمی را به حداقل برسانید
اجازه ندهید نمایشگرهای حجیم فضای کافی را در مغازه شما بدست آورند. شما می توانید با انتخاب صحیح از محصولات و ظروف غیر متعارف ، خلاقیت پیدا کنید تا جالب و بدون درهم و برهم بودن آن را جالب نگه دارید. به عنوان مثال ، به جای نمایش جواهرات در زیر پیشخوان ، می توانید آن را روی صفحه نمایش حلق آویز حلق آویز کنید. این همچنین برای بهینه سازی فضای عمودی به خوبی کار می کند.
احساسات را روشن کنید
موسیقی و عطر و بوی محیط ممکن است دو چیز باشد که به طور طبیعی وقتی فکر می کنید طراحی خرده فروشی به ذهن شما خطور می کند نیست ، اما طراحی عالی فقط مربوط به ظاهر فروشگاه شما نیست ، این در مورد نحوه احساس مشتریان شما است. صدا و بوی تأثیر روشنی در روند تصمیم گیری مشتریان شما دارد و مطالعات نشان داده اند که ترکیب کاملی از محصول و محرک حسی می تواند مشتریان را ترغیب به خرید بیشتر کند.
در برخی بلندگوها بیاورید ، Spotify را بارگیری کنید و مشاهده کنید که چه نوع صداها خریداران را با روحیه خرج کردن دریافت می کنند. همین ایده در مورد عطرها نیز صدق می کند. به فروشگاه بروید و چند دستگاه پخش کننده روغن بخرید و آنها را به صورت استراتژیکی در اطراف فروشگاه قرار دهید.
چند برآمدگی سرعت ایجاد کنید
در خرده فروشی ، برجستگی های سرعت به گونه ای طراحی شده اند که دقیقاً کاری را که در جاده انجام می دهند- باعث کند شدن شما می شوند. گذشته از ورودی ، جایی است که شما می خواهید وسایل مورد نظر برای جلب توجه مشتریان خود قرار دهید ، آنها را در مسیر آنها متوقف کنید و آنها را درگیر کنید. جداول کوچک و قفسه های فروش باعث می شود سرعت زیادی در فروشگاه شما ایجاد شود. فقط اطمینان حاصل کنید که در حال ایجاد یک موضوع با هر قفسه هستید و به طور مرتب محصول را روی برجستگی های سرعت خود بچرخانید تا مرتباً به دست بیاورید تا به طور منظم از فروشگاه خود استفاده کنید.
نمایش فروشگاه ها برای روزها
Endcaps در مورد نمایشگرهای خرده فروشی همه چیز نیست. با استفاده از گزینه های قفسه بندی غیر سنتی ، راه را برای نمایش کالاهای خود بیدار کنید. چیزهایی مانند بشکه بلوط شکمبه یا لباس های آویزان در اطراف یک دوچرخه قدیمی که رنگ آنرا به رنگ زرد روشن رنگ آمیزی کرده اید ، یا واقعاً هر چیزی که تصورات شما بتواند به آن فکر کند! یک راه عالی برای نزدیک کردن به نمایشگرها ، بازی با کلمه انجمن است. وقتی مردم به کالاهای شما فکر می کنند چه کلماتی را می خواهید به آنها فکر کنند؟ بد بو؟ نخبه؟ راحت؟ وقتی این کلمه را بیان کردید می توانید ایده های طوفانی را به نمایش بگذارید که این احساس را در ذهن افراد قرار می دهد.
اگر اتفاق می افتد توسط IKEA زندگی می کنید ، آنها همچنین انواع راه حل های نمایش خرده فروشی را ارائه می دهند که با کسری از قیمت ، می توانند برای نیازهای شغلی شما تنظیم و تنظیم شوند.
- ۹۸/۰۵/۱۵