خانه های لاکچری

خانه های لاچری چه خصوصیاتی دارند؟

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۶ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر
وکس به معنی بسیاری از راحتی ها مانند استخر ها، سونا، سالن های ورزشی در منزل، زمین های تنیس حیاط خلوت، اتاق های بازی و آشپزخانه های کاملا انبار است. اما آیتم هایی که خریداران خانه های لوکس بیشترین نیاز را دارند، چیست؟ در هنگام خرید خانه جدید خود یک خریدار لوکس است؟

در اینجا 10 ایده ذکر شده به ترتیب محبوبیت است که ما فکر می کنیم حتی ممکن است حتی ثروتمندترین خریداران خانه را جذب کند (یا اگر شما در میان مجموعه جت قرار نگرفتید، در اینجا 10 ایده اصلی خانه های شلوغ است که می توانید در تلاش برای تکرار در بسیار پایین تر مقیاس و بودجه کمتر بودجه).

1. خانه ای که شمارنده های شخصیت - پیروزی برنامه های طبقه باز
یک خانه لوکس نیست، مگر اینکه یک ورودی بزرگ با یک راه پله بزرگ دو طبقه و یک طرح طبقه باز گسترده و بی نظیر داشته باشد. در حقیقت، یک طرح طبقه باز، معیار شماره یک است که در تحقیق خانه لوکس سال 2013 توسط Coldwell Banker ذکر شده است.
فن آوری
ما نمی توانیم از رشد فزاینده نوآوری های تکنولوژیک دور شویم. صاحبان خانه های امروز، زمانی که به فن آوری می آیند، همه را می خواهند، و سازندگان که به این روند فناوری توجه دارند، کسانی هستند که در بالای بازار املاک و مستغلات قرار دارند.

به معنای واقعی کلمه، با لمس یک دکمه در آی فون خود شما هم اکنون می توانید درب خود را قفل، کنترل خانه های خود را آب و هوا، چراغ کنترل و کنترل سیستم زنگ خطر خود را؟ همه از طرف دیگر کشور! این ویژگی های ساخته شده است که امروزه خریداران خانه های لوکس به دنبال آن هستند.

سازندگان که این دستگاه های اتوماسیون خانگی بی سیم را نصب می کنند، با توجه به روند هایی که فروشندگان لوکس لوکس می خواهند، در دسترس هستند. در پایان مخالف طیف فن آوری روند رو به رشد برای مواد بازیافت شده است. صاحبان خانه به طور فزاینده ای از تاثیر محیط زیست خود مطلع شده اند و به خانه هایی می پردازند که از مواد قدیمی احیا شده مانند چوب های چوبی، کفپوش چوبی و درها استفاده می کنند.
Image Via www.residentialarchitect.com

آشپزخانه کامل همراه با انبار و تهویه گرم 
آه آشپزخانه، قلب خانه. زندگی مجلل نیاز به یک آشپزخانه با شکوه دارد. مجله فوربس می گوید که یک آشپزخانه تجاری دارای یک آشپزخانه مناسب است که در مورد خانه ی یک میلیون دلاری ضروری است. آشپزخانه ثروتمند همیشه شامل تساوی های گرم، یخچال های شراب، لوازم خانگی با کیفیت رستوران و ذخیره سازی های زیادی از طریق یک دستمال مخصوص استراحت می باشد.

Image Via www.baltimoresmarthomes.com

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی