خانه های لاکچری

راهنمایی برای دکوراسیون

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

فرش های اتاق خواب یا طبقه روی بچه های راست را انتخاب کنید
بخش اصلی فرآیند در هنگام طراحی اتاق کودک این است که فکر کنید مناسب ترین نوع کفپوش است. گزینه ها عبارتند از:

فرش
زیر کف گرم و راحت ، فرش نیز برای نشستن مناسب است. با فرو ریختن وسایل روی آن ، بالشتک فرو می رود و در حال آمرزش است. این همچنین می تواند عایق صوتی مؤثر - در هنگام بازی کودکان مفید باشد.

در روند نزولی ، فرش می تواند رنگ آمیزی شود بنابراین می توان بلافاصله لکه ها را از بین برد و به آرامی تمیز کرد. پلی پروپیلن ضد آب و لکه مقاوم است و اغلب در اتاق بچه ها به بازار عرضه می شود ، اما یک پشم 80٪ پشم و 20٪ الیاف ساخته شده از الیاف بادوام ، مقاوم در برابر رطوبت و ضد آلودگی است ، بنابراین اگر ترجیح می دهید این عنصر طبیعی را تقویت کنید ، آن را رد نکنید.

اگر فرزند شما از آلرژی رنج می برد ، فرش توصیه نمی شود - در عوض یکی از گزینه های کفپوش سخت را در زیر امتحان کنید.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، راهنمای شما را برای انتخاب فرش جستجو کنید تا به شما در انتخاب مناسب اتاق کودک خود کمک کند.

وینیل
وینیل با کیفیت خوب گرم است ، پوشیده ، آسان برای تمیز کردن و بخشش به عنوان یک سطح. اگر می خواهید کف فوکوس و سایه های ظریف تری ایجاد کنید ، یا به بی طرفی وینیل با نمای چوب بپردازید ، در رنگ های درخشان در دسترس است.

نحوه انتخاب و گذاشتن کفپوش وینیل را در راهنمای تخصصی ما بیابید.

لاستیک
علاوه بر کاربردی و ظاهری مناسب ، لاستیک نرم ، راحت و سطحی بسیار بادوام است که تمیز بودن آن آسان است. همچنین عایق صوتی خوبی را ارائه می دهد. انتخاب گسترده ای از رنگ ها وجود دارد ، بنابراین تضمین می کنید گزینه ای را پیدا کنید که متناسب با فضای شما باشد.

برای اطلاعات بیشتر راهنمای ما در انتخاب کفپوش لاستیکی را کشف کنید.

ورقه ورقه
یک جایگزین کاربردی برای کفپوش اتاق خواب کودک ، لمینت با کیفیت خوب در برابر ساییدگی و پارگی ایستاده و مراقبت از آن بسیار آسان است.
در راهنمای ما درباره نحوه انتخاب بهترین کفپوش لمینیت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چوب
تمیز کردن طبیعی و آسان ، چوب گزینه ای محبوب برای اتاق خواب های کودکان است. در صورت ایجاد مارک ، چوب های جامد و باکیفیت مهندسی شده با کیفیت مناسب می توانند ماسه زده و پالایش شوند ، بنابراین سالها دوام دارید و در حالی که سایر عناصر اتاق تغییر می کنند ، چوب همچنان به نظر می رسد. اگرچه چوب از جذب شوک برخوردار است ، با این وجود فرش مطابقت ندارد و پر سروصدا خواهد بود.

 

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی