خانه های لاکچری

۷ سبک دکوراسیون (۲)

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۲۴ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

۱.گذرا

Hawthorne interior design
انتقالی یک سبک بسیار رایج است زیرا از طراحی سنتی و مدرن وام می گیرد تا فضایی را انتخاب کند که از نظر سبک یا سبک دیگری "بیش از حد" نیست. یک حس تعادل جذاب و غیر منتظره است.

یک طرح انتقالی ممکن است دارای مواد مدرن مانند فولاد و شیشه باشد و سپس آنها را با مبلمان مخمل خواب دار متحد کند.

طراحی انتقالی همچنین شامل پالت های رنگی نسبتاً خنثی است ، فضایی آرامش بخش و آرام را ایجاد می کند که قادر به احساس هر دو شیک و براق و همچنین گرم و جذاب است.

طراحی داخلی زالزالک

۲. کشور فرانسه

French Country Design
رنگهای گرم و خاکی نشانگر سبک طراحی کشور فرانسه است ، همانطور که مبلمان چوبی فرسوده و زینتی دارند. این سبک الهام بخش از خانه های مزرعه است.

طراحی کشور فرانسه ممکن است شامل تن های نرم و گرم از رنگ های قرمز ، زرد یا طلایی و مواد طبیعی مانند سنگ و آجر باشد. طراحی کشور فرانسه می تواند شامل مجموعه ظروف چینی تزئینی و ملافه های سنگین و روتختی باشد.

طراحی کشور فرانسه

۳. BOHEMIAN

Hawthorne Interior
Bohemian یک سبک محبوب برای طراحی خانه و مد است. این یک سبک زندگی بی دقتی و قوانین کمی را نشان می دهد ، به جز پیروی از میل قلب شما.

خانه های Bohemian ممکن است شامل مبلمان پرنعمت و لوازم جانبی سبک ، منسوجات و فرش های الهام گرفته از سطح جهانی ، نمایش مجموعه ها و مواردی باشد که در منابع بسیار متنوعی از جمله بازار کک و مسافرت های شخصی یافت می شود.

غیر معمول نیست که هنگام ورود به سبک بوهمی ، بالش های کف و فضای صندلی راحت را ببندید. این سبک التقاطی می تواند یک لوستر فوق لعاب را با یک فرش خوش پوشیده و یک صندلی میانه قرن جفت کند. با سبک Bohemian ، یک رفتار ناعادلانه و عادلانه وجود دارد که هر چیزی می رود تا زمانی که شما آن را دوست داشته باشید.

داخلی زالزالک

۴. روستیک

Rustic design
طراحی روستایی با الهام از طبیعی و با استفاده از عناصر خام و اغلب ناتمام از جمله چوب و سنگ ترسیم می شود.

طراحی روستایی ممکن است لوازم جانبی بیرون از خانه را با گرمی تقلید از طراحی و جزئیات معماری شامل کند که ممکن است شامل ویژگی هایی مانند سقف های طاق آراسته با تیرهای چوبی یا کف های چوبی بازپس گیر باشد.

بسیاری از طرح ها امروزه طراحی روستایی را با مبلمان و لوازم جانبی مدرن تر ادغام می کنند.

۵. شیک SHABBY
شیک Shabby با الهام از لباس پرنعمت است ، اما در مقایسه با سبک های غیرمتعارف و سبک های دیگر ، بیشتر زنانه ، نرم و لطیف تر به نظر می رسد.

مبلمان شیک و شیک اغلب مضطرب هستند یا به این ترتیب ظاهر می شوند. تمایل دارد نقاشی های زیبایی به پایان برسد. پالت های رنگ Shabby Chic شامل رنگ های سفید ، خامه و پاستیل است. لامپ های کم نور و آویز های دیواری ممکن است تزئین شده و همچنان زنانه زنانه از طراحی شیک و شیک را ادامه دهید.

۶. HOLLYWOOD GLAM

Kenmore Decorating
هالیوود گلم نیز از آن به عنوان Regent Hollywood نامیده می شود ، یک سبک طراحی است که تمایل به لوکس بودن ، فراتر از حد و تفریحی دارد. این یک سبک طراحی زیبا و مناسب برای صاحب خانه ای است که از اظهار نظر لذت می برد.

این سبک از طراحی می تواند برخی از ویژگی های طراحی ویکتوریا را شامل شود ، از جمله مخمل خواب دار ، مخمل ، مخمل ، تاپینگ و عتیقه. پالت های رنگی مخصوصاً جسورانه هستند - بنفش ، قرمز و فیروزه ای را تصور کنید.

تزئین Kenmore

۷. کاستال / همپتون

Hamptons design
سبک ساحلی همچنین به سبک همپتون لقب گرفته است ، از منطقه ساحلی نمادین ایالات متحده. از ویژگی های مشترک می توان به پالت های رنگی سبک و مطبوع با سایه خنثی خنک جفت شده با بلوز و سبزی اشاره کرد. مبلمان اغلب سفید یا بژ است. این اتاق می تواند شامل عناصر چوب باشد و لوازم جانبی اغلب از دریا الهام گرفته می شوند.

الگوهای راه راه آبی و سفید برای بالش ها ، پنجره های بزرگ ، کاناپه های مخمل خواب دار سفید و چوب سفید رنگ شده نیز اجزای رایج در سبک کلاسیک ساحل / همپتون هستند.

قصد ایجاد محیطی آرام و راحت است که از ساحل و اقیانوس الهام گرفته شده است.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی