خانه های لاکچری

اتاق کودک (پسر)

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

Stylish Bunk Bed

تعادل گزینه های رنگ
اتاق پسر با موضوع دایناسور
توری سعی کرده است کاری انجام دهد که بسیار جاه طلبانه با این فضا و در بعضی از سطوح کار کند ، در مورد دیگران. ایده یک اتاق خواب تخت خواب ، رویای هر دختر هنری است - و در مورد حداکثر استفاده از این فضای کف صحبت کنید! با این حال ، مقیاس این سیستم تختخوابی در این فضای کوچک بسیار بزرگ و پرتحرک است. پانل های پارچه / نام / دیواری سبک حتی برای من کمی وگاس است. من ترجیح می دهم ببینم برخی از کارهای خود این هنرمند جوان در اینجا بیانیه ای می گذارد یا یک منطقه بزرگ را می سازد که به او اجازه می دهد یک گالری دوار داشته باشد که کارهایش را نشان دهد. من همچنین از جسارت انتخاب های رنگی توری خوشم می آید ، اما همه دیوارها نباید رنگ متفاوتی داشته باشند ، به خصوص در اتاقی که در حال حاضر یک کانونی قوی با هم در تختخواب و هم با دیوار پارچه وجود دارد. با وجود عناصر همان رنگ که با یکدیگر صحبت می کنند ، تویری به خوبی تعادل برقرار می کند: صندلی قرمز تا سبد قرمز تا بالش قرمز ، دیوار آبی تا قفسه آبی تا پانل پارچه ای آبی. نتیجه غیر منتظره این است که در اتاقی که یک شورش از رنگ است ، موضوع وحدت بخش یکدست وجود دارد.

اتاق خواب دخترانه با دربهای کمد آینه ای
در قطعات کیفیت شرکت کنید
به عنوان مادر 3 ساله بودن ، می توانم قدردانی کنم که چگونه آنتونیو توانسته است وارد سر این پسر کوچک شود و اتاقی را ایجاد کند که از نظر ماقبل تاریخ ، واقعاً صخره کند. با این حال ، من هیچ وقت طرفدار طراحی کاملاً موضوعی برای بچه ها نبوده ام. طراحی خوب یک سرمایه گذاری است - سرمایه گذاری در زمان ، انرژی و پول - و برای اطمینان از بازده آن سرمایه گذاری به پاها و طول عمر نیاز دارد. به نظر می رسد علاقه بچه ها از خرسهای عروسکی به اتومبیل و تبدیل شدن به سنگهای سنگین در چشم در حال تغییر است. طراحی واقعاً نوآورانه اجازه می دهد تا آن تغییرات به راحتی و ارزان انجام شود. ترس من از این اتاق این است که کودک امروز آن را دوست دارد اما فردا از آن بزرگ می شود و این یک هدر است. قطعات اصلی با کیفیت مانند کمد نقاط شروع بسیار خوبی هستند. آنها برای همیشه دوام می آورند و به راحتی انتقال می یابند. من دوست دارم موضوع ایجاد شده با توجه بیشتر به لوازم جانبی موقتی در این اتاق و نه از عناصر سازنده دائمی تر. ملافه های نقوش دایناسور ، بالش های گرد سنگی یا استخوانی و یا کیسه های دانه ای ابتدایی می توانستند این طرح را دور بزنند. پنجره عنصر مهمی در این فضا است ، که در اصل به عنوان هدبند عمل می کند. یک ارزش ارزان قیمت که از دامن چمن یا حتی شیرهای استخوانی آویزان شده بالای پرده های پارچه ای ساده آراسته شده با تیپوگرافی با اسم دیواری محکم ساخته شده است ، فقط نوعی رویکرد نوآورانه ، ارزان و شاد است که به این اتاق احتیاج دارد. گرافیک های رنگی و دیواری روش های آسان و ارزان برای ایجاد یک موضوع هستند. با این حال من فهمیدم که رنگ "پسران آبی هستند" و دایناسورهای وینیل گیر شده تا حدودی قابل پیش بینی هستند.

اتاق کودک با طرح رنگی اپل سبز
تأثیر بگذارید
قانون شماره یک در طراحی تلویزیون: تأثیر بگذارید! تغییر این رنگ دیواری از مات به صورتی ، تغییری در ثبت نام کافی نیست و من در توضیح تفاوت بین "قبل" و "بعد" با مشکل مواجه هستم. نکته خوب این است که دخترانه صورتی با نیروی زمینی سیاه تعادل پیدا می کند و اتاق بدون اتاق سایبان باز تر به نظر می رسد. با این حال ، فرصت های زیادی را که در اینجا از دست رفته اید وجود دارد. پارچه های پشمی تمام طول گازدار که در حاشیه pom-pom بریده شده بودند ، پنجره را کامل می کردند. به نظر می رسد طرح کلی تلاش ناامید کننده ای برای نرم کردن دهانه است. یک درب توخالی توخالی سفید به عنوان یک پیش بند و لایه هایی از تختخواب سفید باعث راحتی و احساس لوکس رویایی می شد. کاشی های سقفی آکوستیک پیچیده شده با پنبه صورتی برای پر کردن ناحیه بالای میز ، درمانی چشمگیرتر و کاربردی تر از آن بودند؟ آن مکانها چیست؟

سرانجام فرش منطقه تاریک تاریک به نظر می رسد. آن را با یک موی سفید سفید کرکی جایگزین کنید تا توهم شناور شدن روی ابر ایجاد شود.

از قدرت های خنثی سفید استفاده کنید
اتاق پسرانه آبی زیبا با دکور بیس بال
این اتاق به شما نشان می دهد که هیچ کس کامل نیست - حتی دان.

من خودم را دوست دارم که موارد قبل را بهتر از بعد دوست داشته باشم و این نگرانی مرا نگران کرده است. از طرف خوب ، این اتاق دارای عناصر کاربردی زیادی است: فضای ذخیره سازی ، صندلی ، یک میز و آن چراغ دیسپرس توپ لثه. طرح رنگ اسپا و سیب سبز جسورانه ، تازه و جاری است اما به نظر می رسد همه این خطوط قرمز عجیب و غریب را تحت الشعاع قرار داده است. این گروه مداوم که به عنوان یک نیروی متحد در نظر گرفته شده است دقیقاً برعکس همانطور که چشم شما به سمت بالا ، بالا ، پایین و اطراف این اتاق می رود ، توسط قرمز رنگ آمیزی می شود. با خنثی کردن رنگ سفید این اتاق می توانست نجات یابد - از شروع کمد و شروع کردن به سمت نیمکت و میز ، و پایان دادن به خط در یک تابلوی سفید و روبرو ترد. هدف: کنتراست و بازی کردن به جای مبارزه با سایر رنگهای اتاق. یک کتانی سفید ساده و سفید که رومی کور و رومیزی را برای خواندن به عنوان یک قسمت از پیشانی عنوان می کرد ، می توانستند عناصر معتدل دیگری برای ایجاد نیروی متحد کننده باشند که پس از آن دن بود.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید
هر اتاق نیاز به یک کانون دارد و لونی قطعاً قدرت و نیرو را درک می کند

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی