خانه های لاکچری

چیدمان برای فضاهای کوچک

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

 

تزئین فضاهای کوچک می تواند مانند یک معما غیرممکن باشد. شما می خواهید در حد امکان متناسب باشید ، اما اتاق نباید احساس گرفتگی کند. شما می خواهید آن را با شخصیت پر کنید ، اما به نظر نمی رسد هرج و مرج و درهم ریخته به نظر برسد. اما می توان فضای کوچکی به اندازه همتایان درخشان و شیک (یا شاید حتی بیشتر از آن) داشته باشد. این که آیا شما در یک آپارتمان استودیویی شروع می کنید یا تصمیم می گیرید که زندگی کمتری داشته باشید ، نیازی به قربانی کردن سبک ندارید. ما ایده های مورد علاقه خود را برای تزیین فضاهای کوچک جمع آوری کرده ایم تا بتوانید در مقابله با سکونت خانگی خود به شما کمک کنیم.

کف را پاک کنید
برای وسایل ضروری به فضای نیاز دارید ، اما حتی اگر کوچکترین اتاق کوچک نیز با کمال تزئین کار نمی کند اگر نتوانید در آن قدم بزنید. قطعات شناور مانند قفسه ها و اتاق های شبانه را امتحان کنید تا زمین را از موانع پاک نکنید و در صورت نیاز فضای ذخیره سازی اضافی را در زیر آن ایجاد کنید. به جای لامپ های کف ، از قلاب و چراغ دیواری استفاده کنید

یک اتاق خواب و بدون حلقه راه حل مخصوص شبانه که طراح آن کلارا یونگ است.
یک اتاق خواب - و راه حل بدون قفسه کابوس - توسط طراح کلارا یونگ.
A bedroomand uncluttered nightstand solutionby designer Clara Jung.
به دنبال قطعات تاشو بروید
ممکن است به یک میز و یک میز ناهار خوری نیاز داشته باشید ، اما آیا واقعاً به آنها 24-7 نیاز دارید؟ در نظر بگیرید نصب اثاثیه ای را که می تواند در هنگام استفاده نباشد ، تا کنید. شما فضای کف را آزاد خواهید کرد و از جمع کردن نامه ها و کارهایی که به ناچار در این سطوح جمع شده اند ، خودداری می کنید. اگر آشپزخانه یک دیواری دارید ، درب های تاشو می توانند در هنگام استفاده از هم ریختگی را پنهان کنند.

An EllwoodLomax dropfront desk in the living room

یک میز بارانداز EllwoodLomax در اتاق نشیمن
بر روشنایی متمرکز شوید
فضاهای کوچک اغلب به دلیل داشتن ویندوزهای کوچک یا وجودی ممکن است احساس تاریکی کنند. با اضافه کردن منابع نور فراوان در هر اتاق ، از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب ، کمبود نور طبیعی را جبران کنید. وسایل مخصوص سقفی قابل توجه را انتخاب کنید ، یا بسته به ارتفاع سقف شما ، یک آویز زیبا یا ظریف با ظرافت ظریف ، با قلاب های کوچک یا لامپ های میز برای فضایی دنج و روشن ترکیب کنید.

 

آینه ها دوست شما هستند
اگر از فراوانی نور طبیعی نعمت ندارید ، آینه ها می توانند به شما کمک کنند تا با بازتاب آن در اطراف اتاق ، از آنچه انجام می دهید استفاده کنید. آینه ها همچنین می توانند به بزرگتر شدن فضا کمک کنند و این توهم چند پا مربعی دیگر را نشان می دهد. در نظر بگیرید که یک دیوار را با یک آینه بزرگ ببندید یا یک دیوار گالری در اندازه ها و شکل های مختلف ایجاد کنید.

Vintage French mirrors and a Colombian fan enliven the guest bath the wall tile and sink are both coral stone and the...

فرش مناسب را انتخاب کنید
فرش ماشینی است که قطعاً نمیخواهید روی آن اندازه گیری کنید ، اندازه کافی است. یک فرش کوچک باعث می شود اتاق به همان اندازه کوچک احساس شود. یک کف پوش را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد بنابراین بیشتر مبلمان روی آن می نشینند یا به دیوار می روند.

neutral living room

از رفتن جسورانه نترس
داشتن یک فضای کوچک به این معنی نیست که باید یک جعبه سفید باشد. هنوز هم می توانید با رنگی جسورانه به پیش بروید و اندازه آپارتمان خود را در آغوش بگیرید. سایه تیره تر رنگ بر روی دیوارها و سقف می تواند فضای را مانند جعبه جواهرات حس کند.

Contemporary Living Room by Todd Alexander Romano in New York New York

آن را منسجم نگه دارید
فقط تعداد زیادی چیز وجود دارد که می توانید در یک فضای کوچک به آنها نگاه کنید ، بنابراین مطمئن شوید که همه آنها متناسب هستند. به یک پالت رنگی محدود ، چه سبک ، هوا و تاریک و چشمگیر بچسبید. با نگاه کردن به مواردی که از نظر ویراستار به شما کمک می کند اطمینان حاصل کنید که قطعات واقعاً متعلق به آن هستند و باعث می شوند فضای در هم ریخته نشود.

black and white living room with plant

اتاق نشیمن سیاه و سفید با گیاه
قطعاتی را پیدا کنید که جای آنها را بدست آورید
با پیدا کردن اثاثیه هایی که همچنین دارای فضای ذخیره سازی هستند ، از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. برای پنهان کردن پتو یا ژاکت های اضافی ، یک تختخواب با کشو داخلی یا نیمکت و عثمانی با فضا انتخاب کنید. در یک فضای کوچک ، هر قطعه باید وزن خود را بکشد: یک تختخواب روزانه می تواند هم به عنوان مبل و هم یک تخت مهمان باشد.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی