خانه های لاکچری

چیدمان شیک حمام

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

اگر از راه رفتن به حمام مورخ خود خسته شده اید و آرزوی تغییر دارید ، ما ایده هایی برای تزئین حمام برای شما ارائه داده ایم که ارزان و ساده است.
مهمترین به روز رسانی که می توانید در حمام خود انجام دهید شامل نورپردازی است. یک مطالعه سوئدی دریافت که نورپردازی به همراه رنگ مناسب ، بر خلق و خوی تأثیر می گذارد. تغییر نورپردازی شما کاری دشوار و گران نیست ، اما باعث می شود یک حمام شاداب تر و بزرگ تر به نظر برسد.

painted-vanity
وسایل روشنایی قدیمی و روشنایی فلورسنت سایه های غیر جذاب و رنگ های عجیب و غریب را بر روی پوست شما ایجاد می کند. اگر تعویض لوازم جانبی امکان پذیر نیست ، می توانید لامپ را با برخی از لامپهای فلورسنت جدید که از نظر گرمی رنگ مشابه با نور تابیده شده در یک روز روشن و آفتابی هستند ، ارتقا دهید.
پس از ارتقاء کیفیت روشنایی سرویس بهداشتی ، رنگ بعدی ارتقاء سریع و سریع بعدی به حمام است. رنگ های سبک را برای سطوح بزرگ مانند دیوارها انتخاب کنید و رنگ های تیره تر و غنی تر را برای لهجه ها ذخیره کنید. قبل از رنگ آمیزی ، چگونگی انتخاب رنگ در نور به روز شده خود را بررسی کنید ، زیرا دمای رنگ می تواند سایه رنگ را تغییر دهد.
تعطیلات آخر هفته را کنار بگذارید ، دوستان را دعوت کنید و چند مورد از این ایده ها را امتحان کنید تا جلوی حمام خود را ببخشند.
در اینجا مروری بر ایده های تزئینی سرویس بهداشتی سریع و آسان ما ارائه شده است:
رنگ
دیوارهای خود را با سایه ای مناسب که انتخاب کرده اید ، رنگ کنید. دیگر لازم نیست برای مقابله با رطوبت براق در حمام را انتخاب کنید ، از فروشگاه رنگ بخواهید یک ماده افزودنی به رنگ مات اضافه کند تا از کپک زدگی خودداری کند.
فقط دیوارها را نقاشی نکنید - یک پوسته تخم مرغ یا نیمه براق خریداری کنید و کابینت ها را نیز رنگ کنید.

bathroom-decorating25

رنگ و غرور
جایگزینی لامپ های روشنایی
تنوع زیادی از لوازم روشنایی مقرون به صرفه در دسترس است. وسایل روشنایی منسوخ شده را با وسایل جدید از فروشگاه بهسازی منزل خود جایگزین کنید. پروژه های برقی بهترین راه حل برای متخصصان است ، اما با راهنمایی ، روشن کردن وسایل روشنایی نباید برای یک DIY کار دشوار باشد.
هنگام ارتقاء روشنایی ، اصلی باشید. روند روشنایی حمام شامل آویزهای آویز و میله های سبک است که نور را در یک اتاق پخش می کند. وسایل روشنایی LED را انتخاب کنید ، زیرا آنها بیشترین انرژی را دارند و حمام شما را گرم نمی کنند.

حمام آثار هنری
نیازی به خیره شدن به دیوارهای بدون آراسته در حمام شما نیست. چاپ بوم مقاوم در برابر آب و مقرون به صرفه است. برای بهترین تأثیر بصری به دنبال ابعاد بزرگ بروید. برای یک ظاهر منحصر به فرد ، یک چاپگر محلی یک عکس دلخواه را به هنر دیواری سفارشی بکشید. امروزه چاپگرهای سفارشی می توانند برای بتن ریزی بوم ها ایجاد کرده و حتی آنها را لمینت کنند.

bath-pullouts

وقتی به ایده های تزئینات حمام برای هنر فکر می کنید ، فراتر از چاپ بوم فکر کنید. گالری دیواری از اشیاء مورد علاقه مانند ستاره دریایی یا سبد می تواند روش دیگری برای تزئین دیوارهای حمام شما باشد.
کاشی موجود را مجدداً تغییر دهید
اگر کاشی شما خسته کننده است و کارهای زیادی در این زمینه نمی توانید انجام دهید ، کاشی های چسب قابل جابجایی مانند نمونه های بالا را امتحان کنید. برش و نصب آنها بسیار آسان است ، مانند معاملات واقعی به نظر می رسد و می توان بدون آسیب رساندن به سطح در پشت آن حذف شد.
ارتقاء سخت افزار ، و ما در حال صحبت کردن در مورد لپ تاپ نیستیم
یک ایده سریع و آسان برای تزئین حمام شامل تغییر سخت افزار حمام شما مانند کشو کشو ، میله حوله و دارنده کاغذ توالت است. به خصوص اگر حمام شما را با طلا برنز طلای 1978 تزئین کرده است.
تعویض به آسانی شسته شدن یا بیرون کشیدن سخت افزار قدیمی و اضافه کردن موارد جدید است. برای سریع و آسان نگه داشتن این پروژه ، مطمئن شوید که سخت افزارهای قدیمی را با فاصله مشابه سوراخ پیچ به خصوص در کشوهای سبک کشویی که به پیچ نیاز دارند جایگزین می کنید. به معنای سوراخ های کمتری برای ساخت (و پنهان کردن) در کابینت ها و دیوارها است.
از زمین بالا

textiles
امروزه گزینه های کفپوش DIY دوستانه وجود دارد که کار با آنها مدرن و آسان است. تابلوهای کف وینیل با قیمت مناسب و انعطاف پذیر در بیشتر فروشگاههای بهسازی منزل موجود است و انواع و اقسام چوب و الگوهای مختلفی در آن دیده می شود. آنها واقع بینانه هستند (بلوط شسته شده سفید که در بالا نشان داده شده است) و شامل بافت و نواقص موجود در سطح هستند ، دقیقاً مانند یک کف چوب واقعی یا کاشی سنگی. نصب به همان راحتی است که با تیغه ، لایه برداری و چسباندن به راحتی به ثمر رساند. بهترین بخش این است که آنها ضد آب هستند و دارای ضمانت های طولانی در برابر ساییدگی هستند.
اضافه کردن فرش کف وینیل بافته شده توسط Chilewich گزینه دیگری است. فرش ها دارای مقاومت صنعتی هستند ، می توان آنها را در اندازه های سفارشی سفارش داد و دارای روکش لاستیکی بود که بالشتک و راحتی را به کف حمام شما اضافه می کند.

accessorize
وینیل
به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی
دکاتر شدن حمام ظاهری تازه و به روز شده به آن می بخشد. اگر فضای شما به چالش کشیده شده است ، نگاهی بیندازید که چگونه می توانید در فضای ذخیره سازی موجود پیشرفت کنید. افزودن زیر شلواری های کشش (آن دسته بندی موارد آسانتر) به یک کابینت یک آپدیت آسان آخر هفته است. اندازه استاندارد کشوهای کشش در اکثر فروشگاههای بهسازی منزل موجود است.
روش های دیگر برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی عبارتند از:
-پوشاندن قفسه های دیواری
- سبدهای نصب شده
- اضافه کردن یک کابینت کوچک به سبک مبلمان به اتاق
حمام
منسوجات خود را ارتقا دهید
شما اکنون در باله خود هستید

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی