خانه های لاکچری

ایده های چیدمان خانه

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

bedroom decor

در حالی که اتاق خواب یک فضای کاملاً شخصی است - و ممکن است بسیاری از مهمانان هرگز آن را نبینند - آنها همچنین در جایی هستند که شما بیشتر ساعات را در خانه خود می گذرانید. ایده های ساده و نکات و ترفندهای خلاقانه می تواند فضا را بالا ببرد ، اتاقی را ایجاد می کند که با بازگرداندن آن منعکس می شود ، همانطور که زنده می شود ، تحت تأثیر قرار می گیرد.

جزئیات خارجی

بله ، اتاق خواب خانه تعطیلات کارتاژنا ، طراح مد کلمبیایی ، یوهانا اورتیز ، از درهای شیشه ای بزرگی که منجر به یک نقاشی دیواری بالکن شده است ، برخوردار است. اما مواد طبیعی - مانند آویز رافیا و دریایی و یک تقسیم کننده اتاق بافته شده در پشت سر - احساس بلند و خاکی به شما می بخشد.

عناصر الکتریکی

یک اتاق خواب شخصی ترین فضای خانه شماست که باعث می شود چهره هایی به ظاهر نامتناسب از حساسیت منحصر به فرد خود بی نظیر باشید. در این خانه در نیواورلئان ، یک تخت عتیقه در کنار یک صفحه نمایش چینی ، یک فرش دستباف مراکش و یک عکس سیاه و سفید از کیت ماس با خوشحالی زندگی می کند.

شبهای کار

به نظر می رسد ضد کارآمد است ، اما در یک اتاق خواب با فیلم های مربعی نسبتاً کوچک ، اندازه گرفتن میزهای کنار تختخواب می تواند بیشترین استفاده را از هر اینچ داشته باشد. در این آپارتمان بروکلین هیتز ، کمد لباس West Elm به عنوان یک کابین شبانه جادار شده است تا دسته ها ، کتاب ها و محصولات زیبایی را در خانه خود جای دهد.

christene barberich house tour

سایبان های مختلف شاداب و شعله ور بهترین گزینه برای اتاق خواب کودک رویاهای شماست. اما در مواد لوکس - در اینجا ، یک قاب تخت خواب آینه ای در مخملی رومو اثاثیه یا تزئین شده است - لهجه احساس می کند همه بزرگ شده اند.

Inside a Transformed 1950s Beverly Hills Home

هنرهای خودتان

رنگ تخته سیاه جایگاه خود را در آشپزخانه ها ، اتاق های بازی و اتاق های کودک پیدا کرده است ، اما همچنین یک عنصر ابتکاری و در حال تحول در فضاهای بزرگسالان است. در این خانه درختی اجاره ای در فلورانس ، تخته سیاه به عنوان یک صندوق و فضای پیام برای میزبان ها برای رها کردن Miss های خوش آمدید برای مهمانان دو برابر می شود.

Inside an Italian Design Firm

جمع نهایی

شاید اتاق دیگری در خانه نباشد که از منسوجات سرسبز ، شاداب و اتمام آن نسبت به محلی که بیشتر وقت خود را صرف آن خواهید کرد قدردانی کنید. در جعبه جواهرات سوفیا آموروسو در لس آنجلس ، یک قاب تخت مخملی ابریشمی سفارشی با ورق و پتو Frette پوشیده شده است و کابینت های شبانه برنج و لاک سیاه و پارچه های ابریشمی دستباف را کنار گذاشته است.

Sophia Amoruso house

یک اتاق خواب بزرگ رویایی است ، مبادا آن را مانند یک سالن ورزشی و نه یک پناهگاه بدانیم. در این آپارتمان پاریسی ، یک آویز بزرگ و آینه های جامبو درست در خانه در فضای آزاد و مطبوع احساس می شود.

Parisian Chic at Home book

شما باید در سایر اتاقهای خانه تعداد عکس های خانوادگی خود را داشته باشید ، اما بهتر است کارهای هنری اتاق خواب را کمتر از لحاظ احساسی نگه دارید. عکسهای ظریف شخصیت را به فضای شما اضافه می کنند بدون اینکه شما را به یاد افراد خاص در حالی که می خواهید بخوابید ، بیاندازید. تمام عکس هایی که در این اتاق خواب فوقانی وسترن ساید نشان داده شده توسط مارشا لبدف برنشتاین است.

bedroom decor

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی