خانه های لاکچری

دکوراسیون خانه2

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

شفاف، مدرن و کم عمق، این درخشان های خاکستری پر از درام سایه دار است. لهجه های گیاهی سبز، نگاهی بیندازند، از سنبله های کوچک تا کل دیوارهای برگ های سرسبز. خاکستری مدرن است که برای یک پالت هوشمند هوشمند استفاده می شود اما چقدر زیتون لازم است تا آن را صاف نکنند؟ این سه تور خانه نشانگر تغییرات مختلف در موضوع است، همچنین نحوه استفاده از سایه، بافت و لایه بندی برای حفظ ظاهر طراحی داخلی خاکستری. همچنین شما می توانید طراحی سفارشی میز یا میز ناهار خوری سفارشی، دیوارهای رنده شده، روشنایی شیک، طراحی حمام آبی غیرمتعارف صورتی و برخی از تکنیک های شبیه سازی منطقه برای فضاهای کوچکتر پیدا کنید.

اولین طراحی اتاق نشیمن خاکستری ما توسط لایه های نازک و تیره سایه ایجاد شده است. میز قهوه ای سنگ مرمر در مقابل مبل، در حالی که یک آشپزخانه سنگ مرمر سفید پشت آن قرار دارد. کوسن های تیره از همتایان سبک تر بر روی مبل پشتیبانی می کنند. پف تاریک از سالن خارج می شود.

در زیر کابینت روشنایی در داخل دیوار آشپزخانه زغال چوب درخشان، تامین روشنایی کار به میز کار زیر آن. یک لامپ طبقه، یک انتهای مبل دوتونی را روشن می کند. یک چراغ آویز یک اتاق نشیمن از طریق یک تقسیم کننده اتاق باز شده. اتاق نشیمن اتاق باز نیز شامل یک فضای کاری خانه است که توسط پنجره می شود.

یک گیاه در محیط داخلی بسیار بزرگتر با یک میز کوچک در سالن رشد می کند. مرکزی سبز یک میز بالا که توسط مدفوع نوار احاطه شده است.

در داخل اتاق خواب اصلی، یک تخت خاکستری تیره و تطبیق پاف در مرکز فرش منطقه خاکستری نشسته است. یک قفسه سرسبز پر از فضای باقی مانده در یک طرف تخت است، و دیگری پاف فراهم می کند صندلی. قسمت پنجره از تختخواب خانه به یک کارخانه بالغ درختان است، برگ های سبز روشن آن در مقابل طراحی تخت بلند دریچه تاریک قرار دارد.

استفده از صورتی، یک طرح حمام خاکستری را قطع می کند. سینک حمام صورتی، حجاب صورتی و دیوار صورتی یک سایز کوچکی در سایه ها پر می کند که با یک نور منحصر به فرد نور روشن می شود.


  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی