خانه های لاکچری

چگونه احساس قدرت کنیم

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ | sogol ra | ۰ نظر

شما کی هستید؟ چگونه خود را درک می کنید؟ چگونه دیگران شما را درک می کنند؟

به عنوان قدرتمند به عنوان ضعیف؟ به عنوان قابل اعتماد به عنوان شکننده؟

خوشبختی

در کار مربیگری اجرایی من قدرت کار یک موضوع مشترک است. قدرت و یا نفوذ ما را قادر می سازد که دیگران را درگیر، ثبت نام و ترتیب دهند. این ما را قادر می سازد تا از طریق دیگران بیشتر انجام شود. این ما را قادر می سازد تا سازمان را در مسیر حرکتی حرکت دهیم.

برای اینکه واقعا به خودتان ببخشید، تا بتوانید که در آن هستید، قدرتمند باشید، بسیار مهم است که خودتان را بشناسید. و بسیاری از ما آموزش ندادیم که چگونه این کار را به عنوان بچه ها انجام دهیم. در آن زمان به لحاظ فرهنگی محبوب نبود، یا شما بیش از حد مشغول تلاش برای اینکه کسی فکر کند که قرار است بر اساس والدینتان، دوستانتان، محل کار شما باشد، بسیار مهم است. انتظارات زیادی وجود دارد .


اکنون قدرت بیشتری بگیرید


شاید شما هم مشغول کار کردن در مورد آگاهی بیشتر هستید یا فقط از حالا شروع کرده اید. در اینجا چهار راه برای ادعای قدرت و در نتیجه خود و مکان شما در جهان وجود دارد:



1 - توجه داشته باشید که از چه چیزی اجتناب کنید - شروع به نگاهی به زندگی خود و توجه به آنچه شما "حذف" - در آن وجود دارد مکالمه شما نیاز دارید که شما را از اجتناب از؟ رابطه ای که نیاز به توجه بیشتری دارد؟ شاید بدن شما نیاز بیشتری به توجه داشته باشد؟ شاید شما به شخص یا چیزی بیش از حد بر زندگی، زمان، احساسات، انرژی خود بدهید؟


2- کشف داستان در پشت آنچه شما در حال اجتناب می کنید - چه داستانی شما را به خودتان می گویم تا سعی کنید آن را به درستی انجام دهید که اجتناب می کنید؟ چطور توجیه اجتناب می کنید؟ توجه داشته باشید که در مورد سرزنش وجود دارد - آیا شما دیگران را برای اجتناب از شما سرزنش می کنید؟ داستان شما چطور ساخته شده است؟ چه بخشی از شما این داستان را می گوید؟


شما همچنین می توانید

3- تعیین هزینه - من یک مشتری دارم که اجتناب از این واقعیت است که CFO او مشکل بود. او نمی خواست با آن برخورد کند. داستان او او بیش از حد مشغول بود، آن را بیش از حد قایق راک، او می خواهم یک تن از کار اضافی در استخدام جایگزین. من از او خواسته بود که هزینه نگهداری مالی را به عهده بگیرد - روحیه کم در کل شرکت، گردش مالی زیاد در بخش CFO، لیست در ادامه بود. هنگامی که او به وضوح متوجه هزینه شد، او توانست وضوح خود را به طور کلی افزایش دهد.


4- از آنچه که می خواهید مطلع شوید - سپس مشتری ما باید بسیار روشن شود. درمورد دیدگاه سازمان، ماموریت / هدف، جهت سازماندهی، چرا، جایی، زمانی، و پس از آن برای کمک به مردم آن، چگونگی تشخیص را درک کنید. مانند همه رهبران بزرگ، او نیاز به روشن شدن در مورد آنچه که او می خواست، چه زمانی، چرا، و چه شبیه به موفقیت بود. او در مورد آنچه که خوب است و چه چیزی نمی شود، مشخص شد، استانداردهای رفتاری (ارزش ها) که همه باید افتخار کنند. و او در مورد چگونگی مدل سازی ارزش ها، و ارائه نمونه های خاص به تیم خود روشن شد.


5- انتخاب متفاوت - زمانی که او در حال حاضر به هزینه من از او خواسته بود آنچه را که او می خواهم. او گفت که از CFO خلاص شوید. او انتخاب کرد متفاوت است. سپس او مجبور شد دوباره و دوباره و دوباره انتخاب کند تا جایگزین مناسب پیدا کند. و سپس او تعجب که چرا او تا به حال منتظر بود تا!


احساس قدرت شما چقدر قدرتمند است؟

شما چقدر انتخاب و توانایی حرکت در دنیای خود را دارید؟

کدام یک از پنج گام بالا می تواند به شما برای افزایش قدرت خود کمک کند؟

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی