خانه های لاکچری

دکوراسیون خانه

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ | sogol ra | ۰ نظر

دکور خانه نه تنها مجموعه ای از مبلمان و مبل را در اتاق نشیمن خود تنظیم می کند بلکه انرژی مثبت و ظاهر زیبا را به خانه یا آپارتمان شما می دهد. بعضی از ایده های دکور خانه برای آوردن انرژی مثبت به خانه یا آپارتمان شما هستند.


تمیز و بدون هیچ زحمتی: خوابیدن و بیدار شدن از خواب در یک خانه تمیز می دهد احساس سازمان و مکان خوبی برای استراحت. یک خانه تمیز و دلسرد کننده اولین و مهمترین چیز برای آوردن انرژی مثبت در آپارتمان شماست. این همچنین به دعوت از افکار مثبت یا محرک کمک می کند. شما می توانید تمام مواردی را که برای فعالیت های روزانه خود در یک گنجه یا کشو استفاده نمی کنید ذخیره کنید. فضای خانه یا آپارتمان خود را به تنفس بدهید تا انرژی مثبت بتواند به خانه یا آپارتمان شما جریان یابد.

انتخاب رنگ دیوار: انتخاب رنگ دیوار نقش حیاتی در دکور خانه ایفا می کند. رنگ های طبیعی برای دکور خانه توصیه می شود، زیرا این امر موجب احساس آرامش در خانوار می شود. رنگی که انتخاب میکنید میتواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم احساسات یا فکر مردم در آن خانه یا آپارتمان را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب رنگ های اشتباه ممکن است منجر به ناامیدی یا بی حوصلگی در میان اعضای خانواده شما شود. رنگ های روشن باعث احساس انرژی مثبت می شود.

گل های طبیعی: گل های طبیعی را با عطر به ارمغان بیاورید و اتاق خود را با بوی آسمانی پر کنید. گل های طبیعی امروز یکی از لوازم جانبی مهم در دکور خانه هستند. گل های طبیعی کار می کنند، اما شما باید به یاد داشته باشید که قاعده در مورد آب آنها را سیل نمی کند. گل های طبیعی به حفظ انرژی مثبت در خانه یا آپارتمان کمک می کنند.

استفاده از نقاشی ها یا تصاویر: تصاویری از عزیزان خود را در اتاق نشیمن خود آویزان کنید. این به شما یادآوری می کند که در زمان های خوب یا بد چقدر مراقبت می کنید. استفاده از نقاشی ها می تواند یک محیط خوشایند در اتاق ایجاد کند. اجتناب از آکواریوم در جهت جنوب به عنوان انرژی های مثبت را از خانه ترسیم می کند. اجتناب از نقاشی هایی که نماد مرگ، خشونت و جنبه های منفی زندگی هستند. نقاشی های یک آبشار یا صعود خورشید انرژی مثبت را فراهم می کند.

Image result for positive decorate

Vaastu یا Feng Shui: Vaastu یک سیستم باستانی هندی است که از انرژی مثبت محیط زیست بهره می برد تا از آن بهره مند شود. Vaastu کار می کند در آوردن انرژی مثبت در هر و هر اتاق از خانه یا آپارتمان شما. فنگ شویی (به معنی باد و آب در چینی) هنر باستانی قرار دادن برای ارتقاء هماهنگی، ثروت، موفقیت و سلامت است. هر دو وستو و فنگ شویی علوم باستان و تلاش برای دستیابی به هدف مشترک هماهنگ سازی طبیعت با زندگی است. هدف همان است، هر چند روش متفاوت است. شما می توانید از نکات Vaastu یا دستورالعمل های فنگ شویی برای تزئین خانه یا آپارتمان خود و استقبال از انرژی مثبت پیروی کنید.

دکور خانه تنها تمیز کردن و تنظیم مبلمان شما نیست، بلکه استفاده از انرژی مثبت در خانه یا آپارتمان شما است. شما می توانید شمع ها و بخور دادن را برای استقبال از انرژی مثبت بخورید. شمع ها می توانند از رنگ های مختلف و عطرها باشند. شما می توانید پارچه را به دکور خانه خود اضافه کنید. پارچه رایج ترین پارچه ابریشمی است و هرگز نمیتواند این عنصر خاص را به دکور اضافه کند. در طول روز پرده ها را باز کنید و نور طبیعی بریزید. انرژی مثبت در دکور خانه شما به شما و خانواده تان کمک می کند تا در فعالیت های روزمره آرام شوید و موفق شوید. چراغها میتوانند شگفتیهای هر سبک دکور خانه را انجام دهند. برای تزئین فضاهای کوچک شما نیاز به حداقل مبلمان و دکوراسیون دارید. طرح رنگ نباید بیش از حد روشن باشد. آیا فکر می کنید Vaastu یا Feng Shui برای دکور خانه مهم است؟ اگر راهنمایی یا ایده های بیشتری برای آوردن انرژی مثبت در یک آپارتمان یا خانه داشته باشید، به راحتی آن را با ما به اشتراک بگذارید.

  • sogol ra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی