خانه های لاکچری

مدیریت زمان

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵ ب.ظ | sogol ra | ۱ نظر

یکی از موثرترین مهارتهایی که می توانید در زندگی داشته باشید مدیریت زمان موثر و موثر است. اگر وقت خود را به خوبی مدیریت نکنید، هیچ راهی برای رسیدن به اهداف خود در کار و زندگی خارج از آن وجود نخواهد داشت. مطمئنا، ممکن است پیشرفتی داشته باشید. اما زمان مدیریت شما به صورت جدی تردید خواهد کرد اگر زمان خود را جدی نگیرید. برای افرادی که زمان کمی گرانبها را خراب می کنند و آنها را هدر می دهند، همه چیز را خیلی خوب می دانند که اهداف حتی کمی دشوار را می توان به دست آورد.


حقیقت این است که زمان بزرگترین اکولایزر در زندگی است. مهم نیست که شما چه کسی هستید، سن، درآمد، جنسیت، نژاد یا مذهب شما، همان مقدار از زمان به عنوان فرد بعدی را دارید. آیا شما کثیف غنی و یا خاکی فقیر هستید، زمان شما یکسان است. این در مورد چقدر زمان شما نیست این در مورد چگونگی مدیریت وقت شما است.


بنابراین اگر شما جدی در مورد دستیابی به اهداف خود باشید، نه تنها باید این اهداف را به شیوه ای مناسب تنظیم کنید، بلکه باید جدی بگیرید تا اجتناب از حواس پرتی و تبدیل شدن بیش از حد به عادت های بد که شما می دانید که شما باید ترک کنید. زمان رانده شدن باید به سمت کنار سقوط و شن و ماسه و خرس جدی باشد - این کار سخت باید جای خود را بگیرد.


حیله؟ یک سیستم مدیریت زمان مناسب را پیدا کرده و آن را کار کنید. بسیاری وجود دارد. این کاملا به شماست که کدام یک را انتخاب کنید. اما اگر نمیخواهید بخشی از آمار 92٪ افرادی باشد که نمیتوانند اهداف بلند مدت خود را برآورده سازند، باید توجه داشته باشید که چگونه از وقت گرانبهای شما در این دنیا استفاده میکنید.


بهترین راهنمایی برای مدیریت زمان چیست؟

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اکثر کارآفرینان دارند این است که نه فقط در چگونگی انجام آنها به اندازه کافی در چنین بازار پرشور، بلکه در مورد چگونگی حفظ توازن تعادل بدون وجود بیش از حد کارآیی، به کار می رود. این فقط در مورد دستیابی به اهداف و پیروزی در دور بعد نیست. این نیز در مورد کیفیت زندگی است.


تعادل کلیدی است اگر شما در زندگی خود اختلاف نظر دارید، می خواهید احساس تنش کنید. حتی اگر شما بتوانید مسئولیت های خود را به طور موثر و بدون موازنه درست انجام دهید، قصد دارید در نهایت به نقطه شکستتان برسید. بنابراین، مهم است که نه تنها یک سیستم را دنبال کنید که به شما کمک می کند که کارهایتان را انجام دهید، بلکه یک جایی که اولویت های شخصی و خانوادگی را تعیین می کنید.


فراموش نکنید که چیزهایی مانند پیاده روی در پارک یا فقط نشستن و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود را با هدفون، یا رنگ یک عکس، رفتن به تاریخ شب و غیره. مهم تر از آن چیزی است که فکر می کنید. و هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، به برخی از ظواهر تعادل دست می یابید. زندگی کوتاه است. پس این چیزها را نادیده نگیرید در حالی که شما برای اهداف بزرگتر خود دست خواهید یافت. با این توضیح، در اینجا 15 راهنمایی مهم مدیریت زمان برای رسیدن به کار مشکوک انجام شده است.


ویدئو مرتبط: چگونه با 10 نکته که کار می کنند مدیریت می شود


1. اهداف را به درستی تنظیم کنید.


یک راه درست و غلط برای تعیین اهداف وجود دارد. اگر اهداف خود را به درستی تنظیم نکنید، پس اهداف مناسب را از دست ندهید، که شما را مجبور می کند مسیر را از بین ببرید. اما زمانی که آنها را به راه راست هدایت می کنید، آسمان محدود است. از روش تنظیم SMART هدف برای کمک به چیزهایی از طریق دیدن استفاده کنید. و هنگامی که شما این اهداف را تعیین می کنید، مطمئن شوید که برای دستیابی به آنها، معانی عمیق قوی دارید.


مرتبط: ورزش آیا عاری از زمان است. تعیین اهداف و شروع آموزش برای دستیابی به آنها.


2. یک سیستم مدیریت زمان مناسب پیدا کنید.

یکی از راهنمایی هایی برای مدیریت زمان شما این است که سیستم درست را پیدا کنید تا آن را انجام دهید. سیستم مدیریت زمان سه ماهه احتمالا موثرتر خواهد بود. این فعالیت ها را به چهار بخش تقسیم می کند که بر اساس ضرورت و اهمیت است. چیزها فوری یا مهم هستند، هر دو یا نه. نه (quadrant 4) فعالیت هایی است که می خواهید از آن دور شوید، اما این قطعه غیر ضروری اما مهم مهم (2) است که می خواهید روی آن متمرکز شوید.


مرتبط: نحوه مدیریت زمان با 10 نکته که کار می کنند


3. وقت خود را برای هفت روز صحیح حساب کنید.

هفت روز صرف هزینهای برای ارزیابی چگونگی صرف وقت در حال حاضر داشته باشید. چه کار می کنی؟ آن را در یک مجله یا در تلفن خود ضبط کنید. این را به بلوک های 30 دقیقه یا یک ساعت تقسیم کنید. چه کار کردی؟ آیا زمان هدر رفت؟ خوب بود؟ اگر از سیستم مستطیلی استفاده می کنید، ربع یا ربع را وارد کنید که فعالیت مرتبط با آن است. در پایان هفت روز، تمام اعداد را جمع کنید. بیشتر وقت صرف کجا شدی؟ کدام بخش؟ نتایج ممکن است تو را شوکه کند.


مرتبط: 8 برنامه زمانبندی عالی برای Freelancers


4. صرف صبح های خود در MIT.

مارک تواین یک بار گفت: "اگر شغل شما برای خوردن یک قورباغه باشد، بهترین کار این است که برای اولین بار در صبح انجام دهید. اگر شغل شما برای خوردن دو قورباغه باشد بهتر است ابتدا بزرگترین غذا را بخورید." نقطه او چیست؟ بزرگترین وظایف خود را در صبح انجام دهید. این ها مهم ترین وظایف (MIT ها) روز هستند. انجام این کارها به شما کمک می کند بزرگترین حرکت برای کمک به شما در طول روز بمانید.


مرتبط: روانشناسی از انجام بیشتر (در زمان کمتر)

5. قوانین 80 تا 80 را دنبال کنید.

یکی دیگر از نکات مهم مدیریت زمان استفاده از قانون 80-20 است که همچنین به عنوان اصل پارتو شناخته می شود. این قانون بیان می کند که 80 درصد از تلاش ها از 20 درصد نتایج حاصل می شود. در فروش، این نیز به این معنی است که 80 درصد از فروش از 20 درصد از مشتریان است. حیله؟ شناسایی 20 درصد از تلاش هایی که 80 درصد از نتایج را تولید می کنند و مقیاس آن را به دست می آورند. شما می توانید این کار را با ردیابی دقیق و تجزیه و تحلیل انجام دهید.


مرتبط: قانون 80/20 و گوش دادن به Procrastinator داخلی شما


6. عادت های سنگ کلیه را به زندگی خود تحمیل کنید.

چارلز دگیگ به شدت عادت سنگین را در کتاب خود به نام "قدرت عادت" مطرح کرد. در معماری، سنگ قبر سنگ است که تمام سنگ های دیگر را در جای خود نگه می دارد. به طور مشابه، عادت های کلیدی، نه تنها به دنبال عادت های خوب دیگر هستند بلکه به نابودی عادت های بد نیز کمک می کند. تمرکز بر عادت های قلبی و شما را در مدیریت زمان کلی خود را با خیلی بهتر خواهد شد

  • sogol ra

نظرات  (۱)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.
    چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
    همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

    همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
    دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

    بنشین برایت حرف دارم در دلم غوغاست
    وقتی که شاعر حرف دارد آخر دنیاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی